Aihe: Spotti 2003 Nuorten taidetapahtuma Turussa
1
juliazz
09.03.2003 15:39:36
Kuka oli tsiigailees? Mitä piditte?
Kuka oli rock, kuka huonoin?
kun saan mielipiteitä,niin kerron missä bändissä olin laulamassa.. :)
Kukaan ei ole selvinnyt elämästä hengissä. -juliazz-
Antti1
09.03.2003 20:17:16 (muokattu 09.03.2003 20:25:53)
Kuka oli tsiigailees? Mitä piditte?
Kuka oli rock, kuka huonoin?
kun saan mielipiteitä,niin kerron missä bändissä olin laulamassa.. :)

Mä olin siellä. Mä jo luulin et oon ainut täällä pyörivistä hemmoista, ketä oli siellä. Kitaristi olin/olen yhessä bändissä. Jatkoon päästiin. Mites sun kävi?

EDIT1: Mun mielestä soitto oli useimmilla hanskassa, mutta se mikä mätti oli yhteensoitto ja laulu. Porukka katseli enemmän omia varpaitaan kuin yleisöä ja soittokavereita. Miten sattuikin että vielä laulaja olet.. No oli siellä hyviäkin suorituksia.

EDIT2: Ja se bändis. Hmm.. Veikkaisin että se on Shock? Teitä en muistakkaan. Millanen kokoonpano teillä on ja soititteko omaa materiaalia?

EDIT3: Olittekos te se bändi joka oli ollut pystyssä sillä kokoonpanolla 3 päivää, soitti Apulannan 0010:n ja teillä oli Mikko rummuissa? Jos olitte niin sittenhän mä tiedänkin teidät. Laulu meni hiukan nuotin vierestä alussa, mutta se johtui varmaan siitä että jännitti. Vois treenata vielä vähän ylös pääsemistä puhtaasti, koska silloin kun lauloitte "..aivan niinkuin aina.." niin laulun äänenvoimakkuus tuplaantui eikä mennyt ihan puhtaasti.

Tämä kaikki pätee siis vain jos olet tuossa bändissä.
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
juliazz
09.03.2003 21:28:01
Jees.
Sehän oli meidän eka esiintyminen, eli et varmaan yhtään ihmettele miksi meitä jännitti. Mutta meillä oli hauskaa :)
Ku alotettiin ekan kerran mun vieressä oleva kitaristi meni heti tahdist veke ja mä menin sekasin jote alotettii sit alust ja se toka kerta alkokin mun mielest ihan hyvin. Ja muuten. Mein oli tarkoitus huutaa se "...ainaaa!!!" eikä ajateltu sitä sen enempää jos se nyt hiukan hyppäs. oltii niin innoissaan :D Saatii ihan pirun hyvää palautetta. Juu ja tosiaan oltiin harjoteltu 3 päivää vaan. ku yhtäkkii tuli musaope sanoo "hei, nyt täytät tän paperin ja.." sit vaa nope mietittii et mikä helvetin biisi... sit mein rumpalist ei ollu tietookaan aluks, piti olla raisa, piti olla noora mut niil tuli jotain muuta...mut mikko on ihan superi!
Mihis sä sit kuuluit? ku mä en oikee muista niit ku niit oli niin paljon...venattii jotai 8 tuntii nii siin ehtis tulee nousu ja laskuhumalat ennenku iha väsyneenä päästii laval...

höh...oltiinko me niin huonoja...miksi me ei sitten saatu yhtään huonoa palautetta? jos siis ymmärsin oikein et sä et tykänny.tietkö muuten kumpi mä oon niist laulajist?
Antti1
09.03.2003 22:05:43 (muokattu 09.03.2003 22:11:13)
Mä kuulun siihe paimiolaiseen bändiin, Kofeiiniin, mis oli kaks jätkää kitarois ja sit loput muijii. Toisel kitaristil oli silinteri, jos näit. Mä en siis ollu se silinteripää.. En mä tarkottanu etten tykänny, päinvastoin. Se oli ihan hiton hyvin soitettu ja laulettu ottaen huomioon sen harjotteluajan. Ja jos nyt vielä vähän ylistetään niin ette ollu kyllä lähelläkään niitä mun mielestä huonoimpia bändejä. Erittäin lupaavalta näytti ja kuulosti. Mä vähän ihmettelinkin että mikä siinä ekalla kerralla mätti. Se tais seota se sinikitarainen tytteli? Tytteli, mikä sana.. En todellakaan tiedä kumpi olit, en paljoo piikkiöläisiä tunne. Ai se olikin tarkotus huutaa. No sehän valaiseekin asiaa. Mä luulin että että päässy niinkään ylös ja sen takia ois pitäny sillee huutamalla kiljua. Tai jotain..

Mitäs muuten pidit esiintymisestä? Oli kyllä aika naurettavaa odottaa vaikka kuinka kauan että pääsi soittamaan pari biisiä. No päästiin sentää jatkoon. Onko sulla muuten mitään tietoa et koska ne kisat siellä Lapualla sitten oikeen on? Onko teiän tarkotus vetää tolla bändillä muita keikkoja vai oliko toi vaan tollanen lyhyt (tässä tapauksessa erittäin lyhyt) projekti?

Tuli muuten hölmöiltyä siellä ku höpistii yhen tutun järkkärin kaa ni ei kuultu ku meiän bändiä kuulutettiin hakee niitä kunniakirjoja.

Mitäköhän mä vielä unohdin..??
Vihaan heitä, niitä, jotka sanovat: "Paperi on valkoinen." kääntämättä katsettaan. Vihakaan ei ole aitoa, en enää tiedä mikä on. -P. Karjalainen 2003
juliazz
09.03.2003 22:32:25
:) kiitos :)
Tarkotus olis et jatkettais tästä, alettais tekeen pikkuhilja omia biisejä ja hioon kaikkee yhteen ja yhdessä...

Se oli just se sinikitarainen tyttö,(oli muuten melkein koko biisin epätahdissa, arvaa oliko helppo mun koittaa pysyy rytmis..)
Mä oon se vaaleehiuksinen teist katsottuna oikeenpuolimmainen joka oli mustissa,mustat löysät "hakaneulahousut" ja sellane ihme tribaali paita.
Jees, mut tieks mitä?
mul sois tosa yhes vaihees tänää se joku tein biisin kohta päässä.mut unohdin sen jo. :)
Se oli just mein musaope... Se vaan oli nii ylpee meist..se hehkutti sillee "kyl mä tiesin et te ootte hyvii, mut en mä tienny et noin hyvii!" ja sitä se puhus et noin lyhyel varotusajal...
Mut siis, se oli NIIN HAUSKAA!aluks vähän jännitti tietty, eka esiintyminen,mut ku oltii päästy noin puoleen väliin ni tuli sellane fiilis et "ei helvetti tää on nii hauskaa!" sit vaan oli siel ku kotonaan ja...se oli vaan niin ..niin...ekstasii :D :D
se raatiki sanos et me kuulutaan lavalle et kannattaa jatkaa.
mä olin sen jälkee ihan fiiliksis koko illan...
mä en muista mitä mun piti kirjoittaa...

muttamutta,huomiseen :)
juliazz
09.03.2003 22:35:15
eiku piti viel sanoo et siin ehtis tulee nousu ja laskuhumala ennen ku päästii laval, et lähinnä oli sellane vähä unine fiilis sit illa...kai mä vähän kännis olin,aika vähän sit enää... mut synan soittajan kaa kohoteltii maistimittarii...muut nipotti siit vähän ku ne oli yhes vaihees ihan varmoi etten mä pysty laulaan :) mut no jo...
nyt mä lopetan *aina jään suustani kii*
hyvät yöt!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)