Aihe: Marshall Valvestate vs100(r?)
1
Sir Härö
05.02.2005 20:43:02
Mikä mahtaa olla kyseisen nupin orginaali hinta? En ole varma onko se nyt sitten virallisesti vs100 vai vs100r, mutta kuitenkin.. Käytettynä sitä tarjottiin mulle 350 eurolla.
Syökää kanaa! Pastilli?
Heart Of Steel
05.02.2005 22:14:37

Taitaa olla VS100H. 350€ on aika paljon tuosta härvelistä, halvin 100W Marshall-nuppi irtoaa Thomannilta 399 eurolla. Laitteen (VS100H) onnellisena omistajana arvioisin sen 200€:n väärtiksi, volyymia löytyy, soundia ei.

Omassani oli muuten semmoinen vika että kesti 10-15min "lämmetä". No, sitten meni mykäksi kokonaan: pieni transistori oli napsahtanut halki, korjaus 25€. Sittemmin on toiminut hyvin. Terveisiä vaan myyjälle.
"Nobody tells a Man how to play."
HMB
Robert
05.02.2005 23:24:17 (muokattu 05.02.2005 23:25:27)
Helvetti!!! Aina kun kysyn jostain haluamastani vahvarista, niin joku haukkuu sen heti paskaksi... Jos sanotte että se on huono, niin sanokaa joku mikä mielestänne on parempi. kiitti!

Sentencedin Amokilla on käytetty tuota vahvistinta (näin kerrottiin yhdessä toisessa valvestate-topicissa)... Eivätkä kitarat siinä niin kovin paskoilta kuulosta.

Cleanit tuossa on ihan kohtuulliset, mutta särö on aikamoinen sirkkeli... Ei siitä kunnon lead-soundia saa, IMHO, mutta kyllä sillä dempattuja femmasoituja vetelee =). Semmoinen 200-250euroa olisi tuosta ehkä se käypä hinta. Suht edullisesti saa paljon ääntä...

EDIT: jaa tässä puhuttiinkin nupista... no on tullut sitäkin livenä kuultua, ja ihan ok kuulonen oli... Noi mun selitykset koskee sitä comboa =)
Mä seuduilla näillä oon tunnettu... kalamies#4 >-)))>
Heart Of Steel
06.02.2005 00:23:24

Jos sanotte että se on huono

Ihan jees masiina se on. Great bang for the buck, niinku sanotaan.

jaa tässä puhuttiinkin nupista...

Nuppi- ja komboversio on ainakin pikamulgasulla yksi ja sama laite eri laatikossa. Kummassakin on samat ulostulot ja kaikki.
"Nobody tells a Man how to play."
HMB
jhakwe
06.02.2005 15:05:11

Itse omistan myös kyseisen VS100H-nupin ja olen hieman kysellyt sen arvosta, uuteen kun olen vaihtamassa. Hyväkuntoisesta Musapörssi lupasi hyvittää 300e, mutta arvioi käypäksi hinnaksi 350e jos yksityiselle myy. Lappeenrannan Soundwell lupasi maksaa myöskin 300e, mutta testatessa löysivät volume-potikoista rahinaa (niitä kun en ollut kunnolla päässyt testaamaan). Hyvityshinta väheni 260 euroon, mutta kelpaa minulle.

Jos nuppi on siis täydellisessä kunnossa, niin kaipa siitä sen 350e voi maksaa. Itse kuitenkin yrittäisin tinkiä hinnan siihen 300 euroon, sillä 350 euroa tuntuu kuitenkin hieman korkealta hinnalta tuosta suristimesta.
tuluppa
06.02.2005 15:17:57 (muokattu 06.02.2005 15:19:51)

Öfftopik: Tuli vaan mieleen, että mistä tuo mahdollinen "R" tulee VS100-mallinimen perään? Joissain olen sen huomannut, mutta omassa kompossani sitä taas ei ollut.

Mut jos nyt saisin valita uudestaan millä vahvarilla olisin pänditouhut aloitellut aikanaan, se ei ois VS100-combo. :)
Majesty
06.02.2005 15:25:17
Öfftopik: Tuli vaan mieleen, että mistä tuo mahdollinen "R" tulee VS100-mallinimen perään? Joissain olen sen huomannut, mutta omassa kompossani sitä taas ei ollut.

"Reverb"
- 20.8.1966 - 8.12.2004 -
Boltsa
06.02.2005 15:40:19 (muokattu 06.02.2005 15:40:44)
Nuppi- ja komboversio on ainakin pikamulgasulla yksi ja sama laite eri laatikossa. Kummassakin on samat ulostulot ja kaikki.

on ne. samalla reenikämpällä nuppi ja 102-combo ja täysin samat.. toisesta vaan puuttuu elementit.

paljonko muuten maksaisitte täysin toimivasta combo-mallista? siis tuollasesta vs102?
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Robert
06.02.2005 18:58:32
Itse omistan myös kyseisen VS100H-nupin ja olen hieman kysellyt sen arvosta, uuteen kun olen vaihtamassa. Hyväkuntoisesta Musapörssi lupasi hyvittää 300e, mutta arvioi käypäksi hinnaksi 350e jos yksityiselle myy. Lappeenrannan Soundwell lupasi maksaa myöskin 300e, mutta testatessa löysivät volume-potikoista rahinaa (niitä kun en ollut kunnolla päässyt testaamaan). Hyvityshinta väheni 260 euroon, mutta kelpaa minulle.

Itse sain valvestate combosta 350 eskoa hyvitystä, kun spideriin vaihdoin... Eivätkä edes kaupassa halunneet kokeilla sen toimivuutta, vaikka erikseen siitä kysyin =D
Mä seuduilla näillä oon tunnettu... kalamies#4 >-)))>
booster
06.02.2005 21:45:17
Neljälläsadalla saa putki-marshallinkin, musta ei kannata yli kolmeasataa valvestateen sijoittaa. Olen itse omistanut aikoinani VS15R:n sekä VS100R:n (15W ja 100W combot). Kyllähän noillakin toki ihan pärjää, mutta ei tosiaan mitään kaksisia.
Speedball
12.05.2009 22:22:35

HEI NYT TARTTIS PIKASTA APUA!!??

mulla on just tämä kyseinen nuppi ja se on nyt alkanut poksua, eli siis soundi kuuluu normaalisti eikä potikat eikä plug init rahise, mutta kun soittaa niin kuuluu sellaista kovaäänistä poksuntaa joka laittaa valotkin vilkkumaan. Tietääkö kukaan mistä mahtaisi johtua? Eli voisiko olla putken vaihto edessä vai voisko johtua jostain muusta? Jos on jotain muuta niin missä tälläisen voisi korjata???
Metal up your ass!!!
Speedball
12.05.2009 22:22:43

HEI NYT TARTTIS PIKASTA APUA!!??

mulla on just tämä kyseinen nuppi ja se on nyt alkanut poksua, eli siis soundi kuuluu normaalisti eikä potikat eikä plug init rahise, mutta kun soittaa niin kuuluu sellaista kovaäänistä poksuntaa joka laittaa valotkin vilkkumaan. Tietääkö kukaan mistä mahtaisi johtua? Eli voisiko olla putken vaihto edessä vai voisko johtua jostain muusta? Jos on jotain muuta niin missä tälläisen voisi korjata???
Metal up your ass!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)