Aihe: Roland S-50
1
ITL
04.02.2005 16:22:16
Terve! Ajattelin valjastaa tuon käyttööni, kun en raaski pois heittää. Kenellä kokemusta on ko. laitteesta, kaipaisin mielelläni vinkkejä/linkkejä mistä saisin toimivia 1.0 ja 2.0 levykkeitä, löytyykö harrastajia jotka niitä itse tekevät yms. yleistä tietoa. Piirtopadi ja kynä löytyy myös. Kitoos.
Neljä Ruuvia
06.02.2005 15:03:32
Terve! Ajattelin valjastaa tuon käyttööni, kun en raaski pois heittää. Kenellä kokemusta on ko. laitteesta, kaipaisin mielelläni vinkkejä/linkkejä mistä saisin toimivia 1.0 ja 2.0 levykkeitä, löytyykö harrastajia jotka niitä itse tekevät yms. yleistä tietoa. Piirtopadi ja kynä löytyy myös. Kitoos.
Mun varastoissa jossain on sekkarisofta ko. koneeseen mutta sen käyttäminen on niin vaivalloista verrattuna johonkin nykyaikaiseen tietsikka sekkariin ettei kannata vaivaantua ;-)
teroyk
08.02.2005 14:05:58

Tuolta hain joskus jotain:
http://www.generalconcepts.com/sgroup/archive/samples/Roland/S50/

Empä tiennyt silloin, että siihen on piirtopadikin olemassa...
teroyk
08.02.2005 14:11:28
Voiko näihin itse tehdä käynnistäviä levykkeitä ja onko tuo levyasema vaihdettavissa esim. tavalliseen 3,5 tuumaiseen asemaan?

Levyasema on tavallinen DD-asema, mutta formatointi on
eri, kuin mikkisoftalla, koska tuolloin oli PC:ssä standardina
lerput. Atarille oli joku softa, jolla mä tein noita S50-diskettejä.
ITL
09.02.2005 19:51:46
Tuolta hain joskus jotain:
http://www.generalconcepts.com/sgroup/archive/samples/Roland/S50/

Empä tiennyt silloin, että siihen on piirtopadikin olemassa...

Piirtopadi tai siis mikä se levy on mitä sillä kynällä käsketään, sori :) Minulla on parikymmentä soundidiskettiä, joista toiset toimivat koko koskettimiston matkalta ja toiset ritisevät ja tarjoavat edellisen disketin soundeja sekaan, jotkut sekoilevat miten sattuu... onkohan nämä disketit viallisia vai asema? Ja onkohan viisainta unohtaa koko ajatus ja pitää se pelkkänä motherkeynä, sinänsä tässä on mielestäni aika hyvä tatsi tässä koskettimistossa. Roskiin en sitä raaski pistää kuitenkaan.
teroyk
10.02.2005 15:55:29
Roskiin en sitä raaski pistää kuitenkaan.

Elä heitä otan vastaan ja maksankin jotain...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)