zzy 30.12.2004 19:20:07 | |
---|
Hmm, olin juuri maksamassa tuota netin kautta, mutta ilmeni pieni pulma: ainakaan osuuspankin tilisiirrossa ei sallittu samaan viitettä ja viestiä..muilla samaa ilmennyt? Laitoin sulle fide asiasta mailin, jossa olisi tuosta asiaa. |
Fide 30.12.2004 22:32:11 | |
---|
Hmm, olin juuri maksamassa tuota netin kautta, mutta ilmeni pieni pulma: ainakaan osuuspankin tilisiirrossa ei sallittu samaan viitettä ja viestiä..muilla samaa ilmennyt? Laitoin sulle fide asiasta mailin, jossa olisi tuosta asiaa. joo, tämän sorttisissa ongelmissa käyttäkää ehdottomasti sitä viitettä ja pankaa mulle sitten vaikka sähköpostia, jotta minkä nimisen henkilön tililtä ne rahat teidän elementeille tuli =) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ;-)>+ |
efunkelist 01.01.2005 21:59:09 | |
---|
Kuopiolaiset herätys! Kunhan Fide saa elementit niin käyn hakemassa omani autolla sieltä riihimäeltä kun on sille seudulle muutenkin asiaa. Jos haluatte elementtinne kulkemaan takakontissani niin ottakaa yhteyttä ja sovitaan järjestelyistä. Yksi oli jo ottanut yhteyttä mutta sähköpostissa tulleessa listassa näkyi enemmänkin kuopiolaisia. Jos posti vaatii vaikka kympin niin minä kuljetan vitosella. Tavara kulkee autossa mun kotivakuutuksen turvin ja luotettavuudessa olen ammattilainen: palomies-sairaankuljettaja. Laittakaa pikaviestiä ja sovitellaan järjestelyjä. Haette elementtinne sitten mun kotiovelta Neulamäestä tai tuon esimerkiksi Kuopion keskustaan. |
orfus 02.01.2005 01:19:09 | |
---|
Hoi, fide! tuliko kaikki rahat perille ja lähteekö tilaus ajallaan Englantiin? |
Fide 02.01.2005 12:36:58 | |
---|
Hoi, fide! tuliko kaikki rahat perille ja lähteekö tilaus ajallaan Englantiin? Noiden pankkipäivien kanssa on vielä odotettava. Eli 13 maksajaa 29:stä puuttuu, joista 7 on ilmottanut sähköpostiin osuuspankin käyttäjiksi, eli heidän maksunsa on tulossa. Kuusi on siis minulle tuntemattomassa tilassa, odottelen niitä. Ja yksi suoritettu maksu on sellainen, jota en tunnista, kun Nordean verkkopankki ei ilmeisesti näytä viestejä oikein, tai hän ei ole sitä käyttänyt. Selvitän tätä sitten tarvittaessa tarkemmin. Hommaa tosiaan helpottaa, jos laitatte mulle sähköpostia, mikäli maksutili on jonkun muun nimissä, kuin teidän itsenne... Kuitenkin siis toistaiseksi kukaan ei ole ilmoittanut maksuvaikeuksia tai myöhästymistä, joten tilaus lähtee ehkä silloin keskiviikkona ajallaan. (yksi on tosin tarjolla hyppäämään kyytiin lennosta, jos jollakulla on maksuvaikeuksia =) Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ;-)>+ |
zzy 02.01.2005 14:59:33 | |
---|
Juu, meikäläisellä on osuuspankista lähetetty rahat, joten kai ne keskiviikkona on perillä. Muistaakseni laitoinkin jo infot tilinomistajasta jne. |
Fide 03.01.2005 10:55:31 | |
---|
enää kahden tilaajan rahat uupuu, joten teen rahasiirron englantiin tänään. näiden kahden hemmot rahat sitten vain varmistavat sen, että saamme rahtikulut hoidettua. Tilaus kuitenkin siis etenee jo tänään. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ;-)>+ |
Lemmu 03.01.2005 11:49:44 | |
---|
Tilaus kuitenkin siis etenee jo tänään. ai ai.. koska päästään hypistelemään? Ei oo häpee olla nopee!!(Oliskin) |
skebajaba 03.01.2005 11:50:12 | |
---|
ou jee..... lähen huomenna ruotsiin, mutta tuskin mitään mullistavaa tapahtuu pariin päivään? -kakka hakkaa kaasaria!!!- |
orfus 03.01.2005 17:03:13 | |
---|
ai ai.. koska päästään hypistelemään? Onkos käyttämällämme kuljetusfirmalla jotain "seuraa lähetyksesi matkaa reaaliajassa" -nettipalvelua? Ainakin jollaisn UPS:lla semmosen muistaakseni näin joskus... |
Fide 03.01.2005 20:54:37 | |
---|
Elkäähän nyt innostuko, tässä menee vielä pari viikkoa, kun engelsmannit kerää koko läjää kasaan =) ...sitten vasta puhutaan rahtiseurannasta Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ;-)>+ |
Fide 20.01.2005 12:07:56 | |
---|
No nyt se läjä on kasassa ja odottaa noutoa Englannissa. Toistaiseksi siis aikataulussa tämä homma Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
zorro 20.01.2005 12:27:30 | |
---|
No nyt se läjä on kasassa ja odottaa noutoa Englannissa. Toistaiseksi siis aikataulussa tämä homma eli mahtu kaikki sinne. koska ne meinas sen sieltä hakea? :) ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: WhammyII |
Fide 21.01.2005 09:38:38 | |
---|
ens tiistaina haku, laivassa perjantaina. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
efunkelist 28.01.2005 18:20:02 | |
---|
Kuopioon elementtejä? Niin, edelleen on se mahdollisuus että voin autolla tuoda elementtejä Kuopioon, matkan varrelle vain erityisillä perusteilla koska yleensä ajan tauotta suoraan tuon välin ja jatkuvalla lievällä ylinopeudella... turhia riskejä kuitenkaan ottamatta. Sanottakoon muuten että mun kyydissä mahdollisen kolarin rikkoma elementti menee kotivakuutukseen matkatavarana kun taas posti korvaa kilohintaan kadonneita lähetyksiä jos ei erikseen vakuuta lähetystä. Paketoinnista he eivät ota vastuuta ja voin sanoa että niistä TUHANSISTA päivittäisistä pakettilähetyksistä joku kulkee aina lattian kautta... Semmoinen onkelmi tuossa vain on että autoni kulkee Riihimäestä Kuopioon vasta 20.-22.2. vaikka pääsenkin noutamaan elementtejä Fideltä jo 10.2. jolloin voin silmin ja sormin tutkia elementtien ehyyden. Sanotaan nyt vaikka että 8.2. asti minulta voi kuljetuspalvelua tiedustella vielä pikaviestillä jos haluaa elementtinsä Kuopioon. Hinta olkoon vaikka 10€/tilaaja riippumatta elementtien määrästä. Kohtuullista? En tiedä paljonko posti veloittaa mutta tarkoitukseni on tarjota lähinnä ystävällistä muusikonpalvelusta eikä kilpailla postin kanssa tai tehdä maksimaalista nettovoittoa :D Lisää tästä aiheesta sitten mulle suoraan pikaviestillä... p.s. no jos posti kuljettaa elementin kympillä niin minä sitten vaikka vitosella ;) Kalamies#9 >-)))> Pastilli? Tästä tietoa rauhasta. |
orfus 29.01.2005 12:56:18 | |
---|
orfus ilmottautuu "väliaikaisvarastoksi" elementeille. Sijaitsen Kivenlahdessa, Espoossa ja olen ajatellut käydä blokkaamassa (ainakin omani) Fideltä Kilosta. (Kilossahan sä Fide oot töissä?) Voin siis pitää ämyreitä kämpilläni ja niitä voi tulla täältä noutamaan. Koulua käyn Otaniemessä joten toimitus sinne onnistuu myös. Eli siis jos jollakulla on ongelmia päästä tapaamaan Fideä niin voin ottaa ämyreitä huostaani kun olen kuitenkin pysyvästi pääkaupunkiseudulla. En tiedä onko tästä apua mutta eniveis tarjoudun välisijoituspaikaksi. Marshall Valvestate VS265, nyt 400e! |
Zeni 02.02.2005 16:22:12 | |
---|
Jos joku haluaa peruttaa ostoksensa tms. niin ottakoon yhteyttä minuun, voin ostaa pois. |
Niskamies 05.02.2005 21:00:08 | |
---|
Jos joku haluaa peruttaa ostoksensa tms. niin ottakoon yhteyttä minuun, voin ostaa pois. Sama täällä. Ei pari V30:stä olisi pahitteeksi kun kerran rahaa on. Eipä ollut rahaa eikä tarvetta silloin kun tätä suunniteltiin:( Meitsi on meshissä. |
orfus 06.02.2005 21:57:14 | |
---|
Eli yksi toimituskeikkahan on alustavasti sovittu Myyrmäkeen keskiviikoksi 9.2. Tämä on kuitenkin sillä varauksella että tuohon toimitukseen tulee useampi elementti. Tällä hetkellä ilmeisesti 3 henkilöä, minä mukaanlukien ovat Myyrmäen-keikalle ilmottautuneet. Edelleen tarjoan kaikille PK-seudulla asuville osallisille sitä mahdollisuutta, että haen tuolta Myyrmäestä satsin elementtejä keskiviikkona ja pidän niitä väliaikaissäilössä täällä Kivenlahdessa siihen asti, kunnes pääsette ne täältä hakemaan. Ottakaa maililla yhteyttä tai tekstailkaa jos tuntuisi teidän jutultanne tuo. Pitää myös muistaa että kuljetusvakuutus on sen 7 päivää voimassa eli mitä nopeammin kartiot löytävät oikeille omistajilleen niin sitä nopeammin mahdolliset vauriot saadaan jatkokäsittelyyn. Olen Kivenlahdessa varsin joustavasti paikalla, joten on varmasti helpompi sopia tapaaminen minun kuin Fiden kanssa. Näihin voitte ilmoitella kiinnostustanne em. toimintaan: vesa.rajala@hut.fi 050 354 4714 (ilmottakaa mahd. nopeasti jos haluatte mukaan) |
Paljonkos niitä postikuluja oikeen sitten tulee jos noita postin kautta lähettää sen 2 kappaletta? Ei sen tarvitse olla täydellinen, kunhan se vain näyttää siltä. |