Aihe: Raumanmeri 04: Tehosekoitin
1 2 3 4
Jani The Rock
19.01.2005 10:53:57

Mutta jos sä nyt vittuunnuit elämään täysin ja paiskit siellä näppäimistöä niin olen kovin pahoillani.

Joo, kyllä nyt on elämä pilalla.
The road never ends for me, kid.
hanhjelm
19.01.2005 11:32:00 (muokattu 19.01.2005 11:34:28)
Joo, kyllä nyt on elämä pilalla.

No niin mullakin. Ehkä meidän pitää vetäytyä vähän keräilemään ja mietiskelemään josko sais elämästä taas otteen.

on vähän mennyt meinaan huonolaatuiseksi tämä meidän keskustelu.
kusipäisyys on verissä...
Jani The Rock
19.01.2005 14:07:35

on vähän mennyt meinaan huonolaatuiseksi tämä meidän keskustelu.

Juu-u. Kait tässä on viisainta todeta, että sä tykkäät Tehiksestä ja sun mielestä ne on hyviä soittajia. Ja että mä en tykkää Tehiksestä ja vaikken heidän soittamisensa asiantuntija olekaan, niin mun mielestäni ne ainakin tuon taltioinnin perusteella vaikuttivat tietyiltä osin vähemmän hyviltä. Joskin merkittäköön pöytäkirjaan, että kaikki Rickenbacker-basistit saavat minulta sekä tyyli- että sympatiapisteitä.

Näin voimme molemmat olla tyytyväisiä ja jatkaa elämäämme vapaina ahistuksen kahleista. Ja jotta meidän ei tarvitse tulevaisuudessa kyräillä toisiamme, todetkaamme myös, että kummankaan näkökanta ei ole toiselle henkilökohtainen loukkaus eikä muutenkaan toiselta millään tavalla pois. Kättä päälle ja käsirahaa?
The road never ends for me, kid.
hanhjelm
19.01.2005 17:48:21
Ja jotta meidän ei tarvitse tulevaisuudessa kyräillä toisiamme, todetkaamme myös, että kummankaan näkökanta ei ole toiselle henkilökohtainen loukkaus eikä muutenkaan toiselta millään tavalla pois. Kättä päälle ja käsirahaa?

No homma on nyt sitten sovittu ja olemme taas hyvillä mielin.
kusipäisyys on verissä...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)