hypnotize 06.02.2005 14:27:23 | |
---|
Monesti kysyn iteltäni tietääköhän kukaan täs maas mikä on Planet X tai On The Virg tai ylipäänsä Virgil Donati.Mies on yks maailman parhaimmist rumpaleist ja tuntuu ettei kukaan tiiä sitä. Ei tippa tapa vaan litra. |
Tuomari 06.02.2005 14:35:43 | |
---|
Monesti kysyn iteltäni tietääköhän kukaan täs maas mikä on Planet X tai On The Virg tai ylipäänsä Virgil Donati.Mies on yks maailman parhaimmist rumpaleist ja tuntuu ettei kukaan tiiä sitä. Heh.. luulis ihmisten ainakin täällä tietävän kyseisen herran... =) Ohan se aika kone.. Kun vaa vielä osaisi soittaa |
tthei 06.02.2005 15:39:21 | |
---|
No kyllä mä ainakin kyseisen herran tiedän ja oon Planet-X:ääkin kuunnellu. Voi kyllä tietysti olla, että oot joltain "maallikko" ystäviltäs kyselly, niin eivät ehkä ole kuulleet. Eivät meinaan missään mjuusikteeveessä tai radiossa taida oikein Planet-X:ää soitella ;D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
hypnotize 06.02.2005 18:09:53 | |
---|
sen näkee et kuinka moni miehen tuntee jotka tänne kirjottaa. Ei tippa tapa vaan litra. |
Liver-Box 06.02.2005 19:38:46 | |
---|
Tiedän kyllä mutta enpä pahemmi perusta :P Jakso. |
Bacchus 06.02.2005 20:04:13 | |
---|
sen näkee et kuinka moni miehen tuntee jotka tänne kirjottaa. Ketjun kiinnostusarvohan ei tietenkään asiaan vaikuta? - |
Magetsu 06.02.2005 20:09:23 | |
---|
Juuh, tuttu miäs ja tällähetkellä Serious Young Insects-levy on kovan blokkailun alla... Späng ' Läng |
Mörre 06.02.2005 20:28:15 | |
---|
Hankkikaapa joku kerta käsiinne Steve Vain "Live at the Astoria London" DVD ja katsokaa herra Donatin soittoa. Iskee lievä masennus...En muuten oo nähny ketään joka soittais perintesellä otteella tollasta musikkia. "Basso on lyömäsoitin ja siinä pitää olla vitusti säröö!!!" -Matti Heikkilä |
Peffi 06.02.2005 22:45:16 | |
---|
Monesti kysyn iteltäni tietääköhän kukaan täs maas mikä on Planet X tai On The Virg tai ylipäänsä Virgil Donati.Mies on yks maailman parhaimmist rumpaleist ja tuntuu ettei kukaan tiiä sitä.
Joo olen itte tuuminut samaa. Millaista musaa se Planet X soittaa (verrattavissa johonkin tunnetuumpaan bändiin?). Virgilistä olen monesti kuullut että hän on ihan kipeen hyvä rumpali, mutta en ole koskaan kuullut kun hän soittaa. Onko Virgilillä jotain hyviä opetusvideoita? |
Bacchus 06.02.2005 23:05:40 | |
---|
Joo olen itte tuuminut samaa. Millaista musaa se Planet X soittaa... Hirveetä yhdentekevää pippelinvenytystä. Lisätään vielä, että minun mielestäni näin. - |
Joo Donatia on kyl tullu kuunneltuu. Toi sen video Power Drumming on kans ollu aika paljon kattelussa. Pätevä äijä. |
hypnotize 06.02.2005 23:14:56 | |
---|
Hirveetä yhdentekevää pippelinvenytystä. Lisätään vielä, että minun mielestäni näin. Bacchus jos näin ajattelet niin sitten sinun ei olisi edes tarvinnut kirjottaa tänne. Ei tippa tapa vaan litra. |
hypnotize 06.02.2005 23:16:59 (muokattu 06.02.2005 23:17:19) | |
---|
Joo olen itte tuuminut samaa. Millaista musaa se Planet X soittaa (verrattavissa johonkin tunnetuumpaan bändiin?). Virgilistä olen monesti kuullut että hän on ihan kipeen hyvä rumpali, mutta en ole koskaan kuullut kun hän soittaa. Onko Virgilillä jotain hyviä opetusvideoita? Ei bändii voi verrata mihinkään nykyaikaseen bändiin, kun se on niin suoraan ulkoavaruudesta,että huhhuh.Sellasta ihmeellistä instrumentaali hevii tai jotain sen tyylistä.kyllä virgilillä on opetusvideoita,mut en tiiä saako niit suomest. Ei tippa tapa vaan litra. |
Jaska 06.02.2005 23:19:24 | |
---|
Bacchus jos näin ajattelet niin sitten sinun ei olisi edes tarvinnut kirjottaa tänne. Mieshän sanoi että tämä on hänen oma mielipiteensä. Aika diktaattorimaista jos kaikkien tässä ketjussa pitäisi olla samaa mieltä. Ja sitähän kaikki progemetall auttamattomasti on: piipelinvenytystä ja elvistelyä. En toki väitä ettei musiikki sitä muka vaatisi mutta se on vähän niinkun sen tyylin sivutuote (vai onko edes sivu-). ruska on kaunis väri |
Liver-Box 06.02.2005 23:39:33 | |
---|
Ja sitähän kaikki progemetall auttamattomasti on: piipelinvenytystä ja elvistelyä. Soo soo ! Gentle Giant ! ;) Jakso. |
Liver-Box 06.02.2005 23:40:18 | |
---|
Ja niin, pari biisiä kuullut Planet X menoa, eikä oikein iskenyt. Jakso. |
Bacchus 07.02.2005 01:43:57 | |
---|
Bacchus jos näin ajattelet niin sitten sinun ei olisi edes tarvinnut kirjottaa tänne. Ei ollut tarkoitus riitaa haastaa, se nyt vaan on meikäläisen mielipide. Ilmaisin mielipiteeni noinkin jyrkästi, koska ko. musiikissa (-tyylissä) teknisyys tuntuu menevän biisin edelle. Ei sellaista sooloilua jaksa. Mieluummin kuuntelen musiikkia. (Ja edelleenkin tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni, jotta älkäähän ottako itseenne.) - |
lkx 07.02.2005 14:51:47 | |
---|
Muhun ainakin kolahti, kun kuulin ekoja kertoja Donatia ja Planet äXää. Olkoonkin että Planet X on semmosta munanvenytystä ja vaikeuden tavoittelua.. Kun sitä kuuntelee enemmän ja pääsee sisälle siihen juttuun ja niihin biiseihin, niin siitä saa pirusti irti. Muutenkin Donati on niin uskomaton ukko, että kyllä se on mulle se suurin rumpali. Planet X:n myötä innostuin myös Derek Sherinianin soolotuotannosta. Mieletöntä kamaa. On The Virgin (tais olla just Serious Young Insects) levyä yritin syksyllä kysellä levykaupasta, mutta ei löytynyt miltään listoilta ni ei voinu tilata.. Ring Of Firen uusimman nappasin vähän niinkun heräteostoksena vähän aikaa sitten, hyviä juttuja siinäkin, vähän suorempaa kamaa.. Vain DVD on ollu jo pitkään, mutta siinä häiritsee jälkituotannossa editoidut rumpusoundit, jotka on ihan hanurista. (sivulauseessa) Toinen joka soittelee perinteisellä gripillä huimia juttuja on Thomas Lang... There is no spoon... |
Triskal 07.02.2005 15:27:19 | |
---|
Samaan syssyyn Dave Weckl ja Vinnie Colaiuta. |
-tomi- 07.02.2005 16:00:27 | |
---|
juu onhan tota tullu kuunneltua ja yks sooloki koneella luuhaa:) aika kova äijä täytyy sanoo.. |