Toveri 08.02.2005 00:17:14 (muokattu 08.02.2005 00:22:20) | |
---|
Ei täällä ole läheskään kaikki liittyneet musiikkiin. Minä parannan tapani. Muutenkin vaikeaa keksiä kysymyksiä. Löysinkö oikean pätkän kuitenkin? :D EDIT: Loistavaa. Omani liittyy musiikkiin vain etunimen perusteella. Mikä oli Napoleon Bonaparten lempinimi ja miksi hän sai sen? (Kaimansa olkoon Napoleon Murphy Brock.) Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua? |
author 08.02.2005 00:17:52 (muokattu 08.02.2005 00:18:16) | |
---|
Löysit. Ei voi erehtyä. If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
author 08.02.2005 07:25:38 (muokattu 08.02.2005 13:34:35) | |
---|
Löysinkö oikean pätkän kuitenkin? :D EDIT: Loistavaa. Omani liittyy musiikkiin vain etunimen perusteella. Mikä oli Napoleon Bonaparten lempinimi ja miksi hän sai sen? (Kaimansa olkoon Napoleon Murphy Brock.) http://en.wikipedia.org/wiki/Talk:Napoleon_I_of_France Napoleon's nickname was "le petit caporal". "Little corporal" is the English translation of French "le petit caporal", and maybe this is not the best translation. This nickname was given to him by his soldiers in 1796 when Napoleon, then a very young and unknown corporal, Corporal Bonaparte, was appointed at the head of the lackluster and demoralized French army on the Italian border (the main French armies were on the German border, the Italian front was considered unimportant), and incredibly staged victories after victories against the mighty Austrians. "Petit" here is used not to refer to height, but it means "low ranking", "unknown". It means that he was not a well-knwon, high ranking general. It is also a term of endearment used by women (he was quite popular among women after his return to Paris following his hard-to-believe Italian victories). edit. "Pikku korpraali" If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
author 08.02.2005 13:49:36 (muokattu 08.02.2005 13:52:37) | |
---|
Kenen laulajan koira sai nimensä J.R.R Tolkienin kirjan Tarusormusten Herrasta henkilöstä nimeltään Konkari(Strider) ? Minkä rotuinen tämä koira oli ? If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
Kenen laulajan koira sai nimensä J.R.R Tolkienin kirjan Tarusormusten Herrasta henkilöstä nimeltään Konkari(Strider) ? Minkä rotuinen tämä koira oli ? Robert Plant nimesi koiransa Strideriksi, joka on rodultaan Australian shepardi(?) http://experts.about.com/q/501/3846591.htm Oottakaa kun keksin kysymyksen. EDIT:Enpäs osaakaan keksiä, saatte joku kysyä jos haluutte. ... |
author 08.02.2005 14:11:02 | |
---|
Keksi nyt ihan itse vaan. Se on tietäjän vastuu. If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
rockitsb 08.02.2005 14:16:43 (muokattu 08.02.2005 14:17:39) | |
---|
Keksi nyt ihan itse vaan. Se on tietäjän vastuu. Selva, täältä tulee: Miten Esa Pulliainen sai ensimmäisen sähkökitaransa ja kuinka vanhana? Jaaha aika helppo tää on näköjään. ... |
leka 08.02.2005 14:25:09 (muokattu 08.02.2005 14:32:50) | |
---|
Selva, täältä tulee: Miten Esa Pulliainen sai ensimmäisen sähkökitaransa ja kuinka vanhana? Jaaha aika helppo tää on näköjään. " Ekan kitaran mä sain sillai, et mun vanhin veli rakensi sähkökitaran, se on semmone aika taitava väsäjevitz. Mä olin kymmenen tai oisinko ollu ykstoistavuotias." http://www.rytmi.com/rytmi201/201kitaransankarit.html En jaksa kysyä JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
funkylord 10.02.2005 09:25:18 | |
---|
Dodii. Kuka ultrabra:n tyypeistä sanoi näin? Linkkiä kits. " CARL BARKS: AKU ANKKA JA YKSISARVINEN - Tämä on mielivaltainen valinta Barksin nerokkaasta tuotannosta. Minkä Bach tekee musiikissa, sen Barks tekee sarjakuvan saralla, ainoastaan hauskemmalla tavalla. Barksin ankkahahmoissa näyttäytyy ihmisyys aidoimmillaan, hulluna, kierona, laskelmoivana, kateellisena ja ahneena mutta myös luovana, herkkänä, rakastavana ja rehellisenä. Barksin Aku Ankkaaan verrattuna amerikkalaisten suosikki Mikki Hiiri on munaton, särmätön, tylsä ja vastenmielisyyteen asti poliittisesti korrekti." Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
author 10.02.2005 10:06:46 (muokattu 10.02.2005 11:32:06) | |
---|
Dodii. Kuka ultrabra:n tyypeistä sanoi näin? Linkkiä kits. " CARL BARKS: AKU ANKKA JA YKSISARVINEN - Tämä on mielivaltainen valinta Barksin nerokkaasta tuotannosta. Minkä Bach tekee musiikissa, sen Barks tekee sarjakuvan saralla, ainoastaan hauskemmalla tavalla. Barksin ankkahahmoissa näyttäytyy ihmisyys aidoimmillaan, hulluna, kierona, laskelmoivana, kateellisena ja ahneena mutta myös luovana, herkkänä, rakastavana ja rehellisenä. Barksin Aku Ankkaaan verrattuna amerikkalaisten suosikki Mikki Hiiri on munaton, särmätön, tylsä ja vastenmielisyyteen asti poliittisesti korrekti." Olli Virtaperko http://www.musicfinland.com/ultrabra/olli.html Mikä on kaikkien aikojen myydyin suomalainen albumi Suomessa ? If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
gandar 10.02.2005 12:07:58 (muokattu 10.02.2005 12:33:56) | |
---|
Suomalaisten musiikkimaku on aina ollut päin rectusta: Jari Sillanpää: Jari Sillanpää ja esimerkiksi http://www.mestarat.fi/poimintoja.htm /edit: Kokeilin keksiä kysymystä, mutta ei tule mitään mieleen. Joku muu saa kysyä. Ceci n'est pas une signature |
author 10.02.2005 13:17:51 | |
---|
/edit: Kokeilin keksiä kysymystä, mutta ei tule mitään mieleen. Joku muu saa kysyä. No ei se kenellekään helppoa ole. If an animal control officer is in uniform, it signifies to the public that he is an animal control officer. -City Law in Alabama |
funkylord 10.02.2005 13:26:17 | |
---|
Minä vuonna metropoliz.net on aloittanut toimintansa? Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Kimmo72 11.02.2005 11:08:06 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. |
author 30.03.2005 23:06:41 (muokattu 30.03.2005 23:06:59) | |
---|
James Mc Brown: Kuka oli Blind melon -yhtyeen keulakuva, ja mikä on hänen tyttärensä nimi? KökhöhökhköhhhöhöKÖHHK... Sorry Nick we have to stop there. I got a slight cough. That's a bloody shame for it was going so well and all. I'm not sure we can do it as well as that again. |
maelstrom 30.03.2005 23:23:58 (muokattu 30.03.2005 23:28:31) | |
---|
Kuka oli Blind melon -yhtyeen keulakuva, ja mikä on hänen tyttärensä nimi? Shannon Hoon. Tyttären nimi Nico. KYSYMYS: Kuka on masteroinut Ulverin viidennen pitkäsoiton? On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
Miikathebest 30.03.2005 23:26:58 | |
---|
|
Miikathebest 30.03.2005 23:53:55 (muokattu 31.03.2005 00:01:04) | |
---|
Shannon Hoon. Tyttären nimi Nico. KYSYMYS: Kuka on masteroinut Ulverin viidennen pitkäsoiton? predition city on levy, mutta masteroijaa ei voinut löytää... en osaa norjaa, joten arvaan Håvard Jorgensen.. taitaapa hän ollakin kitaristi :) editeditedit |
maelstrom 31.03.2005 00:20:29 | |
---|
Håvard Jorgensen.. taitaapa hän ollakin kitaristi :) Niin on, eli vielä on oikea vastaus hakusessa. Voi kyllä olla että on vähän kiven alla tuo, mutta annetaan vielä ihmisten yrittää, ennen kuin tulee vinkkiä. On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
maelstrom 01.04.2005 22:17:17 | |
---|
Löytyy oikeilla hakusanoilla neljänneltä tulossivulta, eli ei kannata luovuttaa sitä selailua niiden ensimmäisten sivujen jälkeen. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |