yellow 04.02.2005 18:58:48 | |
---|
Ekan kerran kun ko.bändiä kuulin niin ensireaktio oli "ei vittu mitä pelleilyä". Ajan myötä on tullut selväksi että tässä on vuoden tulokas. Loistava laulaja, hienot soundit, hyvät biisit ja pöhköt sanat. Aika mainio paketti. |
jorma_r 04.02.2005 19:13:35 | |
---|
Ajan myötä on tullut selväksi että tässä on vuoden tulokas. Loistava laulaja, hienot soundit, hyvät biisit ja pöhköt sanat. Samaa mieltä. Laulaja tekee bändin ja TB:ssa hyvä laulu tekee hyvän bändin. Vaikka TB:ssa ei ole mitään uutta sinänsä - konseptina Manowar suomeksi - on vanhaa juttuun saatu uutta eloa hyvällä toteutuksella. Sanoitukset ovat riittävän mahtipontisia. Jonkun mielestä ehkä naurettavia mutta jos niitä tosissaan kuuntelee eivät ne sen naurettavampia ole kuin esim. suomiräppäreiden vastaavat. |
jorma_r 04.02.2005 19:15:15 | |
---|
Oliko puhetta, että tätä saisi kahteen euroon jostakin? Kävin Anttilassa ja LevykauppaX:ssä, mutta siellä hinta oli 3.5e. Hyllyyn jäi vielä toistaiseksi. Oletko vakavissasi? Mielestäni 3.5 euroa on helvetin halpa hinta hyvästä biisistä. Yleensä kun siitä yhdestä hyvästä biisitä joutuu maksamaan 22.90 (tai mitä täyspitkä CD nyt maksaakin.) |
Mr. Morrow 04.02.2005 20:23:20 | |
---|
6. päivä huhtikuuta Metallitotuuden vuonna 2005 ilmestyy Teräsbetonin täyspitkä esikoisalbumi, sitä odotellessa ottakaamme paidat pois ja nauttikaamme tästä singlelevyn tarjonnasta! Keikkoja unohtamatta! Täytyy myöntää, että oon ollu fani aivan alusta asti (kaveri soittaa ko. bändissä) ja aina vaan paranee!! Sinkku on soinu autossa, koneella, kotistyrkkareissa, kannettavassa ja lähestulkoon kaikkialla missä ikinä liikunkin! If You´re Not Into Teräsbetoni You Are Not My Friend!!! If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Antti1997 04.02.2005 21:03:26 | |
---|
6. päivä huhtikuuta Metallitotuuden vuonna 2005 ilmestyy Teräsbetonin täyspitkä esikoisalbumi, sitä odotellessa ottakaamme paidat pois ja nauttikaamme tästä singlelevyn tarjonnasta! Keikkoja unohtamatta! Wuhuu, llloistava synttärilahja siis, täytän 7.päivä!! *wink wink* Artisti maksaa!!!! |
Mr. Morrow 04.02.2005 21:06:58 | |
---|
Ei ole mitään niin hienoa tapaa juhlistaa syntymäpäivää, kuin kuunnella Teräsbetonin uunituoretta albumia!! Onneksi olkoon siitä! Olkoon Metallitotuus kanssasi! If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Antti1997 04.02.2005 23:05:41 | |
---|
Ei ole mitään niin hienoa tapaa juhlistaa syntymäpäivää, kuin kuunnella Teräsbetonin uunituoretta albumia!! Onneksi olkoon siitä! Olkoon Metallitotuus kanssasi! Kiitos! Niin ja tuo sinkku on tarkoitus ens viikolla hommata, tulis vaan nyt pian tonne cdoniin... Artisti maksaa!!!! |
luopio 05.02.2005 11:20:05 | |
---|
Totta kai tosissaan. Mutta silti ei tarvitse välttämättä olla vakavissaan. Siinä on vissi ero. Totta puhut. itke vaan, kyllä minä kuuntelen. |
JCM 05.02.2005 12:03:42 | |
---|
Helvetin helvetin nilviäiset YLEX:n taajuudella (Pietarinkadun Oilers) saatanan saatana. Kehtasivat haukkua Teräsbetonia. Ne jotka kuuli, tietää mistä puhun. Hyvä ohjelma tuo muuten, mutta Teräsbetoniahan ei noin vain mollata. Nyt palautetta antamaan kaikki joukolla!!! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Super-Jari 05.02.2005 12:07:18 | |
---|
Helvetin helvetin nilviäiset YLEX:n taajuudella (Pietarinkadun Oilers) saatanan saatana. Kehtasivat haukkua Teräsbetonia. Ne jotka kuuli, tietää mistä puhun. Hyvä ohjelma tuo muuten, mutta Teräsbetoniahan ei noin vain mollata. Nyt palautetta antamaan kaikki joukolla!!! Älä kerro ainakaan enempää. ! jos saision pilluu oon niin kännis etttei seispo
- Sammakko |
Lego 05.02.2005 13:20:05 | |
---|
Helvetin helvetin nilviäiset YLEX:n taajuudella (Pietarinkadun Oilers) saatanan saatana. Kehtasivat haukkua Teräsbetonia. Ne jotka kuuli, tietää mistä puhun. Hyvä ohjelma tuo muuten, mutta Teräsbetoniahan ei noin vain mollata. Nyt palautetta antamaan kaikki joukolla!!! Kas perkele, elämässä siis on kuin onkin hieman oikeudenmukaisuutta. Mutta kerro ihmeessä loputkin.. P = U * I |
Ze Kink 05.02.2005 16:00:43 (muokattu 05.02.2005 16:01:04) | |
---|
Itsellä on rahat niin loppu, että ostan sitten suoraan levyn kun se huhtikuussa tulee. Kyllä kesällä sitte Tuskassa ihka uus teräsbetoni -paita päälle (tai siis nimenomaan ei) ja miekka käteen! ...jos nyt sitten pääsen sinne tuskaan. |
Volle 05.02.2005 18:00:02 | |
---|
Pakkohan TB:stä on diggailla. Olin keikalla Tampereen Amadeuksessa tässä taannoin ja meininki oli helvetin kova. Amadeus on pienehkö kapakka, mutta se oli silloin (keskellä viikkoa vieläpä) aivan tupaten täynnä porukkaa. Siistiä oli katsoa, kun tyypit osasivat ja biisit olivat hyviä. Teräsbetoni-biisi taisi tulla vieläpä kaksi kertaa. Sinkku täytyy kyllä käydä hakemassa heti maanantaina. Nam. |
Snowblind 05.02.2005 18:20:10 (muokattu 05.02.2005 18:21:21) | |
---|
Helvetin helvetin nilviäiset YLEX:n taajuudella (Pietarinkadun Oilers) saatanan saatana. Kehtasivat haukkua Teräsbetonia. Ne jotka kuuli, tietää mistä puhun. Hyvä ohjelma tuo muuten, mutta Teräsbetoniahan ei noin vain mollata. Nyt palautetta antamaan kaikki joukolla!!! Nyt kaivetaan miekat esiin ja lähdetään muiluttamaan ne! Vaikka TB:ssa ei ole mitään uutta sinänsä - konseptina Manowar suomeksi - on vanhaa juttuun saatu uutta eloa hyvällä toteutuksella. Juuri toisinpäin, pian manowar on teräsbetonia englanniksi. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Tympee Huttunen 05.02.2005 18:56:41 | |
---|
Oletko vakavissasi? Mielestäni 3.5 euroa on helvetin halpa hinta hyvästä biisistä. Yleensä kun siitä yhdestä hyvästä biisitä joutuu maksamaan 22.90 (tai mitä täyspitkä CD nyt maksaakin.) Lähinnä tarkoitin sitä, että jos tuon jostain kahteen euroon saan niin tietenkin sieltä sen ennemmin ostan. Hölömö. |
Antti1997 05.02.2005 23:01:39 | |
---|
Nyt on sinkku tilauksessa! Levyä odotellessa... :) Artisti maksaa!!!! |
Petzki_H 06.02.2005 01:19:13 | |
---|
Heavy Metal Perse ja Legenda taikamiekasta oli sentään hauskaa settiä. Teräsbetoni lähinnä ärsyttää, no offense. OLP MM2 4-string, Behringer Ultrabass 60W, Behringer Bass V-Amp Pro |
On se ihan omalla tavallaan hyvä kappale mutta kliseitä siinä ei todellakaan ole säästelty. Kilpeäkin ilmeisesti on tullut kuunneltua mutta jospa Suomi-kasarihevissä löytyy markkinarakoa toisellekin yhtyeelle. Tervetuloa #Muusikoiden.net -IRC-kanavalle QuakeNet-verkkoon! Rentoa keskustelua musiikista vailla nipottamista. |
JCM 06.02.2005 07:45:24 | |
---|
Heavy Metal Perse ja Legenda taikamiekasta oli sentään hauskaa settiä. Teräsbetoni lähinnä ärsyttää, no offense. Ihmisiä ärsyttää erilaiset asiat. Jooko? Mä ymmärrän, että esim. TB joitain ärsyttää, ei mua vaan. Mä diggaan. Ensinnäkin, TB on ihan omalla duunillaan lyöny eetteriin, sille nostan hattua. Mua ärsyttää Gimmel, Jane, ja Indx. No offen(s)e, joka muuten kirjoitetaan offence. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
luopio 06.02.2005 11:53:24 | |
---|
Teräsbetoni lähinnä ärsyttää, no offense. Mua se ärsytti yhen kuuntelukerran verran ja sen jälkee tajusin kui naurettavan hyvä se on. itke vaan, kyllä minä kuuntelen. |