Aihe: The Scourger
1 2 3 4 5
Ben_D
06.02.2005 20:03:58

Futurebre mulle just lähetti linkin tällasesta suomalaisesta bändistä. Toimii todella hyvin ja edustaakin ehkä selkeiten (erään helsinkiläisbändin ohella) suosimaani metallin muotoa. Tulee tosiaan vähän Kreator mieleen.

Käykää kuuntelemassa:

http://www.thescourger.com/

En ainakaan haulla löytänyt tästä ketjua.
Futurebre
06.02.2005 23:56:02

Jep!
Toi kuuden biisin promo on ihan vitun tiukka! Meni kertaheitolla meikän suosikiksi uusista kotimaisista metallibändeistä
AND THEN THERE WERE NONE!
Deathrace King
07.02.2005 00:01:40

Itsehän tätä jossain ketjussa hieman hehkutin, muttei tullut keneltäkään kommentteja. Eli hyvältähän tuo sivuilta löytyvä biisi kuulostaa, tosiaan uudemman Kreatorin hengessä mennään. Taitaa olla osa bändistä(ainakin laulaja ja kitaristi) entisen Gandalffin jäseniä.

Onkos muut biisit samantyylisiä? Onko minkälainen livenä?
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
sepeli
07.02.2005 09:44:34

Katselin vähän aikaa livenä Metal Expossa ja ihan pätevältähän tuo meno vaikutti. Rumpali oli muistaakseni hyvä.

Omaan korvaani tosin kuulosti hieman tasapaksulta enkä jaksanut kuunnella koko keikkaa. Biisien linja säilyi samana ainakin sen ajan minkä kuulostelin. En tuon perusteella kiipeillyt seinille bändin takia, mutta ei se toki huonokaan mielestäni ole.
I sure could use a vacation from this bullshit three ring circus sideshow of freaks | IMIK #22
Eddie
07.02.2005 10:42:10

Potkii ja lujaa.
MrQ
07.02.2005 14:14:30
...en ole nähnyt ikinä yhtä onnettomia lavaspiikkejä...

mutta eikös se ole gandalfin nalle siinä laulamassa, vai sekoitanko mä nyt taas pari asiaa?

No, siitä huolimatta. Silkkaa paskaa.
Deathrace King
07.02.2005 14:18:45

mutta eikös se ole gandalfin nalle siinä laulamassa, vai sekoitanko mä nyt taas pari asiaa?

Ei. Nalle on rumpali, ei mikään vokalisti. Soittaa Chaosbreedissä nykyään. Vokaaleissa Jari Hurskainen ex-Gandalf ukko.

Niinpä niin...
MrQ
07.02.2005 14:33:49
Niinpä niin...

Niin tässähän on siis se juttu kanssa kuten eräs itseäni viisaampi mainitsi että suomihan on ruotsia metallissa kymmenen vuotta jäljessä.

Se ei paljoa lohduta että meillä on joku Ultramayhem tai Sinking, kun melkein kaikki muu on aivan silkkaa roskaa.

Drive? Hyvä konsepti, mutta liian vähän hyviä piisejä.

Amoral? Kovia soittamaan, mutta deathilta ja SYLiltä rippaaminen ei ainakan mua naurata kahta piisiä enempää.

Nää örinä-kikkelihevibändit ovat vain ja ainoastaan paskoja vitsejä.

Sankarimetalli taas kuvottaa mua ja on aina kuvottanut.

Ja suomalainen ylpeyhän tunnetusti tiivistyy Dark Metalliin joka on niin vitusta ettei rajaa ole.
leather rebel
07.02.2005 17:04:47
...suomihan on ruotsia metallissa kymmenen vuotta jäljessä.

...eikä sieltä ruotsistakaan nyt niin ihmeellistä kamaa tule.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Ben_D
07.02.2005 17:28:52 (muokattu 07.02.2005 17:53:17)

...en ole nähnyt ikinä yhtä onnettomia lavaspiikkejä...

Sekoitat aika usein "pari" asiaa kun et näemmä hirveesti ole perehtynyt "pariin" asiaan.

Se ei paljoa lohduta että meillä on joku Ultramayhem tai Sinking, kun melkein kaikki muu on aivan silkkaa roskaa.

Mikä vitun Ultramayhem?

Mikset sä tee itse meille hyvää musiikkia kun suomalainen musiikki on niin paskaa?

Sieltä on tullut, mutta eipä tällähetkellä tule mieleen kun Haunted ja Arch Enemy. Onhan siellä ollut 90-luvun alun death metal ja Bathory.
Akiman
07.02.2005 17:50:46

Mielipiteet ovat mielipiteitä, mutta itse sanoisin Ruotsista tulevan vaikka mitä, esimerkiksi:

Amaran, Amon Amarth, Arch Enemy, At The Gates, Bathory, Bloodbath, Candlemass, Crown, Dark Funeral, Dark Tranquillity, Deathstars, Dismember, Edge of Sanity, Entombed, Evergrey, Haunted, Hypocrisy, Katatonia, Lake of Tears, Marduk, Meshuggah, Opeth, Pain, Pain of Salvation, Soilwork, Thyrfing, Tiamat, Unmoored, Vintersorg.

Toisaalta tiettyjä tyylejähän tuolta ei löydy ja kaikkia ei miellytä, joten ei voi mitään. Off-topic.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
*Rose*
07.02.2005 17:56:10
Mielipiteet ovat mielipiteitä, mutta itse sanoisin Ruotsista tulevan vaikka mitä, esimerkiksi:

Amaran, Amon Amarth, Arch Enemy, At The Gates, Bathory, Bloodbath, Candlemass, Crown, Dark Funeral, Dark Tranquillity, Deathstars, Dismember, Edge of Sanity, Entombed, Evergrey, Haunted, Hypocrisy, Katatonia, Lake of Tears, Marduk, Meshuggah, Opeth, Pain, Pain of Salvation, Soilwork, Thyrfing, Tiamat, Unmoored, Vintersorg.

Ja eikös Behemoth ole myös ruotsista. Sieltähän tulee vaikka mitä hyviä bändejä!
"Vanhan loppu on uuden alku"
Futurebre
07.02.2005 17:56:28

Itsehän tätä jossain ketjussa hieman hehkutin, muttei tullut keneltäkään kommentteja. Eli hyvältähän tuo sivuilta löytyvä biisi kuulostaa, tosiaan uudemman Kreatorin hengessä mennään. Taitaa olla osa bändistä(ainakin laulaja ja kitaristi) entisen Gandalffin jäseniä.

Koko promo potkii!
Rässäten mennään kaikki 6 kipaletta.
Futurebre
07.02.2005 17:59:55 (muokattu 07.02.2005 18:00:35)

Niin tässähän on siis se juttu kanssa kuten eräs itseäni viisaampi mainitsi että suomihan on ruotsia metallissa kymmenen vuotta jäljessä.

Drive? Hyvä konsepti, mutta liian vähän hyviä piisejä.

Amoral? Kovia soittamaan, mutta deathilta ja SYLiltä rippaaminen ei ainakan mua naurata kahta piisiä enempää.

Nää örinä-kikkelihevibändit ovat vain ja ainoastaan paskoja vitsejä.

Sankarimetalli taas kuvottaa mua ja on aina kuvottanut.

Ja suomalainen ylpeyhän tunnetusti tiivistyy Dark Metalliin joka on niin vitusta ettei rajaa ole.

NO VITTU CU KUULET NIINQ SEURAAVAN DSF EPEEN NII SULTA REPEE PERSE!!! Kitarat on viritetty G:eehen ja avausriffi menee näin: E: 0-0-0-0-1-0-3-2-1-0-0-0-0-1-0-2-3-000000-riitasointu

ja C-osa: 00000-0-0-0-0-0-000000000-1-1-0-0-0
Akiman
07.02.2005 18:04:11

Ja eikös Behemoth ole myös ruotsista. Sieltähän tulee vaikka mitä hyviä bändejä!

Puolasta taitavat tulla.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
*Rose*
07.02.2005 18:05:55
Puolasta taitavat tulla.

No, perkele, muistin väärin. No jokatapauksessa ruotsalaisia metalli bändejä (hyviä sellaisia) on ihan kiitettävästi.
"Vanhan loppu on uuden alku"
MrQ
07.02.2005 18:07:19
Sekoitat aika usein "pari" asiaa kun et näemmä hirveesti ole perehtynyt "pariin" asiaan.

Eijaksa pitää itseään näin vähäpätöisistä asioista ajan tasalla tai muutenkaan. Jos ko. skene edes kiinnostaisi, sitä voisi jopa tutkia.

Mikä vitun Ultramayhem?

Yks onneton suomalainen paska demobändi, ei varmaan kiinnostaisi sua, kun niillä ei oo levydiiliä.

Mikset sä tee itse meille hyvää musiikkia kun suomalainen musiikki on niin paskaa?

Koska mulla ei tekniikka mitenkään riitä metallin soittamiseen, ainakaan sellaisen oldskool deathmetallin mikä itseä kiehtoisi. Ja mä en jaksa kasata semmoista bändiä tuttavapiiriä kauempaa enkä ottaa koko juttua kovin vakavasti. Sitäpaitsi se olis niin helvetin epäoriginellia että Oikeat Hewi Miehet ei koskaan kuuntelis sitä koska siin olis vaan kierrätettyjä ideoita.

Sieltä on tullut, mutta eipä tällähetkellä tule mieleen kun Haunted ja Arch Enemy. Onhan siellä ollut 90-luvun alun death metal ja Bathory.

No, At the gates ja wanha in flames.
Ben_D
07.02.2005 18:25:47

Yks onneton suomalainen paska demobändi, ei varmaan kiinnostaisi sua, kun niillä ei oo levydiiliä..

Mua kiinnostaa aika monikin bändi, joilla ei valitettavasti ole levydiiliä.
Deathrace King
07.02.2005 18:26:19

Eijaksa pitää itseään näin vähäpätöisistä asioista ajan tasalla tai muutenkaan. Jos ko. skene edes kiinnostaisi, sitä voisi jopa tutkia.

Mitä vittua sit oikein vastailet näihin topikkeihin jos ei kiinnosta??? Meitä muita kyllä kiinnostaa. Alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän, kun jätkä haukkuu melkein kaikki hevibändit lyttyyn ilman mitään järkeviä perusteluja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)