Aihe: Gas iskee jälleen. Orange/Vox
1
askomiko
07.03.2003 20:28:43
Kohtapuoliin lähtee lopulta tilaukseen se pikku-Orange. >:) Pahimpina hetkinä iskee semmoinen fiilis että jospa odottaisi ja säästelisi vielä lisää rahnaa, että voisi ostaa Sen Isomman Orangen. Vaan kun eipä noista sitten tiedä kuulostaako isompi malli yhtä ihanalta kun käyttää EL34:sia.

Niin,
VOX-käyttäjät, jos soitatte AC15:lla täysillä, ja juuri ja juuri kuuluu, niin pärjääkö AC30:llä ollenkaan paremmin? :)
"Paskasta ei saa konvehtia" - Leila P. Makkonen
Jirka
07.03.2003 20:48:18
No, oma mielipteeni näistä VOXeista on seuraavanlainen... Ensin minulla oli AC-30 ja se oli kyllä erittäin hyvä peli kaikinpuolin (Blue-speaker). Ongelma oli lähinnä se, että ääntä tuli vähän liiankin kovaa varsinkin silloin kun tehoa oli juuri siinä särkemisen rajamailla. Nyt minulla on AC-15TBX ja sen hyvä puoli on tämä master volume nappula, jolla saan murotusta aikaiseksi hieman inhimillisemmilläkin äänenvoimakkuuksilla. Soundi on erittäin hyvä tässäkin, toimii jotekin erikoisen hyvin juuri Bossin pedaalien kanssa SD-1 ja OD-2 (turbo pois päältä...). Itse teen paljon studio projekteja jolloin äänen voimakkuus ei yleensä ole ongelma, se on varmaa että AC-30:ssä ääntä kyllä riittä joka paikassa. Loppu vedoksi voisi sanoa, että keikka käyttöön AC-15 voi olla sopivampi juuri tuon master volumen takia, mutta jos AC-30:stä voi luukuttaa juuri tuolla säröytymisen rajamailla niin sitä ei mielestäni voita mikään... Tämä on minun mielipiteeni...joten taidan olla liikkumassa takaisin tuonne 30:sen pariin...
Niko Solehmainen
PeeJii
10.03.2003 08:39:02 (muokattu 10.03.2003 10:06:49)
VOX-käyttäjät, jos soitatte AC15:lla täysillä, ja juuri ja juuri kuuluu, niin pärjääkö AC30:llä ollenkaan paremmin? :)

Jirka vastasikin aikas hyvin jo aikaisemmin. Sen verran vielä lisäisin, että AC 30:ssä on myös se tummempi normal-kanava, mikä kovempaa luukutettaessa voi olla "se juttu". Ei riipiviä soundeja ja hienosti rosoinen. Ja toimii säröpedaalien kanssa paremmin.

Ja sittenhän kanavia voi yhdistellä, jos tuo tuntuu liian tummalta...tai ohjata a/b boxilla signaalia halutulle kanavalle...tai a/b/y boxilla...tai yhdistää tremolokanavan mukaan...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)