Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 59 10 11 12 1336 37 38 39 40
Phobophile
02.02.2005 23:37:20
Se, että tuo jossain palkittiin 2002-vuoden parhaana ulkomaisena metallilevynä, kertoo karua kieltä kyseisestä mediasta. Kyseisenä vuonna kuitenkin ilmestyi sellainenkin klassikko kuin Arcturuksen The Sham Mirrors.

No tämä kyseinen media oli Metalliliitto.
Iha vitu äkäne
armadillo
02.02.2005 23:40:33 (muokattu 02.02.2005 23:41:57)
No tämä kyseinen media oli Metalliliitto.

Parhaan levyn valitsivat siis Metalliliiton kuuntelijat, eli kansaa käy syyttäminen.
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Deathrace King
02.02.2005 23:42:12

Rerouten paras biisi kuulostaa E-Typeltä. Mun mielestä Claymanin jälkeen In Flamesilta katos niin groove kuin melodiatkin.

Minusta taas äijät kehitti nimenomaan Reroutella niin omaperäisen ja toimivan seoksen, joka toimii. Biiseistäkin tykkään paljon. Tykkään myös vanhemmasta kamasta mm. Jester Race ja Whoracle ovat loistoteoksia.

Se, että tuo jossain palkittiin 2002-vuoden parhaana ulkomaisena metallilevynä, kertoo karua kieltä kyseisestä mediasta. Kyseisenä vuonna kuitenkin ilmestyi sellainenkin klassikko kuin Arcturuksen The Sham Mirrors.

Metalliliiton vuosiäänestyshän oli kyseessä. Jokaisella meillä oli mahdollisuus vaikuttaa ja kansahan on tunnetusti oikeassa ;)
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
Deathrace King
02.02.2005 23:48:55

On sitä pakko ylistää, koska se on erikoisen mahtava. Perinteitä kunnioittaen. Vaikka tollasta musiikkia on soitettu 20 vuotta niin tänäpäivänä Divine Decay erottuu massasta edukseen thrashin saralla. Voit miettiä, mitä se tarkoittaa.

Hyvä pointti. Itse omistan uusimman levyn ja hyvää kamaa kyllä löytyy, mutta minusta se jokin sieltä vielä puuttuu. Ja miksei bändi tao kun rauta on kuumaa? Ei ole tosiaan kuulunut mitään aikoihin. Tämäntyylisiä kasarirässibändejä ei ole kyllä paljoa, äijät erottuu hyvin edukseen.

Pakko se on jonkun olla äänitorvena tälle musiikkityypille että on edes joku mahdollisuus, että se ei täällä pohjolan perukoilla kuole sukupuuttoon. Jospa se innostais nuorempiakin. Myönnettäköön, että olen kasarithrashpuristi, mutta so what. Jos se jotakin ärsyttää niin ärsyttäkööt; niinkun Overkill sanoo "We don't care what you say, FUCK YOU ;

Asenne täytyykin olla kohdallaan. Thrash 'till Death!!!

Suuri plussa Tuskaorganisaatiolle viime vuoden Death Angel ja tämän vuoden Testament kiinnityksistä.

Joo, ja Provinssille ennenkaikkea plussaa viime kesän Testamentista ja Exoduksesta.

Vääntö päivässä muusikoiden.net:ssa pitää mielen virkeenä ;)

Pitää sitä joskus olla erimieltäkin ja uskaltaa tuoda se ilmi :)
Ben_D
02.02.2005 23:55:05

Hyvä pointti. Itse omistan uusimman levyn ja hyvää kamaa kyllä löytyy, mutta minusta se jokin sieltä vielä puuttuu. Ja miksei bändi tao kun rauta on kuumaa? Ei ole tosiaan kuulunut mitään aikoihin. Tämäntyylisiä kasarirässibändejä ei ole kyllä paljoa, äijät erottuu hyvin edukseen.

Siksi koska Alec soittaa Sub-Urban Tribessa rumpuja ja kait Am I Blood vie Tonyn aikaa.. Kannattaa muuten tsekata ainakin Am I Bloodin Agitation levy.

Asenne täytyykin olla kohdallaan. Thrash 'till Death!!!

Jos mä olen viimesen päälle kasarithrash puristi niin näkisittepä, mitä henkeen ja vereen vanhanliiton Bay Area pieruja tuolla Jenkkien länsirannikolla on. No subsitutes, always thrash as long it's old school.
jigsore
03.02.2005 00:24:05

Divine Decay on uudemman suomimetallin herra ja hidalgo (taas oma mielipiteeni) eikä heitä ole näillänäkymin kukaan siltä tontilta syrjäyttämässä lähitulevaisuudessa.

Divine Decay heitti kenties kovimman keikan toissavuoden Tuskassa.
Mutta harvinaisen paskat kannet on pojat levyihinsä laittaneet. Ja välillä täysin suorat Stonet hieman häirittee.. Nimibiisi on parhainta.
"Hey, cheesefuck!" IHKK #8
MrQ
03.02.2005 01:15:24
Rerouten paras biisi kuulostaa E-Typeltä. Mun mielestä Claymanin jälkeen In Flamesilta katos niin groove kuin melodiatkin.

Jäbä on moraalisesti arveluttava, ja poliittisesti väärässä, mutta musamaku ja muut mielipiteet kohdallaan.

Tämä kertoo vain ja ainoastaan sen miten naurettavan huono musiikkimaku väellä on, ja kuinka kenenkään ei pitäisi yllättyä iloisen poppihevin myyvän ja soivan kuin kulovalkea...
Woc
03.02.2005 07:49:48

Metalliliiton vuosiäänestyshän oli kyseessä. Jokaisella meillä oli mahdollisuus vaikuttaa ja kansahan on tunnetusti oikeassa ;)

No tämä selittääkin kaiken. Nuo musaan liittyvät äänestykset on jotenkin aika surullisia. Hyvänä esimerkkinä käy Soundin vuoden tulokas äänestykset, joissa aina menestyy bändejä jotka ovat olleet julkisuudessa vuosikausia.

Kannattaa muuten tsekata ainakin Am I Bloodin Agitation levy.

Kyllä, Agitation on aivan loistava ja jäänyt törkeän vähälle huomiolle. Muistaakseni jossain arvosteluissa sanottiin, että jos bändi tulisi jenkeistä, siitä voisi tulla vaikka kuinka iso.

Vieläkö bändi on olemassa? Poppoosta kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Yhden levynhän he ainakin saivat aikaan tuon Agitationin jälkeen, jonka he aluksi laittoivat nettiin ilmaisena jakoon, kun eivät löytäneet julkaisijaa. Hyvä tuokin, Metallica/Machine Head-keitokseen oli lisätty Fear Factor-tyyppisiä basarihyökkäyksiä.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Ben_D
03.02.2005 08:48:06

Kyllä, Agitation on aivan loistava ja jäänyt törkeän vähälle huomiolle. Muistaakseni jossain arvosteluissa sanottiin, että jos bändi tulisi jenkeistä, siitä voisi tulla vaikka kuinka iso.

Vieläkö bändi on olemassa? Poppoosta kun ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan. Yhden levynhän he ainakin saivat aikaan tuon Agitationin jälkeen, jonka he aluksi laittoivat nettiin ilmaisena jakoon, kun eivät löytäneet julkaisijaa. Hyvä tuokin, Metallica/Machine Head-keitokseen oli lisätty Fear Factor-tyyppisiä basarihyökkäyksiä.

Kyllä näyttäisi aktiivinen olevan; tosin keikkoja ei tällähetkellä ole tiedossa.

Lisätietoja -> http://www.amiblood.com/
luopio
03.02.2005 22:22:52
Kyllä mä olen nähnyt vilauksen, mutta kun ei kolahda niin ei kolahda. Bändiä mitenkään aliarvoimatta, mutta eivät liiku oikein meikäläisen aihepiirissä.

Hemmetin hyviä uudempia suomimetallibändejä ovat mm. Pain Confessor, CR, Diablo, Mokoma ja Sinking. Samoin Amoral on menevää musiikkia. Divine Decay on uudemman suomimetallin herra ja hidalgo (taas oma mielipiteeni) eikä heitä ole näillänäkymin kukaan siltä tontilta syrjäyttämässä lähitulevaisuudessa. Oletko kuullut Divine Decaysta? Et vai? Seuraatko ollenkaan nyky suomimetallia? No joo. Toivottavasti Divine Decay vetäsis pitkästäaikaa keikan Tuskassa ensi kesänä.

No nyt alan jo ymmärtämään. Puhtaasti mielipiteitähän nää on. Siis se mistä tää nyt alko oli kuitenki se, että ennaltakatsottuna viime vuoden tuskassa oli enemmän nimekäitä/pinnallaolevia/kiinnostavaia bändejä. Mutta siis näin, mielipiteitä taas. Oon kyl kuullu tost Divine Decaysta ja lukenu jonku artikkelin, vaan en perehtyny heidän musiikkiin. Amoralin näin livenä, joskus ihan hyvä sillee, muuta en kyl levyä ostais. Väittely päivässä pitää mielen virkeänä.
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
jcps
07.02.2005 11:56:28

Noilta yhdiltä tulee uutta levyä joten varmaankin kiertuettakin jossain vaiheessa... Voi vain toivoa että tulisivat edes johonkin suomeen, vaikkapa Tuskaan..

Eli bändihän on Strapping Young Lad.

tunnen yhden tuskan järjestäjän ja kysäsin sylistä, vastaukseksi tuli "ei mitään toivoa"

callisto ainakin on tuskassa, voisin melkein lyödä pallini vetoa että the scourger myöskin
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
aku.miettinen
07.02.2005 13:06:53
Overkill on tulossa ainakin Wackeniin ja Sweden Rockiin. Miksei siis tuskaan.
Ben_D
07.02.2005 13:35:53

Overkill on tulossa ainakin Wackeniin ja Sweden Rockiin. Miksei siis tuskaan.

Se olis ihan vitun hieno homma. Testament ja Overkill.. Meikäläinen olis enemmän kun innoissaan.
luopio
07.02.2005 16:18:37
en ole myöskään tutustunut
hirveetä paskaa
yhdyn
oksennus
ei minuakaan
enpä ole pahemmin kuullut
paitsi että diablolla on hyviä biisejä
niin, onhan matti nykänenkin legenda muttei se musiikkia pelasta
noo oot säki yks vitun pässi, mene ittees ja hyppää vaikka narua:D

voi voi, eikö sieltä löytynyt sukkahousuheviä? kato mun bändilistaa ja sano monta sukkis bändiä siel on? peräti kaks!! ja riippuu mitä lasket, mä vissin tarkotinki ett viime vuoden tuska oli ihan helmi ku oli niin paljo deathmetalli ja muutaki laadukasta..

ei mutta jos joka vuonna olisi samat esiintyjät niin olisihan se pidemmän päälle aika tylsää mun tietääkseni siel ei oo ollu joka vuosi mikään muu ku rautiainen, eihän se oo tuskan vika jos ben d on sattunu näkemään ne jossain muualla samana kesänä, vittu sä kyl oot yks saatanan inisijä.

eli suomimetalli = ensiferum? kulminoitunut yhteen ainoaan yhtyeeseen? vitun idiootti eikö toi oo vähän mun sanojen muuttamsita ja kärjistämistä?

muotia tai ei niin ei se tee niistä uusista biiseistä yhtään sen parempia, vissiin st. anger on kanssa sitten loistava levy koska kaikki vihaa sitä? ja st.angerhan jakaa mielipiteitä, ite en metallica kuuntele... eli keksi nyt vielä jotain parempaa...

jokainen tykätköön siitä mistä tykkää, ei se ainakaan minua haittaa vaikka joku tykkääkin esim jari sillanpäästä tai katri helenasta. Niin ja jos sä noin ajattelet nii miksköhän sä sit noi mun mielipiteet kaikki kumosit.... Tavallinen valittaja, haukkaa multaa homo...:D:D
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Deathrace King
07.02.2005 16:36:43

Heh, se on huvittavaa ku kunnon "truesatanmetalmassacremotherfuckerssit" haukkuu kaikki mahdolliset bändit, mitkä vaan sattuu olemaan pinnalla. Hei haloo, pitää sinne buukata sellasiakin pumppuja, mitkä tuo yleisöä paikalle. Voittehan te itse järjestää festarit, missä on pelkkiä ultra brutaalia death metallia soittavia bändejä, veikkaanpa vaan ettei kävijämäärä muodostu kovinkaan monituhatpäiseksi.
Ben_D
07.02.2005 17:35:11

kato mun bändilistaa ja sano monta sukkis bändiä siel on? peräti kaks!! ja riippuu mitä lasket, mä vissin tarkotinki ett viime vuoden tuska oli ihan helmi ku oli niin paljo deathmetalli ja muutaki laadukasta..

mun tietääkseni siel ei oo ollu joka vuosi mikään muu ku rautiainen, eihän se oo tuskan vika jos ben d on sattunu näkemään ne jossain muualla samana kesänä, vittu sä kyl oot yks saatanan inisijä.

vitun idiootti eikö toi oo vähän mun sanojen muuttamsita ja kärjistämistä?

ja st.angerhan jakaa mielipiteitä, ite en metallica kuuntele... eli keksi nyt vielä jotain parempaa...

Niin ja jos sä noin ajattelet nii miksköhän sä sit noi mun mielipiteet kaikki kumosit.... Tavallinen valittaja, haukkaa multaa homo...:D:D

Rauhotu.
aku.miettinen
07.02.2005 17:53:15
luopio viititkö kertoo muutaman "kovan" deathmetal bändin joka pitäs saada tuskaan. Ja vastaukseksi ei kelpaa mikään In Flames tyylinen poser paska.
jcps
07.02.2005 18:49:26

ime paskaa homo ja mene takaisin äiskän helmoihin avautumaan :D

kato mun bändilistaa ja sano monta sukkis bändiä siel on? peräti kaks!! ja riippuu mitä lasket, mä vissin tarkotinki ett viime vuoden tuska oli ihan helmi ku oli niin paljo deathmetalli ja muutaki laadukasta.. hauskaa kuulla että leveilet laadukkaalla death metallilla johon kuuluu sentenced, children of bodom ja yleisestikin kaikkien genrejen suurimmat mainstream-humpat rammsteinista kotiteollisuuteen ja viikatteeseen sun muuhun tosi ranggaan teini-angsti-meininkiin. pakko todeta samaan hengenvetoon että northerin poijista en kyllä voi sanoa mitään negatiivista, sen verran mukavia ja loistavia "poikia" ovat,vaikka musiikkiin en ole tutustunut

mun tietääkseni siel ei oo ollu joka vuosi mikään muu ku rautiainen, eihän se oo tuskan vika jos ben d on sattunu näkemään ne jossain muualla samana kesänä, vittu sä kyl oot yks saatanan inisijä.
puhuu ihminen joka ei oo tässäkään keskustelussa tehnyt mitään muuta kuin itkenyt kaikille jotka eivät ole samaa mieltä kanssaan :D
jos on olemassa yhtyeitä niinkuin esim timo rautiainen & trio niskalaukaus, mokoma, kotiteollisuus jotka ovat suunnilleen joka festareilla, jokaisella mahdollisella keikalla oli se sitten kari tapiota tai tik takia niin se ei varmaankaan ala kyllästyttää?

vitun idiootti eikö toi oo vähän mun sanojen muuttamsita ja kärjistämistä?
en suoranaisesti, sinun maailmasi vaan on niin musta valkoinen että en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. jos yhtye tekee levyn josta suurin osa ei pidä, se levy sinun mielestäsi on sontaa mutta jos in flames tekee saman niin se on vain muotia haukkua sitä.

ja st.angerhan jakaa mielipiteitä, ite en metallica kuuntele... eli keksi nyt vielä jotain parempaa...
ja in flamesin uusi ei? jos et huomannut niin juuri äsken itkit minulle siitä etten pitänyt in flamesin uudesta

Niin ja jos sä noin ajattelet nii miksköhän sä sit noi mun mielipiteet kaikki kumosit.... Tavallinen valittaja, haukkaa multaa homo...:D:D
mun puolesta saat kuunnella vaikka mikko alataloa, mitä ilmeisesti kuunteletkin mutta mistä vitun syystä minun siitä pitäisi pitää? meinaatko että ihmisillä on oikeus mielipiteeseen vain jos se yhtyy sinun mielipiteesi kanssa? ihmisille on kehittyneet semmoiset hassut pikkuvempeleet (mitä sinulla ilmeisesti ei ole) nimeltä aivot joilla nämä ihmiset ovat oppineet muodostamaan omia pikku mielipiteitään ja päättämään itse mistä tykkää, seuraamaan omia ajatuksiaan sen sijasta että muut kertovat heille mistä he pitävät, mitä heidän pitäisi pistää päällensä, missä heidän pitäisi käydä ja he lampaiden tavalla seuraisivat tuota ääntä. sen sijaan en jaksa ottaa ongelmaksi sitä mitä toiset kuuntelee ennenkuin sinä teet asiasta ongelman MUTTA voin silti kertoa oman mielipiteeni asiasta, koska..... nyt tulee salaisuus, älä kerro tätä kenellekkään.... tämä on keskutelupalsta internetissä.... hurjaa eikö totta? kun nyt olet jo oppinut yhtä ja toista oma pikku pikku paskanaskalini kerron sinulle toisen hurjan salaisuuden.... nämä palstat.... näillä keskustellaan ja jaetaan omia mielipiteitä.... hurjaa. nyt pikku pikku pääkkysi onkin varmaan jo aivan sekaisin kun olet oppinut niin monta uutta asiaa joista voit kertoa ylpeänä huomenna isoille pojille ulkona. nyt voit mennä nukkumaan ja ottaa sen kypärän pois päästäsi siihen asti kun taas heräät aamulla. mutta muista pukea kypärä aamuööa taas päähäsi koska ethän halua että äiskän omalle pikku pikku omalle erikoiselle enkelille vaan tapahtuu mitään?
heh, hanki elämä :D
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
Ruoste
07.02.2005 18:52:55
rauhottukaas tai tääkin on kohta lukossa
If You Don't Live For Something You'll Die For Nothing
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)