Ostin kyseisen kitin "sokkona" viime kesänä, kun oma vanha cry baby lopetti pitkäaikaisen yhteistyömme. Soundi siinä oli aika lähellä cry babyä ja sweepalueen säätökin löytyi, joten pelivaraa on senkin asian suhteen. Kuten ehkä huomaat imperfekti-aikamuodosta, niin en kuitenkaan saanut ko laitteesta pitempiaikaista kumppania, vaan soundin lievä ohkaisuus alkoi alkuinnostuksen jälkeen häiritsemään. Soittelin asiasta Kosken Harrille (Custom Sound-maahantuoja) ja häneltä löytyi yksi modi, jolla tavallinen poropeukalokin sai wahiin lisää alapäätä ja vaihtelin itse siis yhden transistorin piirilevyyn, mutta kuitenkin päädyin lopulta kitin palauttamiseen Harrille ja vaihdoin sen Tremolo-pedaaliin erittäin reilulla hyvityksellä. Kokeilemisen arvoinen peli se kuitenkin on ja soundiasiat on niin makuasioita, että vaikea on toisen puolesta sanoa. Itse soittelin tuohon aikaan varsin tummilla särösoundeilla ja kitillä en saanut ihan niin makeaa ulvaisua paksun soolosärön läpi ja se oli varmaan suurin syy vaihtoon. Päädyin itse voxin peruswahiin, jos se antais jonkinlaista kuvaa omasta wah-maustani ja myös cry babyn perusversiosta pidin kovasti monen vuoden ajan. Oman kitini palautin Cry babyn kuorien sisällä siis Harrille, kylläkin jo jonkun aikaa sitten, mutta häneltä vois löytyä valmiiksi asennettu kappale, jota vois käydä polkaisemassa. |