Miikathebest 06.02.2005 16:59:13 | |
---|
|
Miikathebest 07.02.2005 18:14:45 | |
---|
Vaikuttaa muuten erittäin mielenkiintoiselta leitteelta, mutta toiminnasta ei vaan ole mitään hajua....?!?!?!? |
superfly 07.02.2005 18:19:01 | |
---|
Mä en oikein ikinä ole käsittänyt, että mitä käyttöä kellään on viritysmittarille joka ei ole pedaalimallinen. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
LaXu 07.02.2005 18:44:19 | |
---|
Vähän epäilyttää nuo Ibanezin viritysmittarit. Yksi sellainen (ei tosin sama malli) löytyy ja se on selvästi epätarkempi kuin vanha Seiko ST-747:ni. Veikkaisin, että tuon Ibanezin tarkkuudessa ei ole juuri hurraamista, kun ei ole muuta kuin nuo ledit. |
migeboy 07.02.2005 20:10:48 | |
---|
Mä en oikein ikinä ole käsittänyt, että mitä käyttöä kellään on viritysmittarille joka ei ole pedaalimallinen. Pedaalimalliset viritysmittarit on juuri parhaita, ainakin minun käyttöön. Itselläni Boss TU-2, joka pelittää erinomaisesti minun tarpeisiini nähden. |
Super-Jari 07.02.2005 20:12:36 | |
---|
Pedaalimalliset viritysmittarit on juuri parhaita, ainakin minun käyttöön. Itselläni Boss TU-2, joka pelittää erinomaisesti minun tarpeisiini nähden. Hmm.. jos saision pilluu oon niin kännis etttei seispo
- Sammakko |
Mä en oikein ikinä ole käsittänyt, että mitä käyttöä kellään on viritysmittarille joka ei ole pedaalimallinen. No näkeehän siitä onko kitara vireessä... ja ajattelin kun tuossa on noin selkeät ledit ja kaikki, niin sitä voisi pitää pedaalilaudassa. Ja ensinnäkin se on aika halpa. Ei oikein innoista laittaa virittimeen satasta, kun multiefektissänikin on täysin toimiva ja hyvä mittari. Mutta jos sen multipaavon myy pois, niin ... |
Pertsi 08.02.2005 00:07:58 | |
---|
Tää mittari on todennäköisesti melko epätarkka. LED- ja neulamittarien ongelma on se, että kun mittari näyttää keskelle, ollaan vasta mittauksen epätarkkuuden + näytön virheen päässä oikeasta lukemasta. 13 lediä puolisävelaskeleelle antaa kuvaa saavutettavasta tarkkuudesta. Käsipelillä tulee tarkempi tulos, eiks vaan. Ja intonaatiota ei kannata mennä tuunaamaan näillä peleillä. |
Jucciz 08.02.2005 01:15:06 | |
---|
Mä en oikein ikinä ole käsittänyt, että mitä käyttöä kellään on viritysmittarille joka ei ole pedaalimallinen. Minä en ole koskaan ymmärtänyt, minkä takia virittimen pitäisi olla pedaalimallinen kun se kuitenkin saa olla koko ajan päällä eikä sen tarvitse olla osana signaaliketjua. Sitä paitsi, Bossin TU-2 on järkyttävän ylihinnoiteltu. http://jucciz.com/jucciz.com/gfx/fx/pedalboard.jpg |