Kukko 06.02.2005 02:08:49 | |
---|
Mä lähetin tuossa syksyllä live-äänitteen ja a4-mainoksen 10;lle maakunna tanssupaikalle:Yksi keikka tuli(hinnan tosin laitoin aika suolaiseksi) = kaikki tuohon levyjen kopiointiin ja mainoksen tekoon käytetty aika tuli maksuun ja toivottavasti tulee lisää keikkoja samaan maakunnan suosittuun paikkaan. Ja mita tulee alkuperäiseen topicciin niin tuo sposti ei ole tuottanut ainuttakaan vastausta... "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Sertzo S 06.02.2005 09:32:11 | |
---|
Ja varmalla en. Kaikki muut positiiviset neuvottelut on johtaneet diiliin, paitsi ne, joihin oon lähettänyt äänitteen. Sinun ei tarvitse, olethan muutoinkin uskottava, akateeminen, puhetaitoinen soittajadiblomaattiälykkö. ;) |
kimmoke 07.02.2005 11:58:57 (muokattu 08.02.2005 09:22:48) | |
---|
Tehkää itse koreet kotisivut, niin ei tarvie lähtee keikoille :( Vaimoke aina kuttuilee naurettavista sivuista...mää en ymmärrä olenko väärin ymmärretty "taiteilija". hötömöly koodaaminen näin kansakoulupohjalta ei oikein onstu mutta Macromedia Dreamweaver MX auttaa tyhmiä... Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |
Hyvät sivuthan nuo ovat! Äänitettä en pääsyt vielä kuuleen, koska koneessani on hieman ongelmia tuo toistopuolen kanssa, mutta kuunnellaan, kunhan kalibroniti on tehty koneeseeni. |
Sertzo S 08.02.2005 09:44:54 (muokattu 08.02.2005 09:46:51) | |
---|
Itse on ole kotisivuja tehnyt, koska en hallitse moista taitoa. Biisinäytteen jossain vaiheessa laitan kyllä arvosteltavaksi, kunhan se menee oman kriittisen seulani läpi. |
kimmoke 08.02.2005 09:50:13 | |
---|
Itse on ole kotisivuja tehnyt, koska en hallitse moista taitoa. Biisinäytteen jossain vaiheessa laitan kyllä arvosteltavaksi, kunhan se menee oman kriittisen seulani läpi. Kyllä tommosen yksinkertaisen sivuston aika helposti vääntää. Biisinäytettä tosiaan ei kyllä kehtoo laittaa, vaikka kaikenlaisia torsoja sitä on äänitelty. Itsekritiikki kovaa... Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille. |