Sintti 24.01.2005 09:37:49 | |
---|
Samma här Arvatkaa vaan kuinka paljo täällä säikähdettiin. huh.. :( ei sais noin säikytellä. Don't be stoopid now! |
kyuss 25.01.2005 10:15:02 | |
---|
Ihan kuningas promojuttu. Uutta levyä odotellen... |
burning wee 25.01.2005 12:52:10 | |
---|
No toivoo sopii että on!!!!! Only GIBSON is good enough! |
KooAa 03.02.2005 13:34:22 | |
---|
Saamani tiedon mukaan "Rock'n Roll Is Dead" on tulevan CD lätyn nimi. Tieto tuli Tukholmasta, ei liity suoranaisesti Hellacopterseihin kuitenkaan. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Jerry-Only 03.02.2005 21:21:55 | |
---|
Olisin ihan iloinen uudesta levystä. Olin vähän hämilläni, kun ajattelin mennä tsekkailee mitä uutisia siellä on ja sitte PÄNG!!!!!! Rock and Roll is Dead. Ehkä ne tekee Lenny Kravitz cover-levyn :P Kenen mielestä Robba on maailman paras rokkirumpali? Ainakin minun! |
stickyfinger 03.02.2005 21:32:59 | |
---|
Toivottavasti tuo "Rock and Roll is Dead" ei ole levynnimi. Coptershan perustuu kliseiden kierrättämiseen,mutta tuo on yksinkertaisesti vain kehno nimi albumille. Kissin "Rock And Roll Over" taas on hyvä levyn nimi. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
burning wee 04.02.2005 13:32:51 | |
---|
Kova on rumpali ehdottomasti!!!!!! Only GIBSON is good enough! |
aivokuolio 04.02.2005 13:36:45 | |
---|
Toivottavasti tuo "Rock and Roll is Dead" ei ole levynnimi. Coptershan perustuu kliseiden kierrättämiseen,mutta tuo on yksinkertaisesti vain kehno nimi albumille. Totta. Jos tuo nimi levylle tosiaan tulee, niin voipahan sanoa että ensimmäistä kertaa Nicke Andersonin tyylitaju on pettänyt. Ja pahemman kerran. mustan huoneen testi. |
Hohhoijaa 04.02.2005 15:02:32 | |
---|
Totta. Jos tuo nimi levylle tosiaan tulee, niin voipahan sanoa että ensimmäistä kertaa Nicke Andersonin tyylitaju on pettänyt. Ja pahemman kerran. Tai sitten kuitenkin bändi haluaa vain vähän säikäyttää :) KalaMies #12 >-)))> |
KooAa 04.02.2005 22:12:28 | |
---|
Ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole jos nimi on tuollainen. Voiko sitä edellistä CD:täkään rokiksi kutsua?? Vaikka hyvää musiikkia onkin, ainakin mun mielestä. Jospa ne ittekkin ymmärtää ettei siellä mitään rokkia enää tehdä. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
leijonamieli 05.02.2005 11:32:51 | |
---|
Mun mielestä hellacoptersin jalostuminen soulimpaan suuntaan on todella tervetullut ajatus. White trash soul levy fleimareiden kanssa ja the solutin muun muassa sekoitettuna uusimpaan äänitykseen by the grace of godiin (ei, strikes like lightning äänitettiin jo v. 2002) saa upean mikstuuran juuri sitä mitä kutsutaan tässä huushollissa tyylitajuksi. Ja kun edellisestä äänityksestäkin on oikeasti jo aikaa, niin onhan tuleva levy luultavasti kultaa. Paras copterilevy? Mä diggailen eniten white trash soulia lyhykäisyydessään ja seuraavana tule grande rock ja high visibility. By the Grace of God on rehellisen mahtava levy ja peittoaa strikes like lightiningin "Älä naura rullalautailijoille, heillä on uskonto" -yle |
Ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole jos nimi on tuollainen. Voiko sitä edellistä CD:täkään rokiksi kutsua?? Vaikka hyvää musiikkia onkin, ainakin mun mielestä. Jospa ne ittekkin ymmärtää ettei siellä mitään rokkia enää tehdä. Onko edellinen levy rokkia? No hemmetti, kumma käsitys sinulla rokista jos Copters ei mielestäsi nykyään enää sitä ole. Vaikka säröä onkin vähän pienemälle alkuajoista laitettu niin silkkaa kiveä ja sämpyläähän bändi on. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Brian May jr. 05.02.2005 13:36:48 | |
---|
Piti ihan käydä vilkaisemassa, kyllähän toi aika erehdyttävä on :D Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
aivokuolio 05.02.2005 14:56:13 | |
---|
Ei siinä mun mielestä mitään pahaa ole jos nimi on tuollainen. Voiko sitä edellistä CD:täkään rokiksi kutsua?? Vaikka hyvää musiikkia onkin, ainakin mun mielestä. Jospa ne ittekkin ymmärtää ettei siellä mitään rokkia enää tehdä. Tää tais olla vaan (aika huonoa) provoa. mustan huoneen testi. |
carlos 05.02.2005 18:13:22 | |
---|
Tää tais olla vaan (aika huonoa) provoa. Rokkiahan se on, mutta verrattuna aikasempiin levyihin (vaikka Payin the dues ja High Visibility), niin onhan meininki hieman laantunut ja rauhoittunut. Siksipä juuri tuo nimi olis erittäin osuva levylle :) Standin' with the fury that they had in '66 |
KooAa 05.02.2005 22:44:22 | |
---|
Onko edellinen levy rokkia? No hemmetti, kumma käsitys sinulla rokista jos Copters ei mielestäsi nykyään enää sitä ole. Vaikka säröä onkin vähän pienemälle alkuajoista laitettu niin silkkaa kiveä ja sämpyläähän bändi on. Mun rokkikäsityksen perusta on Bon Scott aikainen AC/DC. Enepää en näe tarvetta selitellä. Lisään kuitenkin että Hellacopters on nykybändeistä suosikkini. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
Jerry-Only 06.02.2005 11:48:54 | |
---|
No onhan Hellacopters rokkia! Mitäs se sitte ois jos ei rokkia? |
Jackie 08.02.2005 09:34:03 | |
---|
Tää tais olla vaan (aika huonoa) provoa. Tais olla vaan mielipide. Hellacopters on siitä hieno bändi että jokaisella levyllä se osaa yllättää, ja vielä positiivisesti. Kyllä jänskättää että mitä sieltä seuraavaks tulee. Vittu siks ku mul on parempi saundi!! |
Jackie 08.03.2005 20:53:39 | |
---|
Käsi ylös kuka tykkää rockmusiikista! |
carlos 08.03.2005 21:04:37 | |
---|
www.hellacopters.com ... Nyt kuulu jo vähän ääninäytettä tulevalta levyltä. Mä en ainakaan kuullu mitään. Tosin joku plugin tais puuttua. Mutta aika takuuvarmaa on, että Ruisrockin keikka täytyy käydä katsomassa! Standin' with the fury that they had in '66 |