Aihe: Nettistudio avataan 30.3.2003
1
ave
09.03.2003 08:19:16
Zon Moro,

KolmosStudio lanseeraa maaliskuun lopulla suomen ehkä ensimmäisen "virtuaali studion" osoitteessa nettistudio.net.

Mikä tämä tällainen sitten on ? Well, kyseessä on täysin ilmainen "kysyntä kohtaa tarjonnan" portaali, jonka kautta kotistudion omaavat harrastelijat/ammattilaiset voivat kohdata toisensa netissä, jättää miksaus/masterointi yms. pyyntöjä toisilleen ja työstää materiaalia kimpassa, webin välityksellä.

Kaikilla kotistudion pyörittäjillä ei välttämättä ole kaikkea sitä tilpehööriä, johon olisi tarvetta ja tämän kommuunin kautta on mahdollisuus itse kunkin löytää sopiva "parterni" studioproduktioihin.

KolmosStudio osallistuu toimintaan sponsorina, eli maksamme portaalista aiheutuvat kulut ja osallistumme miksaukseen/masterointiin omalla työpanoksellamme (kunhan vain muilta kiireiltämme ehdimme). Tarjoamme käyttöönne riittävästi liikennöintikapasiteettia sekä levytilaa, jotta isommatkin tiedostot liikkuvat portaalin/portaalista näppärästi. Tarvittaessa voimme osaltamme sponsata postikulujen yms. syntymisessä mutta pääsääntöisesti materiaalin jakelu tapahtuu webin välityksellä.

Korostamme vielä, että homman idea on siinä, että kukaan ei rahasta hommalla yhtään mitään. Toki on aina itse kunkin oma asia, miten keskenään isommat produktiot sovitaan mutta NettiStudion kautta tehtävät toimeksiannot ja suoritukset ovat meidän osaltamme maksuttomia. Piste.

Toivomme, että vastaanotto tällaiselle toiminnalle on "hyvä" ja uskomme, että tätä kautta itse kullakin on mahdollisuus tuoda esiin omat miksaajan taitonsa ja saada myöskin näkyvyyttä ja tätä kautta kenties ihan maksullisiakin toimeksiantoja kaupallisilta studioilta ja muusikoilta.

Portaali avataan 30.3.2003. Lisätietoja mailitse osoitteella ase@kolmosstudio.com.

Cheers
Auvo Severinkangas Gsm: 0400 85 1243 Fax: 0401 85 1243
Kitaranraiskaaja
09.03.2003 12:05:23

Oletkos yrittänyt saada tätä m.netin etusivulle uutisiin? Luulen, että siitä useampi tämän huomaa. Ja eiköhän ylläpito salli tämän siihen laittaa.
Sano EI lehtimyyjille.
Hornanturska
09.03.2003 13:36:29 (muokattu 09.03.2003 14:30:14)
Siis nyt mä en ymmärtänyt tätä? Väännän kotona biisin ja lähetän sen jonnekkin? TÄH?
...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... http://www.analthrone.cjb.net
Fortune
09.03.2003 16:24:55
Siis nyt mä en ymmärtänyt tätä? Väännän kotona biisin ja lähetän sen jonnekkin? TÄH?

Jos vaikkapa sinulla on potentiaalinen hittibiisi, jonka theremin-osuuksia et saa omilla taidoillasi/laitteillasi tasapainoon kokonaisuuden kanssa, voit heittää paketin verkkoon, josta joku osaava voi sitten sovittaessa koettaa tehdä jutulle jotain.

Näin minä sen käsitin.

Miten tuo nyt sitten käytännössä toiminee, voi olla aika rankkaa siirrellä 40 megan biisiaihioita verkon välityksellä edelleenkäsittelyyn...
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu.
Fortune
09.03.2003 17:33:35

Eikun moniraitana, 700megaa per biisi. :)

Voisi siinä modeemi savuta ja puhelinyhtiö laajentaa toimitilojaan.
"I know everything there is to know about monkeys
since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu.
ave
10.03.2003 07:40:24
Zon Huomenta,

Tottahan toki pro-tason juttujen kierrättäminen netin kautta on lähestulkoon mahdotonta. Mutta pienempien tuotosten kanssa pusaaminen on webin kautta täysin mahdollista. Siitä on kokemusta.

Päätarkoitus nettistudio.net:llä on toimia kontaktipisteenä ja luoda itse kullekin miksausnerolle mahdollisuus saada näkyvyyttä.

Portaaliin tulee myöskin studiotyöskentelyyn liittyviä artikkeleita, uutisia, haastatteluja yms., joten ei pelkästään "sitä itteensä" vaan asiaa monelta kantilta.

Cheers-And-Back-To-Work :)
Auvo Severinkangas Gsm: 0400 85 1243 Fax: 0401 85 1243
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)