Aihe: Cool Edit Pro 2:sta
1
Aerodactev
27.08.2003 20:46:24
Äänikortti on emoon integroitu sb clooni AC'97 Audio vempele.

On muuten huonoja kokemuksia AC'97 - korteista, varsinkin VIA-väylää käytttävät (eikös ne kaikki ole?) Mikkiliitäntä pieree ja linja lisää naksuja ja ratinaa.

En osaa tähän sanoa vastausta, mutta tuo voipi tulevaisuudessa kyllästyttää tuo kortti.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Puavali
29.08.2003 20:16:42
Minulla kuuluu hyvin tietokoneen kaijjjuttimista Cool Edit 2:lla äänitettäessä, mutta onpa eri äänikorttikin. Äänikortin (Isis Maxi Studio) mukana tulleet ohjelmat tukevat tätä toimintaa, eli laitetaan monitoreihin volumea mikserin kuvasta.

Sound blasterillakin kai voi monitoroida, ja sellaisen vanhan voi saada halvalla. Kekä tietää?
Kitaranraiskaaja
30.08.2003 11:14:20

Kyllä minulla kuuluu ja on myös integroitu AC'97 -härveli koneessa.
Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus.
Uudet kotisivut valmistuivat 1.8.!
Lihaskirppu
01.09.2003 00:53:41
No jos jollain olis vielä tietoa miten sen sais skulaamaan niin olisin suuresti kiitollinen.
karkki
01.09.2003 09:21:51

Olethan tarkistanut Windowsin mikseristä, ettei vain mitään olennaista ole mykistetty?
Lihaskirppu
01.09.2003 16:00:31
Olethan tarkistanut Windowsin mikseristä, ettei vain mitään olennaista ole mykistetty?

No jumalauta. Kyllä nää on ihan liian vaikeita laitteita insinöörille. Siellähän se mikki oli mutena. Kiitos vain. Juhlaa!
Fortune
05.02.2005 21:43:11
Mikähän tässä mun cool editissä on, ku meikä on ensi laittanu siihe ykkösraidaks yhen meikän biisin ilman midikitaroita ja tarkotuksena ois sitte laittaa muihin raitoihin oikeet kitarat. Kun äänitän niitä raitoja niin metronomi ja se 1. raita kuuluu myös 2. raidassa jne. Eli miten saisin pelkän kitaran tohon yhteen raitaan? Mulla siis lähtee kitaravahvistimen phones outista äänikorttiin piuha. Olen koittanut line iniä ja mic iniä. Molemmissa sama homma. Auttakaa pliis!

Avaa Windowsin mikseri, sieltä ylävalikosta valitset nauhoitusvaihtoehdot näkyviin ja valitset nauhoituslähteeksi sen line in:in. Siellä on todnäk valittuna se "What U Hear" -tms. valinta, joka nauhoittaa kaiken, mitä soi.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
stratocaster
06.02.2005 01:12:10
Avaa Windowsin mikseri, sieltä ylävalikosta valitset nauhoitusvaihtoehdot näkyviin ja valitset nauhoituslähteeksi sen line in:in. Siellä on todnäk valittuna se "What U Hear" -tms. valinta, joka nauhoittaa kaiken, mitä soi.

Joo huomasinki tuon jo aiemmin ku kerkesit vastata. Anteeksi vaivasta.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)