Juhani 07.02.2005 03:32:37 | |
---|
HERÄTKÄÄ moderaattorit. TÄMÄ FAKKIIN KANSSA. VAI PITÄÄKÖ OLLA VAIN LÄNSIMERKKIÄ, ETTÄ YLENNETÄÄN. HÄH ?????????????????????????????????????????? 6. Käytä välimerkkejä ja pitkässä kirjoituksessa muista kappalejaot. Älä paina enteriä tai pistä monia pisteitä/huuto/kysymysmerkkejä joka rivin loppuun sillä se tekee tekstistä sekavan. Älä kirjoita koko viestiä isoilla kirjaimilla sillä se tulkitaan huutamiseksi ja on epämiellyttävää lukea Laittakaa pikaviestiä ylläpidolle eli minulle tai Johtajalle. Tai moderaattori tunnukselle. http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=18305& Kiitos. |
Bobana 07.02.2005 11:55:38 | |
---|
Nysse sitte tuli tehtyä. Kaiken tän ylistyksen seurauksena menin sitte hankkimaan semmosen 17" DH medium briljantti rässin ja voe jeesuksen genitaalikarva !!! En kuuna päivänä ole paskempi saundista peltiä tavannu. Joo joo jazzipeltihän se mutta oli tarkotuskin tulla hiljasempaan soitantaan. Ääni on lähes täydellinen kiinanpelliksi mutta rämisee taas siihen tarkotukseen aivan liian kauan. Hiljaa soitettaessa ei mitään havaittavaa eroa saundissa. Ei ollut mahista kokeilla etukäteen ja yksilöerojahan aina on mutta tää on kyllä jo katastrofin partaalla. Liekö laadunvalvoja vetäny riisiä tikuilla turpaansa sillä kohtaa kun meikäläisen peltiä olis pitäny kontrolloida... mee ja tiiä sitten... No ei maksanu paljoa ja aina motkottamastani peltien huolellisesta käytöstä/säilytyksestä ei tämän kohdalla tartte huolehtia. Että se siitä sitten. Stagg. HAH! |
Että se siitä sitten. Stagg. HAH! Noniin, malliesimerkki sokkona ostamisesta. Älkää ostako Staggeja kokeilematta. Laatuerot on valtavia. Huolellisella testaamisella löytyy upeita peltejä. 2`n 4 |
uiypph 07.02.2005 16:20:36 | |
---|
Aivan,kannattaako MITÄÄN instrumenttia ostaa sokkona? Se,mikä jonkun mielestä on aivan skeidaa,saatta olla juuri SE soundi,mitä joku muu on hakenut 34,7 vuotta jne... |
lateq 07.02.2005 17:04:32 | |
---|
Aivan,kannattaako MITÄÄN instrumenttia ostaa sokkona? Lappeenrannan musiikkiliikkeistä ei löydy koskaan mitään laadukasta rumpuihin liittyvää hyllystä. Aina ei ole testailuun mahdollisuutta, siksi en varmaan Staggia pääse koskaan oikeen hankkimaan ` |
Mr. Morrow 07.02.2005 20:46:42 | |
---|
Lauantaina sain sit ensimmäisen ihkaikioman Staggin. 8" Furia splash. Ihastuin kyllä heti! Testasin myös 18" Med. Thin -EXO:a, mutta siitä en tykänny. Ei tarpeeks raskas meikäläisen menoon. Ajattelin hevimättöihini hommata ton Furian 18", kun tykkäsin tosta splashista. Mitä ootte mieltä? Yksilöllisiä erojahan löytyy tietty, mut tilaan ko. pellit kaverin liikkeestä toiselta puolen suomee, niin se testailu ei oikein oo mahdollista... =( Toinen vaihtoehto on Myran 18" Rock crash. Etsin siis peltiä joka olisi soundiltaan suht kirkas&nopeasti syttyvä. Kertokaahan kokemuksianne. Komppia siihen myös tullaan soittaan. Jotenkin toi Furia vaikuttais sopivammalta. Tiedä häntä. Taidan testata kumpaakin. Kiitän ja kumarran jo etukäteen!! If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
ddrum54 07.02.2005 21:18:34 | |
---|
Kattele tuolta ekalta sivulta. Siellä on käyttäjien kokemuksia eri Staggeista. 2`n 4 |
Mr. Morrow 07.02.2005 21:30:53 | |
---|
Lueskelin sieltä kyl, mutta sanotaan vaan, että "hyvä rock -pelti", "kovaääniinen" ymym.. No, mennään fiilispohjalta.. If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
ToMi88 07.02.2005 23:29:03 | |
---|
ja nyt sitten tilasin sen dh:n brilliant 16" crashin..ei paha hinta 75e.. Ja onkos tuo sit hyvä? kun en oikein siitä regular series:stä pitänyt..suoraan sanoen se oli ihan hirvee!! Toivottavasti tuo ei sitten ole..pyysin niitä myyjiä vähän kattomaan et minkälaisen palikan mulle lähettää..saas nähän mitä tulee, ilmoitan sit tänne kun saapuu postiin:P |
Bobana 08.02.2005 07:04:13 | |
---|
Aivan,kannattaako MITÄÄN instrumenttia ostaa sokkona? Se,mikä jonkun mielestä on aivan skeidaa,saatta olla juuri SE soundi,mitä joku muu on hakenut 34,7 vuotta jne... No justiinsa!!! No en kai kukaan hullu mene ostamaan mitään 3000€ rumpuja sokkona. Kyse oli muutaman kympin pellistä. Tulipahan vaan todettua että mitä paskaa ne staggit ääripäässä näköjään on. Kyllä on kinuskeilla laadunvalvonnassa tekemistä. Piste. |
Magetsu 08.02.2005 10:46:34 | |
---|
Toinen vaihtoehto on Myran 18" Rock crash. Etsin siis peltiä joka olisi soundiltaan suht kirkas&nopeasti syttyvä. Ei sovi Myra tuohon nopeasti syttyvien joukkoon, ajopelliksi kyllä erinomainen (ainakin 17")... Eikös dh:lta löydy suhkoht nopeasti syttyviä pellejä? Späng ' Läng |
Bacchus 08.02.2005 11:13:35 | |
---|
Ei sovi Myra tuohon nopeasti syttyvien joukkoon, ajopelliksi kyllä erinomainen (ainakin 17")... Eikös dh:lta löydy suhkoht nopeasti syttyviä pellejä? Ai rideksi 17" crash, vai ymmärsinkö jotenkin väärin? Ei kyllä kuulosta toimivalta ratkaisulta, liian pieni. - |
Magetsu 08.02.2005 12:42:11 | |
---|
Siis mättöön crashajopelliksi... ;) Oon tuota kyl yrittäny käyttää tsäässimeisingeissä ridenäki, mut ei toimi... Späng ' Läng |
Bacchus 08.02.2005 15:56:37 | |
---|
Siis mättöön crashajopelliksi... ;) Oon tuota kyl yrittäny käyttää tsäässimeisingeissä ridenäki, mut ei toimi... Juujuu, komppicrashinä toimii varmasti. - |
ToMi88 08.02.2005 20:21:16 | |
---|
olisikohan mitenkään mahollista jos joku kävis mulle valitsemassa hyväm staggin sh sarjan 16" crashin ja lähettäs sen sit mulle? kun en pääse itse testaamaan pitkän matkan takia ja kerran jo ostin sokkona ja tuloksena tuli aivan paska pelti..maksan toki kaikki toimituskulut.. Laittakaa mulle vaikka pikaa jos asia mitenkään jollekkin kävis..? |
miän vain 09.02.2005 00:21:05 | |
---|
Tulipahan vaan todettua että mitä paskaa ne staggit ääripäässä näköjään on. Kyllä on kinuskeilla laadunvalvonnassa tekemistä. Piste. Niin, tai sitten niillä on laajempi skaala. Suorastaan rakastuin tuohon yhteen stagg-crashiin, juuri siksi kun se on niin erilaisen ja 'väärän' kuuloinen - kiinaa, räkäisyyttä ja lämpöä hienosti avautuvassa paketissa. Ei varmaan olisi mennyt valtamerkkien laadunvalvonnasta läpi - hyvä että näiltä meni, ja turhauttava etsintä loppui. |
Maardi 10.02.2005 09:38:20 | |
---|
Lappeenrannan musiikkiliikkeistä ei löydy koskaan mitään laadukasta rumpuihin liittyvää hyllystä. Aina ei ole testailuun mahdollisuutta, siksi en varmaan Staggia pääse koskaan oikeen hankkimaan Itse tilasin Soundwelliin kaksi Staggin DH:ta, ja sattui kohdalle melko hyvät yksilöt, onneksi. Myra sarjaa olen testaillut kertaalleen Helsingin Millbrookissa, ja silloin ainakin tuntui olevan näitä huonompia yksilöitä kyseessä. Niitä en siis ainakaan uskaltaisi sokkona ostaa. |
ihotauti 10.02.2005 21:24:40 | |
---|
|
ddrum54 11.02.2005 10:45:53 | |
---|
2`n 4 |
ihotauti 11.02.2005 18:52:56 | |
---|
Ensimmäisellä sivulla on mun kokemuksia ko. setistä. no niinpäs olikin. :) |