Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaristien licki/riffikirjasto
1 2
Pande
06.02.2005 14:38:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sitten todistettua kaikille että mulla ei ole elämää kitaransoiton ulkopuolella. Nysväsin tuommoisen sivuston johon kokosin mahdollisimman monelta kitaristilta kultakin yhden ptb-tiedoston, jossa on esimerkkiä hänen soitannastaan/sävellyksestään. Katsokaapa ja kommentoikaapa (sivuiltani löytyy linkki tuohon).
 
En ole homman laillisuudesta ihan varma, joten itkekää siitä jos itkettää niin poistan nuo. Lisäykset kokoelmaan ovat myös tervetulleita.
 
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
Timo Tolkku
06.02.2005 14:49:34 (muokattu 06.02.2005 14:55:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en ainaskaa itke. Tuohan on toosii kätevä!
 
Niin piti vielä sanoa, että hienosti toteutettu myös!
 
Allekirjoitus sekä Jau.
toxic
06.02.2005 14:58:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Plop!
 
Nyt on jo pakko ladata se phargeleen powertabbi. :)
 
arvid70
06.02.2005 17:58:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava juttu, mahrottomasti lussaa sulle!
 
Spike
06.02.2005 18:04:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Plussaa. Parasta aikoihin. Ja onhan noita muutama. Laita vielä zippitiedostoks noi kaikki samaan, ni nolifetiluttajilla riittää soittamista. Tahtooooo!
 
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
Necromuru
06.02.2005 19:35:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno tekohan tuo, Plussa saat. Mutta tuo Tolkin Timpan akustinen häröily ei ole kyllä paras mahdollinen valinta. Miten olisi vaikka Black Diamond tai joku muu?
 
Älä unohda alennettua kvinttiä ja sen korostamista sointukierron päälle soitetussa soolossa. -Jucciz
Pande
06.02.2005 20:20:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laita vielä zippitiedostoks noi kaikki samaan, ni nolifetiluttajilla riittää soittamista. Tahtooooo!
 
Ei riitä tila tuolla, quota nyt jo lähes täynnä..
 
..Tolkin Timpan akustinen häröily ei ole kyllä paras mahdollinen valinta. Miten olisi vaikka Black Diamond tai joku muu?
 
Tuo oli ihan rehellinen vahinko, en tiedä miten niin pääsi tapahtumaan tosin parin kaljan voimalla olin liikenteessä kun tota eilen tein.. Segovian biisi oli menny jotenkin myös Tolkille. No, pistin nyt Stratovariuksen Speed Of Lightin sille. Black Diamond olis ollu sopiva, mutta en löytänyt ptb:tä siihen.
 
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
Super-Jari
06.02.2005 20:23:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei välttämättä ihan minua varten nuo, mutta olet plussan verran tehnyt töitä tuon eteen. Hyvä hyvä *tap tap*
 
jos saision pilluu oon niin kännis etttei seispo - Sammakko
Eddie
07.02.2005 09:51:55 (muokattu 07.02.2005 09:52:04)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan mahtavaa, Pande! Tästä on monille todella paljon hyötyä. Heti kun pääsen kotiin pistän tavaraa lataukseen.
 
++
 
Eddie
07.02.2005 09:52:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole homman laillisuudesta ihan varma, joten itkekää siitä jos itkettää niin poistan nuo.
 
Et kyllä poista ennen kuin olen ladannut noi. :)
 
efunkelist
07.02.2005 10:23:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei noita voi poistaa, on sen verran tyylikkäästi toteutettu! Hienoa työtä!
 
Kalamies#9 >-)))>
Pastilli? Tästä tietoa rauhasta.
SomethingWild
07.02.2005 10:55:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko mahdollista pistää guitarproo tiedostoina?
 
JAU JAU JAU JAU!!!!!!!!! Bodom after fucking midnight!!
Eddie
07.02.2005 10:59:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisiko mahdollista pistää guitarproo tiedostoina?
 
Miksi pitäisi? Imuta Powertab. Hyvä ja ilmainen.
 
overtake
07.02.2005 11:15:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtava kokoelma +
 
Mutta miksi Roope Latvalan nimellä löytyy biisi Bodomia, jolla Roope ei edes soita? Joku Stonen biisi varmaankin määrittelisi Latvalan tyylin parhaiten...
 
www.stonetabs.tk
Ze Kink
07.02.2005 13:16:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa loistavaa! Ja plussia satelee!
ravensoul
07.02.2005 14:08:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistavaa! Saat anteeksi elämättömyytesi. :D Ja sivuston layouttikin tyylikäs ja selkeä. + + + Pakko hakee se Powertabbi..
 
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Pande
07.02.2005 14:26:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..miksi Roope Latvalan nimellä löytyy biisi Bodomia, jolla Roope ei edes soita? Joku Stonen biisi varmaankin määrittelisi Latvalan tyylin parhaiten...
 
Oho. Jouduin poistamaan Roopen toistaseksi kokonaan kun ei sopivaa tablaa löytynyt, siirsin Alexille tuon Every Time I Dien.
 
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
Quark
07.02.2005 15:41:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainio idea ja hyvin toteutettu! Plussaa ropisee.
 
Hevonen on kävelevä meetwursti. Ja mäyräkoira on maastonakki. Nuo luontomme einekset...
Eddie
07.02.2005 20:50:06 (muokattu 07.02.2005 20:52:19)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää riffikirjasto antaa kyllä rutkasti uutta potkua soittoon ja muutenkin intoa musiikkiharrastukseen. Olen polkenut pitkän aikaan paikallani uusien bändien suhteen, mutta nyt alko paatunutta hevimiestä kiinnostaan jazz kun kuuntelin noita tiedostoja. Erityisesti iski toi sweepjumala Frank Gambalen biisin ekariffi. Osaako joku ehdottaa mulle jotain Gambalen levyä?
 
BeeKoo
07.02.2005 21:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli sitten todistettua kaikille että mulla ei ole elämää kitaransoiton ulkopuolella.
 
Ei kannata kuitenkaan rämpiä syyllisyyden syvässä rämeikössä tuosta asiasta. Lisäsin plussan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «