Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 510 11 12 13 1436 37 38 39 40
Ben_D
07.02.2005 18:56:48

rauhottukaas tai tääkin on kohta lukossa

Paskat tätä lukkoon tarvi laittaa. Täähän on tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteiden jakeluun.
Ruoste
07.02.2005 19:06:18
Paskat tätä lukkoon tarvi laittaa. Täähän on tarkoitettu keskusteluun ja mielipiteiden jakeluun.

ei tarvikkaan mut kohta tää varmaan menee lukkoo jos kiroillaan ja haukutaan toisia...
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
Lego
07.02.2005 19:07:15
Ei vittu, skenerunkkarit ja tr00t taas vauhdissa. Hauska keskustelu.
P = U * I
ozz3
07.02.2005 19:08:32
Ei vittu, skenerunkkarit ja tr00t taas vauhdissa. Hauska keskustelu.

Hauskapa hyvinkin. Eikö sinne voi vaan mennä katsomaan niitä bändejä joita haluaa nähdä ja ryypätä muiden aikana?
What do You think of the house and the silvery moon? Päivittäin vaihtuva video: Täällä
MrQ
07.02.2005 19:08:55
Hauskapa hyvinkin. Eikö sinne voi vaan mennä katsomaan niitä bändejä joita haluaa nähdä ja ryypätä muiden aikana?

muuten, mutta se maksaa.
ozz3
07.02.2005 19:09:51
muuten, mutta se maksaa.

Maksaa se Tuskan järjestäjillekin. Pitäisikö niiden buukata sinne vain niitä artisteja joita sinä haluat?
What do You think of the house and the silvery moon? Päivittäin vaihtuva video: Täällä
Ruoste
07.02.2005 19:10:01
Eikö sinne voi vaan mennä katsomaan niitä bändejä joita haluaa nähdä ja ryypätä muiden aikana?

Juuri näin...
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
Deathrace King
07.02.2005 19:18:47

muuten, mutta se maksaa.

Mistäs lähtien ryyppääminen on ollut ilmaista? ;)
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
MrQ
07.02.2005 19:36:40
Maksaa se Tuskan järjestäjillekin. Pitäisikö niiden buukata sinne vain niitä artisteja joita sinä haluat?

Se muuten ei olis paha, jos edes puolet niistä bändeist'ä soittais enää.

Amorphikselle sitten pitäsi mainita ettei ne saa soittaa talesin jälkeistä tuotantoa. Eläkeläiset vois hoitaa sen homman koverbändinä.
luopio
07.02.2005 22:17:16
ime paskaa homo ja mene takaisin äiskän helmoihin avautumaan :D
hauskaa kuulla että leveilet laadukkaalla death metallilla johon kuuluu sentenced, children of bodom ja yleisestikin kaikkien genrejen suurimmat mainstream-humpat rammsteinista kotiteollisuuteen ja viikatteeseen sun muuhun tosi ranggaan teini-angsti-meininkiin. pakko todeta samaan hengenvetoon että northerin poijista en kyllä voi sanoa mitään negatiivista, sen verran mukavia ja loistavia "poikia" ovat,vaikka musiikkiin en ole tutustunut
puhuu ihminen joka ei oo tässäkään keskustelussa tehnyt mitään muuta kuin itkenyt kaikille jotka eivät ole samaa mieltä kanssaan :D
jos on olemassa yhtyeitä niinkuin esim timo rautiainen & trio niskalaukaus, mokoma, kotiteollisuus jotka ovat suunnilleen joka festareilla, jokaisella mahdollisella keikalla oli se sitten kari tapiota tai tik takia niin se ei varmaankaan ala kyllästyttää?
en suoranaisesti, sinun maailmasi vaan on niin musta valkoinen että en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. jos yhtye tekee levyn josta suurin osa ei pidä, se levy sinun mielestäsi on sontaa mutta jos in flames tekee saman niin se on vain muotia haukkua sitä.
ja in flamesin uusi ei? jos et huomannut niin juuri äsken itkit minulle siitä etten pitänyt in flamesin uudesta
mun puolesta saat kuunnella vaikka mikko alataloa, mitä ilmeisesti kuunteletkin mutta mistä vitun syystä minun siitä pitäisi pitää? meinaatko että ihmisillä on oikeus mielipiteeseen vain jos se yhtyy sinun mielipiteesi kanssa? ihmisille on kehittyneet semmoiset hassut pikkuvempeleet (mitä sinulla ilmeisesti ei ole) nimeltä aivot joilla nämä ihmiset ovat oppineet muodostamaan omia pikku mielipiteitään ja päättämään itse mistä tykkää, seuraamaan omia ajatuksiaan sen sijasta että muut kertovat heille mistä he pitävät, mitä heidän pitäisi pistää päällensä, missä heidän pitäisi käydä ja he lampaiden tavalla seuraisivat tuota ääntä. sen sijaan en jaksa ottaa ongelmaksi sitä mitä toiset kuuntelee ennenkuin sinä teet asiasta ongelman MUTTA voin silti kertoa oman mielipiteeni asiasta, koska..... nyt tulee salaisuus, älä kerro tätä kenellekkään.... tämä on keskutelupalsta internetissä.... hurjaa eikö totta? kun nyt olet jo oppinut yhtä ja toista oma pikku pikku paskanaskalini kerron sinulle toisen hurjan salaisuuden.... nämä palstat.... näillä keskustellaan ja jaetaan omia mielipiteitä.... hurjaa. nyt pikku pikku pääkkysi onkin varmaan jo aivan sekaisin kun olet oppinut niin monta uutta asiaa joista voit kertoa ylpeänä huomenna isoille pojille ulkona. nyt voit mennä nukkumaan ja ottaa sen kypärän pois päästäsi siihen asti kun taas heräät aamulla. mutta muista pukea kypärä aamuööa taas päähäsi koska ethän halua että äiskän omalle pikku pikku omalle erikoiselle enkelille vaan tapahtuu mitään?
heh, hanki elämä :D

Kyl aika vinkeesti vaihat tota kantaas koko ajam, mut anna mennä vaan ihan hyvältä se kuullostaa, ja kerrohan toki lisää, todella mielenkiintoista, nyt rupes todellakin kiinnostamaan, vaikka oon kyllä kuullu hurjempiakin juttuja.:D:D
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
luopio
07.02.2005 22:23:11 (muokattu 07.02.2005 22:36:37)
jos on olemassa yhtyeitä niinkuin esim timo rautiainen & trio niskalaukaus, mokoma, kotiteollisuus jotka ovat suunnilleen joka festareilla, jokaisella mahdollisella keikalla oli se sitten kari tapiota tai tik takia niin se ei varmaankaan ala kyllästyttää?
mutta kysyn nyt viekä kerran kun et meinaa ymmärtää, eihän se ole tuskan vika jos joku kävijä on sattunut näkemään nämä bändit jo vaikka kuinka useasti samana kesänä?

jos yhtye tekee levyn josta suurin osa ei pidä, se levy sinun mielestäsi on sontaa ja haluaisinpa nähä missä näin oon sanonu:D, alkaa mennä jutuiltas uskottavuus...:D

ihmiset ovat oppineet muodostamaan omia pikku mielipiteitään ja päättämään itse mistä tykkää, seuraamaan omia ajatuksiaan sen sijasta että muut kertovat heille mistä he pitävät on toi mun musamakukuitenki ihan itse löydettyä ja koettua. Enköhän mä kuuntelis niitä metallicoita ja slayereitäki ihan kympil, jos tekisin niin ku muutki tekee. Ja Ajattarahan nyt ainakin on semmosta mitä muiden mieliks kuunnellaan..:D sil ei saa kuu vieroksuvia katseita... ja viikateko teini-angsista??:D ei, ei ja vielä kerran ei...:D

muotia tai ei niin ei se tee niistä uusista biiseistä yhtään sen parempia, vissiin st. anger on kanssa sitten loistava levy koska kaikki vihaa sitä?
Eihän sitä kaikkki vihaa, ainaki monet frendit diggaa sitä vaik se onki erilainen. En tiiä pitäiskö näille sun jutuilles itkee vai nauraa, väilittää en kuitenkaa taia jaksaa enää..
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
jcps
08.02.2005 08:57:44

mutta kysyn nyt viekä kerran kun et meinaa ymmärtää, eihän se ole tuskan vika jos joku kävijä on sattunut näkemään nämä bändit jo vaikka kuinka useasti samana kesänä?
noh, kun nyt et ymmärtänyt niin taivutetaan rautalangasta:
kannattaako tuskan palkata bändejä jotka tyyliin jokainen on nähnyt kyllästymiseen asti viimeisen parin vuoden aikana? nämä yhtyeet eivät välttämättä ole olleet tuskassa montaa kertaa mutta kaikkialla muualla ja ihmiset ovat niin sanotusti jo saaneet tarpeeksi niistä. koska et kuitenkaan vieläkään ymmärtänyt mitä haen takaa niin selitetään vieläkin helpommin. jos palkkaat festareille esiintyjiä jotka ei kiinnosta yleisöä koska kaikki ovat nähneet ne jo miljoonaan kertaan liikaa niin ihmisiä ei kiinnosta kyseiset festarit niin paljoa kuin samat festarit mutta mihin on kiinnitetty artisteja joita ei vielä ole nähnyt kyllästymiseen asti. tai vielä parempaa, tehdään asiasta vieläkin helpompi. yksinkertaisten ihmisten on monesti helpompi ymmärtää monivalintakysymyksiä.
(vaikka kyseessä on monivalinta niin älä kuitenkaan ympyröi väriliidullasi monitoriin omaa valintaasi, iskä ja äiskä voivat tulla vihaisiksi)

kumpi kiinnostaa enemmän ihmisiä:
a)festarit jotka on täynnä esiintyjiä jotka olet nähnyt jo miljoonaan kertaan liikaa vai
b)festarit jossa on kiinnostavia esiintyjiä joita ehkä et ole vielä nähnyt ollenkaan ja/tai ehkä olet odottanut jo jonkin aikaa näkeväsi?

sinua ilmeisesti kiinnostaa vaihtoehto a kun itket sen perään kokoajan

ja haluaisinpa nähä missä näin oon sanonu:D, alkaa mennä jutuiltas uskottavuus...:D
verratessani in flamesin uutta st angeriin oli kantasi tyyliin minähän en mitään metallicaa kuuntele mikä viittaa siihen että mielestäsi metallica on sontaa

on toi mun musamakukuitenki ihan itse löydettyä ja koettua.
voi juku, onnittelut, nyt saat oikein mitalin
Enköhän mä kuuntelis niitä metallicoita ja slayereitäki ihan kympil, jos tekisin niin ku muutki tekee.
en nyt kovin omaperäiseksikään tuota musamakuasi luokittelisi, suhteellisen valtavirtaa kaikki yhtyeet siinä.
Ja Ajattarahan nyt ainakin on semmosta mitä muiden mieliks kuunnellaan..:D sil ei saa kuu vieroksuvia katseita...
jep, ajattara onkin tosi extremebändi ja ei millään tavalla valtavirtaa, hah. ne vieroksuvat katseet johtuu siitä että joudut käyttämään kypärää ollessasi hereillä ettet vaan loukkaisi itseäsi.
ja viikateko teini-angsista??:D ei, ei ja vielä kerran ei...:D
eips, viikate kuuluu siihen pahimmat mainstream-humpat osioon mistä myös puhuin samassa postauksessa, samassa yhteydessä. munattomampaa meininkiä saa hakea. siihen teini-angstikategoriaan kuuluu esim bodomit ja muut ranggat yhtyeet.

Eihän mua kaikkki vihaa, ainaki monet frendit diggaa musta vaik oonkin erilainen.
heh, ei saa nauraa sille, se on vaan.... erilainen

En tiiä pitäiskö näille sun jutuilles itkee vai nauraa, väilittää en kuitenkaa taia jaksaa enää..
kuten sanoin olet tietämätön, hyvä kun myönnät sen itsekkin
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
Emplate
08.02.2005 13:06:04

Voi armoa..
Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk
meanbone
08.02.2005 13:55:56
YEASH! Tapelkaa koirat!
"Hieno kitara, mutta vittu mikä jätkä." -Dutteri
MrQ
08.02.2005 14:01:46
Täähän on mahtavaa dialogia. Kaveri, joka on tyhmä kuin saapas lähtee kuittailemaan itseään sata kertaa skarpimmalle kaverille, jonka tiedän varmasti nauravan kyyneleet silmissä tällä luopiolle tai millelie.

No, kannattaa muistuttaa taas tässä vaiheessa että tällaisten juttujen takia tää palsta kaadettiin, ja jos luopion kaltaisia vatusseja alkaa postailemaan enemmänkin, se voi toistua taas.

Ja jos on musta kiinni, aivan varmasti toistuu.

Luopiolle painoin varoitusta.
MV
08.02.2005 14:13:08
Täähän on mahtavaa dialogia. Kaveri, joka on tyhmä kuin saapas lähtee kuittailemaan itseään sata kertaa skarpimmalle kaverille, jonka tiedän varmasti nauravan kyyneleet silmissä tällä luopiolle tai millelie.

No, kannattaa muistuttaa taas tässä vaiheessa että tällaisten juttujen takia tää palsta kaadettiin, ja jos luopion kaltaisia vatusseja alkaa postailemaan enemmänkin, se voi toistua taas.

Ja jos on musta kiinni, aivan varmasti toistuu.

Luopiolle painoin varoitusta.

Se olet kyllä sinä ketä täällä on vittuillut porukalle enemmän kuin luopio...

Kohta muuten winter war...Onko ne liput vieläkään mennyt loppuun... Lippupalvelun sivuilla oli ainakin lippuja vielä jäljellä...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Tauvo
08.02.2005 14:34:27
Onko ne liput vieläkään mennyt loppuun...

Lainaan erästä tämän ketjun viestiä:

Lippupalvelun sivuilla oli ainakin lippuja vielä jäljellä...
MrQ
08.02.2005 14:38:32
Se olet kyllä sinä ketä täällä on vittuillut porukalle enemmän kuin luopio...

Ei muuten pidä paikkaansa. pilkkaan ja ivaan bändejä minkä kerkeän, mutten juuri koskaan ketään henkilökohtaisesti.

Ajaa saman asian koska taitaa hevarit olla pyhällä ristiretkellä asiansa puolesta...

mutta sillä ei ole mitään väliä. Luopio on ...special child, niin sanoakseni.
MV
08.02.2005 15:26:45
Ei muuten pidä paikkaansa. pilkkaan ja ivaan bändejä minkä kerkeän, mutten juuri koskaan ketään henkilökohtaisesti.

Ajaa saman asian koska taitaa hevarit olla pyhällä ristiretkellä asiansa puolesta...

mutta sillä ei ole mitään väliä. Luopio on ...special child, niin sanoakseni.

Se on kyllä jo tarpeeksi perseestä kun haukutaan omaa lempibändiä ilman perusteluita... Sitäkin voisi jo melkein sanoa vittuiluksi... Lisäksi tämän foorumin säännöt kieltää moisen paskan koska sitä voidaan sanoa hyökkäykseksi jotain artistia kohtaan eli jos ei miellytä niin tutustu vaikka jippiin foorumiin...?

Ja mitä tuohon kreatorin keikkaan tulee niin nuo lippupalvelun sivut eivät välttämättä anna kovin luotettavaa tietoa aina...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)