Aihe: Marilyn Manson
1 2 3 4 5 6
*RocketQueen*
04.02.2005 18:36:08
minä en henk.kohtasesti fanita mitenkää mansonia mut äijältä löytyy kylla aivan mahtavia kipaleita kuten: tainted love,beautiful people,rock is dead,mobscene jne.
Ja provinssiin:hell yeah!!
Älä luota hulluun,hullu ei luota sinuun.
-Mickill-
04.02.2005 19:31:35
Provinssiin olin lähössä muutenkin ja nyt vielä kun Manson on siellä niin lähen aivan varmasti! Vituttaa vieläkin kun en silloin muutama vuosi sitten käynyt jäähallissa äijää kattomassa, kaverit on muistaneet aina väliajoin keikkaa hehkutella..
Luin muuten herran elämänkerrankin tossa kuukausi takaperin, pervoiluahan se oli mitä odotinkin/toivoin! Suosittelen.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
paranoid android
05.02.2005 16:09:10
Tuli joskus seiskaluokalla kuunneltua. Muistaakseni miehellä on jotain aivan helvetin hyviä sanoituksia.
Nahkaliivit paukkuu.
sikanaama
05.02.2005 16:37:07
Jep-arvasin että näitä kommentteja tulee varmaan enemmän kuin puolesta.Manson on tyyppi joka jakaa mielipiteet kuin valkosipuli.
Jotkut tykkää hirveesti ja jotkut suorastaan inhoaa.
Välimaastoa tuskin paljon löytyy.

Ei voi valkosipulista ja Mansonista edes puhua samassa sadussa. Niin hyvää valkosipuli on, niin hyvää! Valkosipulista tykkää kaikki, Mansonista ei ihan kaikki.
Pistä pääsi ulos auton ikkunasta ja huuda hävyttömyyksiä kun isäsi ajaa.
OlawiSladen
05.02.2005 18:18:30 (muokattu 06.02.2005 13:30:34)
Ei voi valkosipulista ja Mansonista edes puhua samassa sadussa. Niin hyvää valkosipuli on, niin hyvää! Valkosipulista tykkää kaikki, Mansonista ei ihan kaikki.

No joo-Sikanaamahan nyt syö mitä vaan ja aina!
HOHO!
Ja paloittele se lauttis seuraavan kerran ennen uuniin laittoa..kypsyy tasaisemmin!

meni vähä offtop...
"Trust me ~I know what I`m doing..." ~Sledge Hammer Dangerous chicca #1
Chaka
07.02.2005 11:40:12

Provinssiin olin lähössä muutenkin ja nyt vielä kun Manson on siellä niin lähen aivan varmasti! Vituttaa vieläkin kun en silloin muutama vuosi sitten käynyt jäähallissa äijää kattomassa, kaverit on muistaneet aina väliajoin keikkaa hehkutella..
Luin muuten herran elämänkerrankin tossa kuukausi takaperin, pervoiluahan se oli mitä odotinkin/toivoin! Suosittelen.

Mie kävin kanssa katsomassa herraa jäähllis ja voih, se oli yksi hienoimmista keikoista mitä olen nähny..!! se vaihteli melkein joka biisiin asun ja lava show oli muutenkin ihan pirun komea ;)
ja kirjan mie sain kuettua pari viikkoo sitte ja suosittelen kanssa lämpimästi sitä kaikille..!!
kirjan parissa kyllä viihtyi, sai nauraa kaikelle sille mitäs ne oli tehny bäkkärillä faneille.. buahhah.. vaikka jos itse sinne pääsisin niin tekisin varmasti kaiken saman :D
I´m The King, I´m The Sun x)
ten
07.02.2005 12:57:07
Mitäs muut pidätte Mansonista muuten?

Jostain kumman syystä toi Manson ei oo ikinä oikein uponnut mulle, vaikka musiikkimakuni onkin kohtalaisen laaja. Kyllä sillä muutamia ihan kivoja lurituksia on, mutta ei nyt varsinaisesti ihan mun musiikkia.
Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
Jäärä
07.02.2005 13:19:06
Tyyppi tekee ihan hyvää poppia, mutta se imago on vähän liian sliipattu ja rakennettu. Mielikuva Mansonista on jonkinlainen laiskanpulskea nörtti, semmonen mattimeikäläinen tavis, jonka on täytynyt kehittää itselleen toinen minä ollakseen "uskottava".
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Pitkavirta
07.02.2005 13:25:49
Parhautta.
Brian Warner on yks järkevimpiä artisteja, mun mielestä. Äijä tietää mistä puhuu. Ja biisit on niin saatanan hyviä.
Okei, Golden Age on vähän vähemmän hyvä. Mut muuten ihan paras.
there's only one colour
the colour of human skin
different shades of darkness
are frightening only the weak
Chaka
26.02.2005 21:42:50

hirmu vähän kirnoitukseia ihmisestä n tullut..!! luulin et tää ois aiheuttanut enemmän kiinnostusta, vastaab sekä puolesta..!! prkl ;)
I´m The King, I´m The Sun x)
Jormaz
26.02.2005 21:52:22
Mitäs muut pidätte Mansonista muuten?

Mielestäni järkyttävää paskaa. Epämusiikkia.
Alkoholit-on-vaihtoehto
Naama-amis
26.02.2005 22:47:27
En pidä. Kamala. Huonoa musiikkia korvilleni.

Kompati.
Koreografia tekee bändin.
Margarita
27.02.2005 00:30:35
minä en henk.kohtasesti fanita mitenkää mansonia mut äijältä löytyy kylla aivan mahtavia kipaleita kuten: tainted love

Se Tainted Love -coverihan on hampaaton, ja mitä pahempaa, tehoton. Kyllä se parempaankin olisi pystynyt. Manson on tietyllä tavalla sympaattinen hahmo (tiedä sitten miksi, onkohan mulla päässä vikaa...), vaikka ei ehkä niin vallankumouksellinen kuin mitä itse varmaan haluaisi uskoa olevansa. Provinssi taitaa jäädä väliin, kun oon ite kiertämässä maailmaa. (Hih.) Sinänsä harmi, Provinssissa on kivaa.
maelstorm
27.02.2005 02:53:45
silleen teinimpänä kun antichrist superstar julkaistiin kolisi kovasti.. Mechanical animals tuli sitten vielä ostettua ja se jo kadutti ja suretti tosi paljon. Nyt näin kasvaneempana kun kuuntelee niin tajuaa ettei sitä penskanakaan aivan dorka ollut - antchrist superstar on soundiltaan sitä mitä mä tykkään kuunnella eli monikerroksellista ja sellaista että kaikenlaista pientä vinkeää on istutettu ihan joka puolelle ja joka biisissä. Mä en vaan osaa tajuta että jos kyhää sellaisen platan kuin AS, niin miten enää sen jälkeen viitsii julkaista mitään niin yksioikoisesti soivaa kuin mechanical animals ja sitä seuranneet läpät.. tää vaan siitä näkökulmasta että kumma, outo ja komplisoituneempi on aina parempaa kuin suora ja simppeli sointi. verratkaa ja kommentoikaa. ja tottakai mennään manson pappaa kuuntelemaan provinssiin jos vain rahakukkaro, herra ylhäällä ja aikataulut vain suovat.
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
JurviZ
27.02.2005 14:51:05
Äijä jees ja musakin ihan OK
Invisible flying pyramids, there are millions in the sky...
Ed The Ead
27.02.2005 16:39:28 (muokattu 27.02.2005 16:44:26)
silleen teinimpänä kun antichrist superstar julkaistiin kolisi kovasti.. Mechanical animals tuli sitten vielä ostettua ja se jo kadutti ja suretti tosi paljon. Nyt näin kasvaneempana kun kuuntelee niin tajuaa ettei sitä penskanakaan aivan dorka ollut - antchrist superstar on soundiltaan sitä mitä mä tykkään kuunnella eli monikerroksellista ja sellaista että kaikenlaista pientä vinkeää on istutettu ihan joka puolelle ja joka biisissä. Mä en vaan osaa tajuta että jos kyhää sellaisen platan kuin AS, niin miten enää sen jälkeen viitsii julkaista mitään niin yksioikoisesti soivaa kuin mechanical animals ja sitä seuranneet läpät.. tää vaan siitä näkökulmasta että kumma, outo ja komplisoituneempi on aina parempaa kuin suora ja simppeli sointi. verratkaa ja kommentoikaa. ja tottakai mennään manson pappaa kuuntelemaan provinssiin jos vain rahakukkaro, herra ylhäällä ja aikataulut vain suovat.

Joo, tuota itse olen täysin päinvastaista mieltä Mechanicalista. Tällä levyllä bändi ja Manson vasta puhkesivat täyteen kukkaansa. Toki Antichristiltakin löytyy päteviä kappaleita. Kyse onkin ehkä siitä että AS on niin rankka levy kuunnella ettei sitä kovin paljon jaksa. Myöhemmätkin levyt ovat meikäläiselle toimineet vaikka Holywoodilla ideat loppuu jossain vaiheessa kesken. Golden agella on mielenkiintoisia juttuja myös. Mansonin levyissä on mielestäni aina ollut se hyvä puoli että niillä on kaikilla hieman omanlaisensa soundi joka yleensä toimii.

Edit. Niin vielä tuosta Tainted lovesta, että se on mielestäni kyllä vähän heikko suoritus eikä se edes eroa Soft cellin versiosta kovinkaan paljon
You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-
...And Justice For All
08.08.2005 21:58:08
Nostan ketjun, jos vaikka saataisiin Mansonista lisää keskustelua. Kuulin tuossa taannoin Rock Is Dead-biisin, tykästyin. Ostin sitten Lest We Forget-levyn.

Pitää sanoa että on kovan luokan tyyppi kyseessä, mahtava lauluääni ja hyvää materiaalia.
Mm...beer...
Kapane
09.08.2005 13:53:25

Huononee levy levyltä. Alkupään musiikissa oli paljon enemmän sitä 'hammasta', niinkuin joku kuulutti. Holywoodilla ja goldenilla se oli kadonnut jo kokonaan. Imago puolella Mansonista oli tullut myös jo vitsi itsestään.
In Goth We Trust! The 666 Club #555
carnation
09.08.2005 14:48:19 (muokattu 09.08.2005 14:51:44)
Smells Like Children on sellaista värkkäystä josta en ole oppinut pitämään vaikka vuosia olen Mansonin musiikkia diggaillut. Portrait Of An American Family on musiikillisesti hivenen mielenkiinnoton ja siksipä en noita kahta levyä edes omista.

Antichrist Superstar on sitten täysin eri maata: yksi 90-luvun mestariteoksista ja tuotannollisesti yksi mielenkiintoisimpia levyjä. Täyden kympin taideteos. Mechanical Animals on myös varsin kelpo rock-levy hienoilla biiseillä, Holy Wood ylipitkä kokonaisuus jossa tosin on enemmän hyviä kuin huonoja kappaleita. The Golden Age Of Grotesque on mahalasku, josta en juurikaan hyvää keksi, valitettavasti. This Is the New Shit ja Use Your Fist and Not Your Mouth ovat toki ihan kelvollisia vetoja, mutta eivät lähelläkään Mansonin parhaimpia. Herran kultakausi siis minun mielestäni sijoittui vuosiin 1996-2000. Ennen tai jälkeen ei ole kovin hyvää materiaalia mieheltä ilmestynyt. Ja sanokaa mitä sanotte, kyllä herra Brian Warner on oivallinen viihdyttäjä, showmies ja provosoija vaikka kovin muuta yritetään väittääkin. Ontoksi ja pinnalliseksi luullun imagon takana on fiksujakin ajatuksia, vaikka kieltämättä turha nihilismi hieman syökin uskottavuutta paikka paikoin. Kaiken tämän ohella mies on 90-luvun parhaimpia ja älykkäimpiä tekstittäjiä. Ja lukekaa toki se elämäkerta, on meinaan hiton viihdyttävä. Sillä ei nyt periaatteessa ole paskankaan väliä kuinka totuudenmukaisia ne jutut on, mutta viihdyttävä se silti on.

http://www.noise.fi/kirjaarvostelut/index.php?id=7
"Etsin itseäni, mmm."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)