Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ramones
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
mikko1
09.03.2003 21:23:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin kuka kuuntelee tätä 70-luvun ja yhtä mailman parhaista bändeistä..?
 
you could be mine...
kalkkuna
09.03.2003 21:36:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin kuka kuuntelee tätä 70-luvun ja yhtä mailman parhaista bändeistä..?
 
Taidat olla yksin...
Noei, emmä ainakaan tykkää.
 
Kosminen
09.03.2003 22:03:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelen ja tykkään kovasti vaikka en kauheasti levyjä omistakaan. Niitä pitäs kyllä saada.
 
"Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys
Blue Moon
09.03.2003 22:16:50 (muokattu 10.03.2003 16:24:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän Ramonesia tuli kuunneltua aivan mielettömästi 20 vuotta sitten. Nykyäänkin levysoittimesssa viihtyvät yhtyeen kenties popmaisimat albumit "End of the Century" (v. -80) ja "Pleasant Dreams" (-81) aina silloin tällöin - samat Ramones-levyt, jotka ensimmäiseksi kolahtivat. Muita en Ramoilta oikein jaksa enää kuunnella kuin pieninä annoksina.
 
EDIT: typo
 
monkeyheaven
10.03.2003 08:30:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu eipä ole oikein iskenyt. Valitettavasti -heillä kun on niin siistit bändipaidat. Varsinkin sellainen "Hey Ho, Let's Go" olisi aivan huippu!
 
This monkey's gone to heaven
mikko1
10.03.2003 08:41:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu eipä ole oikein iskenyt. Valitettavasti -heillä kun on niin siistit bändipaidat. Varsinkin sellainen "Hey Ho, Let's Go" olisi aivan huippu!
 
no mikäs sua estää sellasta hankkimasta, saat katu-uskottavuutta...
 
you could be mine...
Bowie88
10.03.2003 08:46:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no on sillä muutama hyvä biisi...
kyl levyhyllystä löytyy anthology
tupla cd:t...
 
Hey ho! Let´s go!
 
kivi
10.03.2003 08:53:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän Ramonesia tuli kuunneltua aivan mielettömästi 20 vuotta sitten.
 
Noinhan se on. Tai itse asiassa 25 vuotta sitten alkoi mun osaltani se aika, että Ramones pelasti liian vaikeaksi ja tylsäksi muuttuneen populaarimusiikin.
 
Road to Ruin on edelleen lajissaan aivan täydellinen. äänittäjänä Ed Stasium ja masteroijana Greg Calbi. Samoin Phil Spectorin tuottama End of the Century.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Chemo
10.03.2003 08:56:56 (muokattu 10.03.2003 08:59:18)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulle Ramones on ollut se eniten kolahtanut bändi. Näin Ramot kolme kertaa keikalla, ja Dee Deen soolokeikan aikoinaan Tavalla. Ja tietysti lukemattomia "Ramohenkisten" bändien keikkoja - 90-luvun alkupuolella sen tyyppisiä bändejä oli Suomessa paljonkin.
 
Ramonesin musassa - ja ukkojen ulkoasussa tietty - tiivistyi kaikki se rock 'n rollista, mistä tykkäsin. Ja ennenkaikkea: kaikki turha oli karsittu pois, ei vastenmielistä itsetarkoituksellista kikkailua missään asiassa jne. Tai no. Hittoako tota järkiperäistämään. Potkii kun potkii.
 
"Rocket to Russia" on mulle se kaikkien aikojen paras Ramolevy, mutta loistavaa matskuahan heillä on valtavasti muutakin, varsinkin uran alkupuolelta.
 
Jari-Pekka Laition tekemässä Joey Ramone-muistokirjassa on minunkin muistotekstini mukana. Hmm. Täytyy taas funtsia, josko sitä puuhaisi itse vielä tuommoisen Ramopunk-bändin kasaan.
 
kivi
10.03.2003 09:31:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy taas funtsia, josko sitä puuhaisi itse vielä tuommoisen Ramopunk-bändin kasaan.
 
Miittiin?
 
Apus basso!
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Chemo
10.03.2003 09:36:35 (muokattu 10.03.2003 09:38:55)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Miittiin?
 
Apus basso!

 
On muuten kutkuttava ajatus. Rotsi ja Conversetkin löytyy vielä.
 
Skitta varattu mulle.
 
Edit: Pienellä varauksella: mulla on privaattipuolella yksi jumalattoman iso projekti kesällä, jos olen pahasti jumissa sen kanssa niin voi olla etten ehdi miittiin. Mutta katotaan, tosiaan mehevä ajatus.
 
kivi
10.03.2003 09:43:18 (muokattu 10.03.2003 09:51:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


On muuten kutkuttava ajatus. Rotsi ja Conversetkin löytyy vielä.

 
Likewise :-)
 
Edit: Pienellä varauksella: mulla on privaattipuolella yksi jumalattoman iso projekti kesällä, jos olen pahasti jumissa sen kanssa niin voi olla etten ehdi miittiin. Mutta katotaan, tosiaan mehevä ajatus.
 
Joo, kyllähän tuota kalenteria joutuu itse kukin selaamaan (ainakin mä, joka lupaudun näemmä hövelisti vaikka mihin...). Mutta jos vaikka 6-8 biisin setin kokoaa, niin eihän sitä nyt _kovin_montaa_ päivää tarvi etukäteen treenata:-D
 
Blitzkrieg Bop lienee lopetusbiisi?
 
Mitäs muita? Today your love, tomorrow the world? Commando? California Sun? Chinese Rocks? I wanna be sedated?...
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Chemo
10.03.2003 09:59:59 (muokattu 10.03.2003 10:02:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta jos vaikka 6-8 biisin setin kokoaa, niin eihän sitä nyt _kovin_montaa_ päivää tarvi etukäteen treenata:-D
 
Aarrghh... mä olen jo lupautumaisillani vaikken oikeasti voisi 100 % varmaksi sanoakaan... aih...
 
Blitzkrieg Bop lienee lopetusbiisi?
 
Joo!
 
Mitäs muita? Today your love, tomorrow the world? Commando? California Sun? Chinese Rocks? I wanna be sedated?...
 
Noi kaikki on ihan fantastisia joo. Miten olisi vielä vaikka 53rd & 3rd, Sheena is a Punk Rocker ja Rockaway Beach?
 
Edit: Jos Rockaway Beach olisi aloitusbiisi? "Hey! We're not the Ramones, this one's called Rockaway Beach! 1*2*3*4..."
 
kivi
10.03.2003 10:04:07 (muokattu 10.03.2003 10:06:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten olisi vielä vaikka 53rd & 3rd, Sheena is a Punk Rocker ja Rockaway Beach?
 
Kaupat tuli!
 
Jos Rockaway Beach olisi aloitusbiisi? "Hey! We're not the Ramones, this one's called Rockaway Beach! 1*2*3*4..."
 
No siitähän se lähtis:-D
 
"Chewin' out a rhythm on my bubble gum, the sun is out and i want some..."
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
mikko1
10.03.2003 10:06:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no helvetti pitäähän teijän bonzo goes to bitburg ja chasing the night soittaa!!
 
you could be mine...
kivi
10.03.2003 10:07:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no helvetti pitäähän teijän bonzo goes to bitburg ja chasing the night soittaa!!
 
Entäs jos kukaan meistä ei halua olla Ritchie Ramone?
:-)
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
waldemarx
10.03.2003 10:29:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyyii! Kauhiaa lallalaa-meininkiä..ällöttävää!
 
Waldemarx
Chemo
10.03.2003 10:29:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaupat tuli!
 
Jeh! Täällä ollaan ihan fiiliksissä jo!
 
Mä laskin yhdeksän biisiä tuosta - se olisi aika passeli setti. Noi on mun mielestäni aika lailla optimaalisia Ramobiisejä tuollaiseen touhuun, vaikka aika moni varmaan tykkäisi kuulla muutakin - vaikka Pet Cemetaryn, tai jotain End of the Centurylta.
 
Tommy/Marky (vai oliko tuossa muita kuin alunperin Tommyn rummuttamia biisejä? No kuitenkin) tarvitaan vielä. Mitens laulut - mä voisin ehkä hoitaa jotain, ja varmaan Kivi sinäkin. Touhu olisi ehkä vielä enemmän "oikeanmuotoista" jos olisi erillinen Joey.
 
kivi
10.03.2003 10:44:19 (muokattu 10.03.2003 10:56:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


tai jotain End of the Centurylta.

 
Let's Go olis varmaan settiin sopiva pala? "Don't wanna study on a GI bill, want more action haven't had my fill..."
 
Tommy/Marky (vai oliko tuossa muita kuin alunperin Tommyn rummuttamia biisejä? No kuitenkin) tarvitaan vielä. Mitens laulut - mä voisin ehkä hoitaa jotain, ja varmaan Kivi sinäkin. Touhu olisi ehkä vielä enemmän "oikeanmuotoista" jos olisi erillinen Joey.
 
Mä jotenkin aavistan että täällä on useampikin ramonesrallit ulkoa osaava, katsotaanpa ilmoittautuuko joku:-)
 
Koska, vaikka kumpi tahansa meistä osaisikin laulaa nuo jutut läpi, onhan se paljon parempi ottaa askel eteenpäin, "one-two-three-four!", askel taaksepäin, takki päältä, askel eteenpäin jne... ramonesin koreografia on kurinalainen ja minimalismissaan tyylikäs.
 
EDIT: Setissä pitää olla yksi slovari. Danny Says olis suosikkini, mutta ei oo tainneet äijät itsekään keksiä, kuinka sen livenä soittaisi;-) - ja jotenkin tuntuu että You're gonna kill that girl'in alku ei _ihan_ riitä slovariksi...
:-)
 
Mutta ehtiihän tuota miettiä.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Chemo
10.03.2003 10:55:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Let's Go olis varmaan settiin sopiva pala?
 
Joo, olisi. Siltä levyltä on hankala soittaa mitään livenä, kun Spector touhusi siitä kiekosta _niin_ hyvän kuuloisen... Mutta toi biisi olisi hyvä veto.
 
(..) onhan se paljon parempi ottaa askel eteenpäin (..)
 
Ihan samoilla linjoilla tässä jutussa. Katsotaan kiinnostaako ketään Joeya.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «