BenGlenton 22.12.2004 19:26:17 | |
---|
kaikki pitää olla ;) mut nyt vituttaa ku Ei oo mitää ostamista enää :D:D:D:D Onko kaikki levyt jo cd:nä, vinyylinä, kasettina, kaikki bootlegit, eri maanosien erilaiset julkaisut, vanhat kellaridemot yms ? :D en usko ettei sulla olis enää ostamista :D Supreme Court , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! |
bill 22.12.2004 19:36:16 | |
---|
Livelevyllä on ihan pasna rumpali Soittaako sama rumpali 1919-levyllä? En muista millon olisin kuullut niin mielikuvituksetonta soittoa. Ihan hirveetä. Pilaa koko levyn. |
SDMF 22.12.2004 21:14:47 | |
---|
Onko kaikki levyt jo cd:nä, vinyylinä, kasettina, kaikki bootlegit, eri maanosien erilaiset julkaisut, vanhat kellaridemot yms ? :D en usko ettei sulla olis enää ostamista :D no pootlegit on , ja Levyt on kaikki ozzysta BLSss''n ...ja DVD't...JEEEEE ! R.I.P Dimebag darrell |
Torniojaws 22.12.2004 21:31:47 (muokattu 22.12.2004 21:32:37) | |
---|
Soittaako sama rumpali 1919-levyllä? En muista millon olisin kuullut niin mielikuvituksetonta soittoa. Ihan hirveetä. Pilaa koko levyn. 1998 - 2000: Phil Ondich 2000 - tämä päivä: Craig Nunenmacher Sama rumpali on 1919 & live. "No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies"
- Charles Baudelaire |
SDMF 22.12.2004 23:33:34 | |
---|
1998 - 2000: Phil Ondich 2000 - tämä päivä: Craig Nunenmacher Sama rumpali on 1919 & live. Philth oli parempi ;) Tai parempi Studio albumeissa... R.I.P Dimebag darrell |
BenGlenton 23.12.2004 00:47:35 | |
---|
Kyllä Craig paukuttelee BLS DVD:llä oikein mallikkaasti. Supreme Court , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! |
SDMF 23.12.2004 09:10:23 | |
---|
Kyllä Craig paukuttelee BLS DVD:llä oikein mallikkaasti. Joo todellakin , Mutta studiossa 1919'issa ei sollu nii mallikasta , Ihan ok han se oli ei mitään valittamista mutta Philth hakkas hienosti kannuja studios.. R.I.P Dimebag darrell |
Risto Mustalisä 07.02.2005 08:57:31 | |
---|
Tuli sitten ostettua tuo "The Blessed Hellride" ja varsin hyvältä vaikuttaa.Rankkaa menoa mutta silti melodiaa ei ole unohdettu.Vanhana Sabbath-diggarina monista laulumelodioista ja riffeistä tulee Master of reality-kauden Sabbath mieleen (Stillborn,Doomsday Jesus,Suffering overdue). Tuo Suffering overdue tuo mieleen varsin vahvasti Sabbathin Lord of this world -veisun - mistään kopiosta ei ole kyse vaan lähinnä vaikutteesta.Muistelen ,että Ozzyn bändiin liittyessään Zakk mainitsi jossain haastattelussa olevansa kova Black Sabbath-fani mikä ei liene yllätys :-) Yksi asia joka eritoten miellyttää on monipuolisuus.Levyllä nyt kuitenkin on akustista kitaraa ja pianoakin painopisteen ollessa toki raskaassa riffittelyssä.Wylde on mielestäni yksi niistä kitaristeista jolla on oma tunnistettava soundinsa.Soolot voisivat olla ehkä hivenen monipuolisempia ja niissä voisi olla enemmän melodiarakentelua ,mutta eipä tuo iso puute ole.Levyssä mainitaan ,että Ozzy laulaisi taustoja vain Stillborn biisissä ,mutta voisin vannoa ,että hän on äänessä myös Final Solution -biisillä. Täytyy ottaa myös tuleva levy tutustumisen kohteeksi. Born to be wild - paitsi kotona |
FatSam 07.02.2005 09:22:35 | |
---|
Jaahans, mistä aloittaisin perehtymisen BLS:n äijämäiseen maailmaan? Musta aukko sivistyksessä on minulla. |
BenGlenton 07.02.2005 10:06:13 | |
---|
Kaikki levyt ovat tutustumisen arvoisia. Parhaimpina kokonaisuuksina nousevat esiin ensimmäinen levy eli Sonic Brew, sekä Blessed Hellride. Live-cd on todella tiukka, kuten on myös DVD. Itse tutustuisin BLS:n tuotantoon ehkäpä levyjen ilmestymisjärjestyksessä. |
jigsore 07.02.2005 10:30:57 | |
---|
Jaahans, mistä aloittaisin perehtymisen BLS:n äijämäiseen maailmaan? Musta aukko sivistyksessä on minulla. Sonic Brew tai Stronger Than Death. 1919 Eternalin voi jättää väliin. Tuhannen perseestä. "No niihän se on" IHKK #8 |
Wylden akustiset biisit on ollu aina suhteellisen lähellä minun sydäntä. En hirveästi ole tästä raskaammasta materiaalista innostunut, mutta akustinen soitanta on hienoa. Se krapula-levy ol ihan hyvä sitten yksittäisiä biisejä kuten The Blessed Hellride ja Bridge to Cross tulee kulutettua. No on sillä ihan hyviä raskaampiakin biisejä, mutta ei hirveesti meikäläiselle kolahda. Vitut sano Vatanen |
Kassu 07.02.2005 12:58:11 | |
---|
Sonic Brew tai Stronger Than Death. 1919 Eternalin voi jättää väliin. Tuhannen perseestä. Ei ole. Karut äijämäiset soundit, ja hyvät biisit, joita myös keikoilla aika paljon soittavat. Wylden akustiset biisit on ollu aina suhteellisen lähellä minun sydäntä. En hirveästi ole tästä raskaammasta materiaalista innostunut, mutta akustinen soitanta on hienoa. Se krapula-levy ol ihan hyvä sitten yksittäisiä biisejä kuten The Blessed Hellride ja Bridge to Cross tulee kulutettua. No on sillä ihan hyviä raskaampiakin biisejä, mutta ei hirveesti meikäläiselle kolahda. Book of Shadows lienee kanssa parhaimmistoa. |
reino 07.02.2005 13:01:34 | |
---|
Book of Shadows lienee kanssa parhaimmistoa. Onhan se kyllä hyvää kamaa. En ole kyllä vähään aikaan kuullut. Vois hakee kaverilta lainaan. Vitut sano Vatanen |
SDMF 07.02.2005 20:42:51 | |
---|
No jos haluaa Zaken raskasta ja Lempeää osastoa yhdessä ni tehää sitte kompromissi : PRIDE & GLORY , jos siitä ei tykkää saa syödä seuraavan aamiaisen mun perseestä xD R.I.P Dimebag darrell |
reino 07.02.2005 20:48:00 | |
---|
No jos haluaa Zaken raskasta ja Lempeää osastoa yhdessä ni tehää sitte kompromissi : PRIDE & GLORY , jos siitä ei tykkää saa syödä seuraavan aamiaisen mun perseestä xD Kuullostaa hyvältä, mutta Pride & Gloryn olen tarkastanut ja se on mielestäni lähes, ellei jopa Wylden parasta tuotantoa. Hyvä hyvä. Vitut sano Vatanen |
routa 07.02.2005 20:51:25 | |
---|
Onhan se kyllä hyvää kamaa. En ole kyllä vähään aikaan kuullut. Vois hakee kaverilta lainaan. Kompataan /,,/ "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
Kassu 07.02.2005 21:13:02 | |
---|
Kuullostaa hyvältä, mutta Pride & Gloryn olen tarkastanut ja se on mielestäni lähes, ellei jopa Wylden parasta tuotantoa. Hyvä hyvä. Kyllä Pride & Glory on minustakin se paras. |
SDMF 07.02.2005 22:07:21 | |
---|
Kyllä Pride & Glory on minustakin se paras. oi niitä aikoja 8) R.I.P Dimebag darrell |
viltsu-79 08.02.2005 23:24:28 | |
---|
P&G ja BOS on kyl mullekin ne tärkeimmät.BLS silti aivan tajutonta muutamaa heikompaa lenkkiä lukuunottamatta. Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin (ja kaljan)virrata, niin teillä ei ole mitään hätää! |