Aihe: "TreVira-tanssit" Kaisaniemessä
1 2 3
klapiton
25.01.2005 21:15:33
Eikös Juhani Rautiaisen "huippuduo" enää vetelekkään Kaisaniemessä tiistai tansseja?Hyvä niin ,koska Kaisaniemi on kulttimesta ja ammattilaisille pitää saada sinne lisää keikkoja,jotta homma toimii...Oon joskus joutunut säestämään Rautiaista ja voihelvetti sitä kärsimystä.
savoy dlx
25.01.2005 22:09:58

Kyllä ilmeisesti J.R. yhtyeineen(?) jatkaa muina tiistai-iltoina, mutta kyseiset TreVira-tiistait tahdittaa JetLine. Ehkäpä "housebändinä" toiminut JR-yhtye alkaa väsymään jokaviikkoisiin tiistaivetoihin, ja ilmeisesti myös henkilökunta...(?).
Musiikilla on tarkoitus viihdyttää - ei parantaa maailmaa?
baron
25.01.2005 22:12:29

Kyllä ilmeisesti J.R. yhtyeineen(?) jatkaa muina tiistai-iltoina, mutta kyseiset TreVira-tiistait tahdittaa JetLine. Ehkäpä "housebändinä" toiminut JR-yhtye alkaa väsymään jokaviikkoisiin tiistaivetoihin, ja ilmeisesti myös henkilökunta...(?).

Viimeeksi kun mä olin siellä keikalla (sisällä) niin se soitteli kyllä terassilla trion kanssa.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
mack the knife
07.02.2005 13:55:05
Onko tulossa porukkaa? Jos on, niin rupean tekemään hallitukselle esitystä pienestä virkistäytymismatkasta Helsinkiin ja takaisin täältä Epsoon perukoilta.
Ei se ole niin justhin.
baron
07.02.2005 14:53:25

Onko tulossa porukkaa? Jos on, niin rupean tekemään hallitukselle esitystä pienestä virkistäytymismatkasta Helsinkiin ja takaisin täältä Epsoon perukoilta.

Mulla on humppatreenit, mutta heti niitten loputtua.
Children of Baron: Magic in Keyboards. Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa!
manjaana
07.02.2005 15:33:15

Siel on sekahaku..., pääsee tanssii "Kauniit ja rohkeit".. ;o))
"neljäkymppisil ei oo enää mitään elämää" -teinien gallupista poimittua...
savoy dlx
08.02.2005 08:31:00

No niin, joko on nailonit sileänä ja Trevira kaulassa? Ja naisväellä tietysti saumat oikosena jne... No ei sitä niin vakavasti tarvitse ottaa, mutta tänäänhän taas lyödään "kannat kattoon". klo 19 alkaa hurlumhei! Nähdään Kaisaniemessä!
baron
08.02.2005 09:07:58

Siel on sekahaku..., pääsee tanssii "Kauniit ja rohkeit".. ;o))

Älä pelottele, mulla menee pupu pöksyyn.
Children of Baron: Magic in Keyboards. Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa!
baron
08.02.2005 23:21:02

1. Ei muuta ongelmaa kuin että Trevira kaulassa vähän kiristi.

2. Oli todella kiva tavata sekä kaupungin huippuhumppamuusikot että huipputanssijat ja selvittää näennäiset erimielisyydet ja tutustua vaihtoaskeleen ihmeellisyyksiin.

3. Housebändi osoitti, että jos homma on handussa, niin kolme jätkää riitää ja kiipparit on täysin tarpeettomia. Mä päätin heti erottaa bändistäni kiipparistin, puhaltajan ja laulusolistin ja loput kolme jätkää kyllä hoitaa homman. Itse alan loppubändin manageriksi eikä tarvitse enää roudata eikä reissata.

"On huomenna päivä uudelleen"
clave
08.02.2005 23:26:36

tee baron sextetistä kaks trioa.
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
baron
08.02.2005 23:29:49

tee baron sextetistä kaks trioa.

Vai kolme duoa?
clave
08.02.2005 23:32:07

No sekin käy. Sullahan olis jo pienimuotoinen ohjelmatoimisto siinä aivan käsillä:)
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
baron
08.02.2005 23:36:28

No sekin käy. Sullahan olis jo pienimuotoinen ohjelmatoimisto siinä aivan käsillä:)

Kun mä oon siviiliduunissa harjoitellut v-mäistä chefin roolia, niin mähän voisin hyödyntää sen ja alkaa v-mäiseksi ohjelmatoimiston vetäjäksi.
Sen verran kokemusta soittajana kuitenkin on, että tiedän miten soittajia kunnolla pomputeltaisiin.
mack the knife
08.02.2005 23:36:32
Perhana, baron on jo kotona. Hieno meininki Kaisaniemessä, maaliskuun toinen tiistai kaikki soittajat sinne. En tanssinu tällä kertaa, mutta ensi kerrasta en tiedä.
-Mistä otteesta tää menee?
baron
08.02.2005 23:37:51

Perhana, baron on jo kotona. Hieno meininki Kaisaniemessä, maaliskuun toinen tiistai kaikki soittajat sinne. En tanssinu tällä kertaa, mutta ensi kerrasta en tiedä.

Sua ujostutti.
Eka kerta on aina vaikea, kun makuun pääset, et pääse siitä irti!
savoy dlx
09.02.2005 00:42:43

Joo, taas yksi keikka lähempänä kuolemaa... eli homma takana ja kotona ollaan (pullo avattuna, ja sauna lämpiämässä). Ihan OK fiilis jäi meillekin vaikka onhan se aika rankka veto tiistaina 4x45min triona. Mutta ihan jees. Sais vaan ollla vähän enemmän populaa. Mutta muistakaa hei, että maaliskuun TreVira-tanssit on vasta 15.3. eli 3. tiistai! Siellä kun on joku 1:tyisliasuus. Mutta nähdään silloin. Ja voihan sen TreViran jättää vaikka vähän löysemmälle...
manjaana
09.02.2005 11:48:59

Lakanavalssia notkein rumba lantein kenties... ;o)

Kiva oli meno ja meininki, musiikki svengas mukavasti jalan alla. Hetken ehdin jopa turista, mutta ei uskaltanut mnetin poijjaat lattialle asti..
"neljäkymppisil ei oo enää mitään elämää" -teinien gallupista poimittua...
savoy dlx
07.03.2005 17:46:36

Vielä viikko ja seuraavat trevirat heilahtaa. Ja 22.3. vielä uudestaan, eli tässä kuussa ainaskin kahdet kaupunkilaistanssit. Nähtään.
savoy dlx
16.03.2005 07:50:32

Huomenta vaan kaikille. Taas on yhdet TreVirat tanssitettu... ei tainnut olla mnettiläisiä tällä kertaa paikalla. Ensi tiistaina jälleen paremmalla osanotolla?
Nähdään Kaisaaniemessä tiistaina 22.3.!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)