Jungleman 06.02.2005 17:06:15 | |
---|
noh, eihän tuon tehot riitä kuin kotisoitteluun mutta mikitettynä toki. Tai suoraan line outista PA:han. Mutta on tuo ollut minulla mukana baarikeikalla mikittämättömänäkin, hyvin pienessä baarissa 30 - 40 hengen yleisön edessä. Ja kuuluihan se - erittäin rujo slidesoundi irtosi mainiosti. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. |
Lord of the strings 06.02.2005 17:07:39 (muokattu 06.02.2005 17:08:21) | |
---|
Metsästä mielummin käytettyjä kotimaasta. Itse ostin Ibanez GAX70 -kitaran käytettynä hintaan 100€. Pienen säätämisen jälkeen (Kielten korkeus, kaularauta) kitara on hintaansa nähden loistava. Hakkaa varmasti Harley Bentonin ja oli halvempikin. Hyvät ihmiset, etsikää käytettyjä. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
Hyvät ihmiset, etsikää käytettyjä. Samaa mieltä, mutta aloittelijan on kovin vaikea tietää, mikä käytetty kitara on kelvollinen ja mikä on ritsa. Jos ostohetkellä tukena ei ole ketään joka ymmärtäisi kitaroista jotain, voi käteen jäädä kasa kakkaa. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. |
Outline 06.02.2005 18:01:05 | |
---|
Tuossa kun lueskelin viestejä, niin ainakin ite olen sitä mieltä että harley bentonit on perseestä! Ei kannata harkitakaan Noista Rolandin cubeista ja microcubeista en ole kuullut kuin hyvää että mieluummin sellanen. Pacificaa en ole testannut mutta kyllähän sen pitäs bentonin skebat voittaa. |
Jungleman 06.02.2005 22:59:14 | |
---|
Tuossa kun lueskelin viestejä, niin ainakin ite olen sitä mieltä että harley bentonit on perseestä! Kokemuksia? Perusteluja? Jos hintaan 105€ saa kitaran jonka säädöt pysyvät kutakuinkin kohdallaan, joka pitää kutakuinkin vireensä ja jolla pystyy itkemättä soittamaan, en ymmärrä, miksi sellaista ei voisi suositella aloittelijalle tai pidempäänkin harrastaneelle? Minua alkaa jo himottaa ostaa noita Harley Bentonin telejä muutama kappale, pitää itse paras, jättää yksi treenikämpän nurkkaan ja antaa yksi naapurin varhaisteinille! Ei se ole vika. Se on ominaisuus. |
Olli S. 06.02.2005 23:06:46 | |
---|
Kokemuksia? Perusteluja? Jos hintaan 105€ saa kitaran jonka säädöt pysyvät kutakuinkin kohdallaan, joka pitää kutakuinkin vireensä ja jolla pystyy itkemättä soittamaan, en ymmärrä, miksi sellaista ei voisi suositella aloittelijalle tai pidempäänkin harrastaneelle? Minua alkaa jo himottaa ostaa noita Harley Bentonin telejä muutama kappale, pitää itse paras, jättää yksi treenikämpän nurkkaan ja antaa yksi naapurin varhaisteinille! Tottahan tuo on, että varmasti noilla soittaa, varsinkin jos sattuu hyvä yksilö kohdalle. Tuosta keräilystä, että itse en viitsi ruveta sellaista harrastamaan. Saahan tietenkin keskihintaisella kitaralla neljä-viisi HB:tä, mutta itse pidän paljon mielummin yhtä tai kahta hyvää soitinta kuin viittä kelvollista. Makuasioita tämäkin. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
miktol 07.02.2005 00:01:29 | |
---|
Kokemuksia? Perusteluja? Jos hintaan 105€ saa kitaran jonka säädöt pysyvät kutakuinkin kohdallaan, joka pitää kutakuinkin vireensä ja jolla pystyy itkemättä soittamaan, en ymmärrä, miksi sellaista ei voisi suositella aloittelijalle tai pidempäänkin harrastaneelle? Tulipa kerran soitettua huonosti säädettyä Gibsonia ja hyvin säädettyä halpaa kitaraa rinnakkain. Hyvin säädetty halpa kitara voi oikeasti olla ihan pätevä peli. Sillä Gibsonilla taas ei niillä järkyttävillä säädöillä saanut musiikkia aikaan. :) Säätäminen kannattaa halvallekin kitaralle teettää, jos ei itse osaa sitä tehdä. Aloittelijalle tämä on erityisen tärkeää, koska sormissa ei ole vielä voimaa ja huonot säädöt vievät innon soittamisesta helposti. |