Aihe: Delay ja Reverb Efektit
1
hanipai
08.03.2003 14:21:16
Eli joku tommonen hyvä ja halpa reverb/delay efekti. Ennestään multa löytyy Kustomin halvinmahdollinen eli KGA-10 (saa nauraa =P) ja Bossin DS-1 (Kustomin overdrivestä ja Bossin säröstä saa ihan mukvan soundin tosin..), nyt sitten haluis jotain delay/reverb efektiä siihen lisäks. Tykkään soitella aika monen moista mutta Gunnareiden musa on ainaki toistaseks jotenki innostanu eniten. Pedaalille sit hintaa alle 90 ekii mielummin..

Ois tietty toinenkin vaihtoehto että ostas uuden vahvarin kotisoittoon mut siin menee sit kyl enemmän rahaa ja muutenki vähän isompi prokkis sellane.. mut saa toki ehdotella

Boss Rv-3:ssa on molemmat samassa.
Noku
08.03.2003 14:23:52
Niin juu ja keppi puolelta löytyy käytetty(6kk) Mexicolainen 60's Fenderi joka on ihan hyvässä kunnossa ja pitäs olla kunnon puuta (vaahteraa kai) kaulan sekä bodyn. Mikeistä ei oo hajuukaan, varmaan sellaset mitkä tulee mukana, OVH:ksi myyjä sano 990 ekii mut mielestäni näin Fasu musalla 840. Ois pitäny pyytää paperille laittamaan että mikä malli tää nyt tarkalleen oli jne. ku ois kiva vaan tietää =D
Yleensä soittelen puolaskelta tiputetussa vireessä... pitäs varmaan ostaa paksummat kieletki...taitaa olla 0.09-0.042. Mitäköhän muuta hyödyllistä/hyödytöntä infoa viel keksis antaa...
"Face Your Fears, Live Your Dreams"
Noku
08.03.2003 17:57:19
Niin no tuli tässä mieleen että laitteesta pitäs ainaki saada semmosta jopa 10ms kaikua ja tosi ison tilan simulointia.

Tässä vähän lueskeltuani sain sellaisen käsityksen että kovin moni ei näitä Delay ja Reverb juttui käytä? No ainaki mitä mä oon kokeillu noilla softa efekteillä ni oon tykänny saundista...

Sit ois kans hyvä jos tietäs et missä näitä efektejä vois kävästä kokeilemassa jos ehdotuksia tulee (se on kyl kamalaa kokeilla ku ei osaa mitään ihmeempiä soitella ja joku hevisankari tiluttaa siin vieressä =P)
"Face Your Fears, Live Your Dreams"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)