uraltone.com :in putkikaiku. Kyllä, ja on jumalainen peli. Voin suositella varauksetta. T. Nimim. "Onnellinen omistaja"
Little Lanilei. Kallis. Tässähän on kuitenkin käsittääkseni ihan oikea jousi, siihen nähden hinta ei oo aivan kamalan törkeä. Jollekulle pedaalimallisuus voi olla isokin etu.
Mä kuitenkin lueskelin jostain, että tuo ei kuitenkaan pystyisi ihan siihen kaikumäärään, minkä surf-musa vaatisi, joten tuo jäi multa sitten väliin. Testaamatta, ikävä myöntää, mutta kun päätös kallistui Uraltoneen, niin eipä toden totta oo tarvinnut katua :-D
EH Holy Grail. Ei varmaan kovin kestävä. Niin, eipä ollut ainakaan mulla. Muita vaihtoehtoja:
-Monster La Magia. En oo tämmöistäkään kokeillut, mutta hieno peli vaikuttaisi olevan kyseessä. Tosin menee jo siihen Fender-hintaluokkaan sitten (tsekkaa:
www.custom-sounds.com - tuolta löytyy myös tietoa ainakin Little Lanileistä).
-Digitech Digiverb. Ehkä lähinnä vaihtoehto Holy Grailin hintaluokassa.
Kunnollinen, ehta putkikaiku tuo soundiin todella hienon lisän. Siihen kannattaa kyllä satsata enemmän kuin sen ehdottoman minimin, se on sen arvoista.
Ensimmäinen syy, miksi en heti ostanut itse uusio-Fenderiä, kun olin päättänyt että aito putkikaiku pitää olla, oli se että se on toteutettu piirilevytekniikalla, eli varsin eri tavalla kuin mitä aidot ja alkuperäiset olivat. Mielestäni tuollaisen laitteen, tuossa hintaluokassa, ei tarvitsisi olla.