Aihe: Hintaluokka "HALPA" ja käyttötark. "KOTI"
1
iiris77
08.02.2005 10:54:56
Moi!

Oon elvyttämässä vanhaa soittotaitoani n. 15 vuoden takaa ja etsiskelen jotain ihan perussoitinta (senverran mitä oon kattellut jotain sadan - parinsadan euron luokkaa saisi maksaa) kotikäyttöön. Etsin käytettyjä mutta kai uusikin käy jos se on hyvä ja edukas.

Mitä odotan soittimeltani:

-oktaaveja tarpeeksi, 5 taitaa olla yleisin eli ei sitä vähempää ainakaan
-mielellään jonkun sortin tietokoneliitäntä (kotona kannettava tietsikka)
-toki eri soitinääniä ja valmiskomppeja, pianon tapainen olisi tärkein tällä hetkellä
-kohtuukevyt, nuottiteline ja mielellään omat jalat olisi pop

-EN tarvitse mitään eri soittimien sisääntuontikykyä tai muuta vastaavaa tähän alkuun. Satsaan sitten parempaan jos tuntuu että tarve ilmenee.

-tarve pääasiallisesti on itseni säestys (laulan siis myös), varmaan mikkiliitäntä olisi ihan kiva siinä ja jos ei tietsikkaan saa kii, niin jonkun sortin nauhoitus.

Merkeistä ja mallien kirjainyhdistelmistä mulla ei ole minkäänlaista hajua, sillon toissa vuosikymmenellä muistaakseni mulla oli Casio jotain..se vaan hajos:/
Muuten en varmaa kirjoittelisikaan tänne.

Nyt kaipaisin hyviä neuvoja aloittelijan soittimeksi, ehkä hyviä vinkkejä ostopaikoistakin. Muistelkaahan te konkarit alkuaikoja ja mikä soitin oli paras sillon kun soittotaito oli viellä vähän hakusalla:)

t:Iiris
baron
08.02.2005 10:58:03 (muokattu 08.02.2005 10:59:03)

Sellainen osakommentti, että omat jalat nostavat hintaluokkaa reilusti eli jos tyytyy erilliseen standiin tai vanhaan silityslautaan, niin hintatasokin voi olla ihan toista.
Children of Baron: Magic in Keyboards. Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)