Aihe: Epiphone lp studio gothic
1
fox
06.02.2005 14:28:34

zeppelin käyttää tietääkseni fuzzia?

Jimmy käytti/käyttää vaikka mitä, että vähän huono on yleistäen sanoa, että juu, juuri tuota kaytti..:) Studio/sessiomuusikkona ja toki Led Zeppelinin kitaristina "työkalut" kulloisenkin homman mukaan..=)
Katsopa tuolta, kamalistojakin muistaakseni sieltä löytyy..
http://www.led-zeppelin.org
PeLu
06.02.2005 15:03:39
Omistin em. kitaran muutaman kuukauden ajan kunnes vaihdoin pois. Ihan asiallinen peli hintaisekseen. Osat selkeästi laadukkaampia kuin saman hintaluokan Tokain stratossa, mm. Groverin virityskoneistot. Itse en kuitenkaan saanut tuosta mitään korvaamatonta irti, joten kiertoon lähti. Tuo Epi on ainut LP-mallinen kitara jonka olen omistanut joten vertailupohjaa siihen suuntaan ei löydy.

Jos saat sopivaan hintaan niin osta vaan, varsinkin jos tummanpuhuva ulkomuoto miellyttää.
zookiejoe
07.02.2005 22:18:39
Virittelin Epin Gootti Exploderista otetut sähköt Epin Stanu Lessuun ja vaihdoin sitten ne EMGn H2 ja H2A mikkeihin, jotka toimii mun hommissa paremmin.
Kaveri jolta hommasin ne mikit ostelee Epin gootteja ja purkaa sähköt veke ja vaihtaa Seymoren talla mikiks. Hinta on sopiva aihoks ja Epit on rungoltaan yleensä aika asiallisia.
Mulla on vielä ne gootti mikit tallella, jos kiinnostaa.
Välttämättä en sitä goottia ostais, ellei ulkoasu oo se mitä sitten haluaa.
fox
08.02.2005 00:34:10

Hinta on sopiva aihoks ja Epit on rungoltaan yleensä aika asiallisia..

Näinpä. Yllätyin huomattavan positiivisesti, kun yhden projekti-Epiphonen ostin. Kuvittelin jotta olisi normaali "halpis-ratkaisu" siinä rungossa ollut, eli loimuviilu tavallisen vaahteran (joillain kopioilla lepän) päällä, mutta kappas vain, oli loimuvaahteraa koko kansi. Eli hyvät oli puut, mikit tosin vaihdoin suuremmin kokeilematta, koska oli osa projektia se. Virityskoneet olivat mun mielestä ainoa negatiivinen pointti. Toki jotkut karsastaa noissa Epiphoneissa sitä klassikko-Epin lapaa..kun se on "vaan" Epiphonen lapa, eikä esimerkiksi emoyhtiön kitarasta kopioitu.. :p
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)