So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Milkop 08.02.2005 17:32:21 | |
---|
Kiitokset tästä. Tiedätkö muuten, onko nää niitä samoja, joiden pitäisi tulla Alienin bonusdvd:lle? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Torniojaws 08.02.2005 18:06:57 | |
---|
Jos tulee, kun julkaistaan näin. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
Heissi 08.02.2005 18:08:42 | |
---|
"This record is gonna be fucked up.." Toivotaan. Sanguis bibimus / corpus edimus / tolle corpus satani / ave versus cristus / ave satani
Möö. |
Woc 08.02.2005 20:09:14 | |
---|
Kiitokset! Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Milkop 09.02.2005 12:52:50 | |
---|
Jos tulee, kun julkaistaan näin. Voi olla, että keksivät bonukseksi jotain muuta. Tuo oli vaan semmoista huhupuhetta foorumeilla. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Ali 10.02.2005 10:04:51 | |
---|
Jeah. Mukavaa katseltaa levyä odotellessa. |
Chen 10.02.2005 20:14:05 | |
---|
on muuten tullu kuunneltua aikalailla alienia viimeviikolla.. on aika perkeleen kova levy |
Phobophile 10.02.2005 20:19:36 | |
---|
on muuten tullu kuunneltua aikalailla alienia viimeviikolla.. on aika perkeleen kova levy Hassua vaan että ei ole koko levyä vielä julkaistukaan. Eikö nykyään kukaan tosiaan jaksa odottaa siihen asti että ne levyt virallisesti ilmestyy? mustoo valloo |
ten 10.02.2005 23:28:18 | |
---|
Mää oon kuullu vaan Shitstormin... pakkohan toi on ostaa! Plussa on miinuksen negatiivinen puoli. |
Milkop 11.02.2005 08:22:03 | |
---|
Hassua vaan että ei ole koko levyä vielä julkaistukaan. Eikö nykyään kukaan tosiaan jaksa odottaa siihen asti että ne levyt virallisesti ilmestyy? No kyllä pitää olla melkoinen fakiiri, jos pystyy olemaan lataamatta uutta Deviniä, jos tietää sitä olevan saatavilla. Ei mulla ainakaan ollut moiseen kestävyyttä. Mutta tottakai tulen ostamaan Alienin tai vaikka kaksikin kappaletta, toisen kaverille. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
KTR 11.02.2005 12:40:50 | |
---|
No kyllä pitää olla melkoinen fakiiri, jos pystyy olemaan lataamatta uutta Deviniä, jos tietää sitä olevan saatavilla. Ei mulla ainakaan ollut moiseen kestävyyttä. Mutta tottakai tulen ostamaan Alienin tai vaikka kaksikin kappaletta, toisen kaverille. No kyllä mä kutsuisin itseäni suureksi Townsendin musiikin ystäväksi ja juuri sen vuoksi tahdon säilyttää sen uuden levyn ensikuuntelun ilon. Ei se ole vaan sama jos on jo kuunnellut mp3:sina levyn ennakkoon kun ostaa sen aidon. Siinä on se oma juttunsa kun hikisin käsin asettaa uutuuttaan kiiltävän cd:n soittimeen jne.. |
Phobophile 11.02.2005 14:51:49 | |
---|
No kyllä mä kutsuisin itseäni suureksi Townsendin musiikin ystäväksi ja juuri sen vuoksi tahdon säilyttää sen uuden levyn ensikuuntelun ilon. Ei se ole vaan sama jos on jo kuunnellut mp3:sina levyn ennakkoon kun ostaa sen aidon. Siinä on se oma juttunsa kun hikisin käsin asettaa uutuuttaan kiiltävän cd:n soittimeen jne.. Nimenomaan. Jos tiedän että joltain "lempi"bändiltäni on uusi levy tulossa ja joku munapää on sen jo jakeluun laittanut niin turha luullakkaan että minua saisi tuolta levyltä mitään imuttamaan. Korkeintaan virallisia näytteitä voin kuunnella mutta mitään muuta en hanki. Kaikki odottamisen ilo katoaa ja itsestäni ainakin tuntuu melkeinpä ahdistavalta kuunnella jotain oman suosikkibändin levyä jonain kälyisenä mp3:na, aito asia tai ei mitään. mustoo valloo |
Snowblind 11.02.2005 18:28:43 | |
---|
No kyllä pitää olla melkoinen fakiiri, jos pystyy olemaan lataamatta uutta Deviniä, jos tietää sitä olevan saatavilla. Ei mulla ainakaan ollut moiseen kestävyyttä. Mutta tottakai tulen ostamaan Alienin tai vaikka kaksikin kappaletta, toisen kaverille. Mä olen lataamatta, hienompaa se on sitten pitkän odotuksen jälkeen pistää levy soimaan ja selailla kansilehteä. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Chen 11.02.2005 20:48:41 (muokattu 11.02.2005 20:49:44) | |
---|
en minä sitä ladannut ole. sain promona yhestä levy-yhtiöstä |
Ali 16.02.2005 16:29:12 | |
---|
Osa 2 jaossa! |
Majesty 16.02.2005 16:38:39 (muokattu 16.02.2005 17:31:50) | |
---|
Hienoa hienoa. Emmäkään sitä lataa, vaan ootan kyllä ilmestymistä. Oikeestaan hyvä et oon 3 viikkoo kertaamas, niin sit ku tuun takas niin se siitä pian jo ilmestyykin. edit - Gene veti aika härskisti avonaisilla maihareilla... - 20.8.1966 - 8.12.2004 - |
Ali 22.02.2005 13:03:30 | |
---|
Jeah. Ja lisää herkkua: 3. (tai itseasiassa 4. osa)? Aika helvetin hieno kun nuo lapset laulaa tossa yhessä biisissä. |
reino 22.02.2005 17:17:21 | |
---|
Pari maistiasita oli pakko ladata tältä levyltä. On kyllä pakko ostos. Vaikuttaa paremmalta kun S.Y.L. Cityyn ei vielä oikeen uskalla vertailla. Enempää en lataa... Ostan sit ku tulee. Vitut sano Vatanen |
sielunvihollinen 23.02.2005 21:15:16 | |
---|
voitteko laittaa suoran linkin myös 3 osaan, kun ei jostain syystä tuolta sivujen kautta pääse noihin videoihin käsiksi mutta koneelle lataamalla voi ne katsoa |