Aihe: Levyt jotka tahtoisit mutta et pysty saamaan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
kurpitsapää
06.02.2005 22:13:07

cacophonyn speed metal symphony ja kaikki bucketheadin levyt.
niitä ei vaan yksinkertaisesti löydy mistään suomesta!
cdonista löysin yhden ämpäripään levyn ja tietenkin tilasin samantien, mutta sitten about kk päästä ne lähetti mailin missä sanottiin että "kyseinen levy on tilapäisesti loppu..." jne.
vähänkö ketutti!
guns don't kill people, APES with guns kill people!
overthewall
06.02.2005 22:17:14
Jason Beckerin Perpetul Burn
Cacophonyn Speed Metal Symphony ja Go Off

Missään levykaupassa en ole noihin törmännyt.
Hauskaa on se että Beckerin Raspberry Jami levyjä kyllä löytyy. Muttei sitä tärkeimpää soololevyä eli Perpetual Burnia.

Olen käynyt myös läpi verkkokaupat eikä niissäkään noita myydä.
Oli pakko hakea verkosta. Mutta jos joku tietää mistä noi levyt saa niin saatan käydä ostamassa.
PomppoK
07.02.2005 09:03:44

Carla Bozulich - koko tuotanto
Eh Heh Him.
kimmo
07.02.2005 09:13:52
Z-Rock Hawaiin levyä olen metsästänyt jo vuosia. Olen sen jo muutaman kerran tilannutkin, mutta en ole koskaan sitä saanut.

http://www.unsound.com/NG/z.html
aleksi
07.02.2005 12:06:28 (muokattu 07.02.2005 12:07:06)
Jairuksen Splitti The Stiff:n kanssa olisi kiva saada, mutta toistaiseksi sitä ei ole Suomessa saatavilla.

Glassjaw:n vanheampaa tuotantoa olisi myös kiva saada käsiinsä.

Samoin haussa on ollut jo puolisen vuotta Beecherin Breaking The Fourth Wall -levy, joka vaan ei jostain syystä tänne asti ole vielä tullut.

Shoraa olisi kanssa kiva saada. Toistaiseksi ei ole sitäkään mistään löytynyt.
"open hands to the wind"
Mr. Mustard
07.02.2005 13:16:48
On aika outoa, etten ole saanut puolen vuoden aikana käsiini kotikaupungistani Radioheadin OK Computeria. Kyllä sen saisi, jos käskisi levykauppiaan tilata tai tilaisi itse netistä. Mutta ihan periaatteena: aika hassua että levyä, jota pidetään kaikenkarvaisissa musiikkilehdissä klassikkona ja on myynytkin mukavia määriä, ei löydy valmiina Anttilasta, Prismasta, City-marketista, divareista, levykaupoista...
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
StJerky
07.02.2005 13:29:01
Kaikki "The Brain Surgeonsin" levyt (nyt on vain "Piece Of Work" ja "Black Hearts Of Soul"). Vielä minä ne ameriikasta tilaankin.

"Bouchard Dunaway Smith"in "Back From Hell" ja "Live In Paris" (edellinen minulla on piraattina). Näitä ei saa edes luottokortilla tilattua, pitää olla IMO.

"X-Brothers": Solid Citizens (joka on piraattina myös jo).
The Duke
07.02.2005 14:54:13
Suomiprogea:

Fantasia - s/t (1975)
Kaamos - s/t (1977)
Charlies - Buttocks (1970, löytyy tosin http://freakemporium.com , mutta aika suuri kynnys tilata tuolta)
Nova - Atlantis (1976, tääkin freakemporiumissa)

Fantasian levystä ei taida olla CD-painosta, Kaamoksen levystä taisi joku korealainen tms. firma painattaa mutta lienee tosi tosi hankala saada.

Kaik löytyy. Kaamosta kaksi kappaletta. Laita pikaviestiä jos kinnostaa.
Vinyylinä siis...
It's not another state of mind..It's another mind of state...
The Duke
07.02.2005 14:55:25
Viikatteen LP:t.
Odotushan multa löytyykin...

Ainakin Turun Anttilasta löytyy kaikki pitkäsoitot ja muutama EP vinyylinä....
The Duke
07.02.2005 14:57:30
King Crimson - The Great Deceiver 4CD, loppuunmyyty.

Nahkiksen kanssa samassa venheessä oomme... ei kukaan myis tota... tarjoon 65€?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … 305134&rd=1&ssPageName=WDVW

Ja ei kun huutamaan...
Ostinaatio
07.02.2005 15:05:49 (muokattu 07.02.2005 15:07:04)
cacophonyn speed metal symphony ja kaikki bucketheadin levyt.
niitä ei vaan yksinkertaisesti löydy mistään suomesta!

Bucketheadin yhden levyn tais kaveri ainakin ostaa, joko Stupidosta tai jäänsärkijästä, en vaan muista. Koko tuotantoa tuskinpa löytää kerralla. Tilaamalla varmaan saisi.

Itte oon etiskelly Kronos Quartet plays Thelonius Monk -levyä. Mutta olen liian laiska tilailuihin, eikä ole sattunut vastaan niin eipä ole tullu hommattua.

Riittää tähänkin hätään niin paljon hyviä ostettavia, että ei ole hirveästi jäänyt vaivaamaan.
"Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein
Artist
07.02.2005 15:14:52
Heavy Metal Kidsin eka
The Bad Ass Motherfuckersilta ihan mikä tahansa bootlegi (en tiedä onko olemassakaan)
Hanoi Rocks -Rock & Roll Divorce (ei ole vähään aikaan missään näkynyt)
Cherry Bombs -Coming Down Slow live (cd)

Ja onhan näitä vielä muitakin...
Jani The Rock
07.02.2005 15:20:39

Hanoi Rocks -Rock & Roll Divorce (ei ole vähään aikaan missään näkynyt)

Tätä näkee usein. Eiköös Hyvinkään Isabelissa oo yks vinyyli.
The road never ends for me, kid.
dogma00
07.02.2005 15:27:04

Fela Kuti on melko mahdoton kerättävä. Levyjä on ziljoona ja jokaisessa vain kaksi biisiä.

Kokoelmia löytyy, mutta niistä puuttuu yleensä lemppari-pari, jotka on onnistunut MP3-piratismia harrastaen löytämään...
---> jab | multimediakonsultit | http://www.multimediakonsultit.net/ What doesn't kill you makes you less dead.
Artist
07.02.2005 15:36:23
Tätä näkee usein. Eiköös Hyvinkään Isabelissa oo yks vinyyli.

No niinpä näkyy olevan, kiitos vinkistä. Ei vaan ollut vähään aikaan tullut vastaan niissä paikoissa mistä yleensä tulee katsottua.
Aerodactev
07.02.2005 16:05:46
Kaik löytyy. Kaamosta kaksi kappaletta. Laita pikaviestiä jos kinnostaa.
Vinyylinä siis...

Joo, no vinyylinähän noita liikkuu, tietenkin melko suolaisilla hinnoilla.
Long = progressive = good
Aerodactev
07.02.2005 16:30:17 (muokattu 07.02.2005 16:30:39)
Ei Kaamos kallis ole. 40-50e siitä pyydetään.

Minulle kallis, vaikka arvoahan sillä on.
Long = progressive = good
tuukkah
07.02.2005 17:30:08
Muistui mieleen Gil Scott-Heronin 70-luvun lopun Arista -levyt, joita ei vaan jostain syystä saada cd-muotoon. Vinyylikin toki kelpaisi.

Bridges
Secrets
1980
Real Eyes

Bridges-levyä on myyty huuto.netissä useampaankin otteeseen ja Black and Whiten sivuillakin usa-orkkis on myynnissä. Tiedä sitten todellisesta saatavuudesta tällä hetkellä. Keltaisessa jäänsärkijässä muistelisin nähneeni joko Real Eyesin tai 1980:n, en ole varma kumpi siellä oli. Uusintajulkkarista tosin saattoi olla kyse. Kaikki edellämainitut kuitenkin vinyyleitä.

Minulle maistuisi ainakin Loirin 4+20 ja Koivistoisen Wahoo! sekä moni muukin vanha suomijatsi, mikäli levyillä ei olisi niin pirusti hintaa. Olisin erittäin tyytyväinen, mikäli Jazzpuu tai joku muu taho tuottaisi enemmän uusintajulkaisuja vanhoista levyistä. Levyillä olisi varmasti kansainvälistäkin menekkiä.
ain't it funky now.
overthewall
07.02.2005 17:42:37
Anttilasta, Prismasta, City-marketista,

Ja nämä ihan varteenotettavia levykauppoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)