Aihe: Tilutus kitaristien vidoita tänne
1 2 3 4 57 8 9 10 11108 109 110 111 112
Safaweb
03.02.2005 22:35:14
Tuolta tsekkaatte loistavan Mike Keneallyn soolot. Se on aika loistava ukko lavalla tuo.

http://www.filmpate.de/docs/Download/zappanale.php4

Mun mielestä nuo videot oli kaikki aika tuubaa.
Frozen Flamen uusi, The Burning Breeze EP on saatavilla. OSTA!!!!! 5 euroa + pk....
superfly
03.02.2005 22:37:33
Mun mielestä nuo videot oli kaikki aika tuubaa.

No kylllähän ne vähän karuja oli. Hieman huono esimerkki Keneallysta joo. Tuo on kuitenkin soittajana aika paljon tyylikkäämpi sälli kuin yksikään tässä threadissa mainittu soittaja. Se on fakta, ei makuasia.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
blastoff
03.02.2005 23:09:37
Tuo on kuitenkin soittajana aika paljon tyylikkäämpi sälli kuin yksikään tässä threadissa mainittu soittaja. Se on fakta, ei makuasia.

Eikä oo. Jimmy Herring on paras! Kattokee vaikka:
http://www.abstractlogix.com/video/aru.rm
http://www.aquariumrescueunit.com/gallery/aru/video/j1JV.rm

btw. taisi olla Jaan Wessman soittamassa bassoa tuossa ekassa Mike Keneally pätkässä.
"Hey, It's the sun and it makes me shine"
Pande
04.02.2005 10:38:35 (muokattu 04.02.2005 10:42:06)

Marshall Harrison: http://www.marshallharrison.com/free%20videos/florida_2002-2.wmv

Tiluttaa niin saatanasti, itse en kyllä oikein tykkää (samanlaista tauhkaa tuottaa liian helposti itse.. jollei pidä varaansa). Piruparka on vielä hämmentävän paljon mun näkönen tossa videossa :P
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
WelmerX
04.02.2005 11:14:52
Marshall Harrison: ..Piruparka on vielä hämmentävän paljon mun näkönen tossa videossa :P
Kohtalotovereita?! Mäki kattoin heti, että onpas pahasti mun näköinen sälli! Ainaki tässä videossa... On se maailma julma paikka.. :)
R2
04.02.2005 11:43:43
Kohtalotovereita?! Mäki kattoin heti, että onpas pahasti mun näköinen sälli! Ainaki tässä videossa... On se maailma julma paikka.. :)

Te olette kyllä oikeita onnenpekkoja!!! Harmi, kun itse en ole samannäköinen. Ja onpa miehellä muuten aika tyylikäs nimikin, MARSHALL HARRISON!!! Miksi täällä suomessa ei ole yhtä lesoja nimiä? Kuulostaako joku Heikki Kinnunen yhtä vakuuttavalta?
Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi
R2
04.02.2005 12:29:51
Tämä on varmastikin monille ennalta tuttu, mutta menköön
http://www.chopsfromhell.com/
Silloin kun progea soittaa zombi, niin silloin ei kannibaalit pompi
Pande
04.02.2005 13:00:51 (muokattu 04.02.2005 18:20:09)

Te olette kyllä oikeita onnenpekkoja!!! Harmi, kun itse en ole samannäköinen. Ja onpa miehellä muuten aika tyylikäs nimikin, MARSHALL HARRISON!!! Miksi täällä suomessa ei ole yhtä lesoja nimiä? Kuulostaako joku Heikki Kinnunen yhtä vakuuttavalta?

Yrität vaan lohduttaa. Enpä mä sitten tuon näkönen muuten olekaan kuin tossa yhdessä videossa, tiedä kenen onni se sitten on... Nimestä olen kyllä samaa mieltä, vaikka Heikki Kinnunenkin on vielä varsin hip ja snäk-kräkl-pop omaani verrattuna.

Tässä Marshall soittaa jo huomattavasti kiinnostavampaa materiaalia (Chopinia, videon koko 28MB): http://www.marshallharrison.com/free%20videos/AlkanEdgeMCH1.wmv

EDIT: Raastava tosin tuo edge-efekti tossa videossa.
EDIT 2: Ei ole Chopinia vaan Wieniawski's Etude-Caprice no.3
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
Timesby
04.02.2005 14:26:38 (muokattu 04.02.2005 14:28:58)

Tämä on varmastikin monille ennalta tuttu, mutta menköön
http://www.chopsfromhell.com/

Olipas hirveän näköinen ulkoasu tuolla sivulla. Ei oikein ottanu tolkkua.

Mitä enemmän kattoo noita sweeppitiluja, sitä vähemmän tekee mieli opetella sweeppausta. Onko sweepille muuta käyttöä kun tuollainen?
"Vain pikkukaloilla on charmantti ote elämään."
Black Star
04.02.2005 14:43:34

http://www.filmpate.de/docs/Download/videos/JC_Solo01.mov
The little big C.J. Tywoniak, 13 years old guitarist
from the Paul Green School

Tässä onkin mitä ei pidä tehdä kun on 13 vuotias (Näyttää kuusivuotiaalta kuten kaikki amerikkalaisten elokuvien lapsitähdet)
JUMALAUTA MITÄ KIDUTUSTA!!!
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above, Mad at God! Pastilli?
JS
04.02.2005 15:36:26 (muokattu 04.02.2005 15:37:38)
Tässä onkin mitä ei pidä tehdä kun on 13 vuotias (Näyttää kuusivuotiaalta kuten kaikki amerikkalaisten elokuvien lapsitähdet)

Jees, ton paskempaa tiluyritystä en olekaan vähään aikaan kuullut :) Tosin olihan tuo aika pieni lapsonen vielä...
NeoClassical ShredGuitar Messiah, Destroyer Of The Weak And The Slow
Rapido
04.02.2005 16:30:42

No voe veikkonen ;), hyvä kun kehtasin loppuun asti kattoa! On siinä kaverilla vähän reenaamista ton pikkauksen kanssa, tosin kuten JS sanoi, vuosia reenaamiseen kyllä riittää. Mutta oli silti epäpuhtainta soitantaa mitä olen koskaan netistä löytänyt. Oisko joku hemmo varustettuna vähän tavallista kieroontuneella huumorintajulla laittanu tommosen ohjelmistoon ihan huumorpläjäyksenä ;). Täppäys oli hallussa ees vähän paremmin kun pikkaus. Kaipa se tältä kuulostaa kun 8-vuotias(lukee pätkän alussa ja lopussa) leikkii olevansa Van Halen.
E-Doorisen tiluttaminen ei ole vastoin monien parempaa käsitystä sen sivistyneempää kuin A-Harmonisen mollin tiluttaminen. -Minä itse
Teme007
04.02.2005 17:12:27
Hoho! Toi kölvi toi jotenkin mieleen Pertti "Speedy" keinosen sooloilun.

Aarghhh....
Ruotsi on muuten kiva paikka, mut ku siellä on vaan niin paljon niitä ruotsalaisia.
WelmerX
04.02.2005 17:57:05
Tässä Marshall soittaa jo huomattavasti kiinnostavampaa materiaalia (Chopinia..

Mikähän Chopinin kappale mahtaa olla kyseessä? En ainakaan ite saa päähäni tuollaista?!
Pande
04.02.2005 18:19:39

Mikähän Chopinin kappale mahtaa olla kyseessä? En ainakaan ite saa päähäni tuollaista?!

Joo se oliki Wieniawski's Etude-Caprice no.3, sori.
musatuukka
05.02.2005 21:35:11

Ihan hirveetä nitinää ja natinaa! toisaalta onha se hyvä ku hemmo soittaa 8-vuotiaana sitä, mitä nyt minä osaisin.
Mutta oli kyllä kidutusta... epämääräistä shittii.
Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia. #tervaranta
hanipai
06.02.2005 02:04:15
Ihan hirveetä nitinää ja natinaa! toisaalta onha se hyvä ku hemmo soittaa 8-vuotiaana sitä, mitä nyt minä osaisin.
Mutta oli kyllä kidutusta... epämääräistä shittii.

Aika levotonta, etten sanoisi:)
Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)!
Vyötiäinen
06.02.2005 14:21:49
Aika levotonta, etten sanoisi:)

Jos tämä on se klippi, josssa joku pentu vetää eruptionia jollain jaskalla tms. , niin kyseinen pentu osaa kuulemma soittaa ihan kunnolla kaikenlaisia Zapan biisejä, esim. G-spot tornadon nuotilleen. En minä tuon ikäisenä osannut. Tuo on kuulemma lähinnä tuollainen showjuttu, yleisö diggaa.
Vyötiäinen nukkuu 15 tuntia päivässä.
viltsu-79
06.02.2005 18:13:50
Jos tämä on se klippi, josssa joku pentu vetää eruptionia jollain jaskalla tms. , niin kyseinen pentu osaa kuulemma soittaa ihan kunnolla kaikenlaisia Zapan biisejä, esim. G-spot tornadon nuotilleen. En minä tuon ikäisenä osannut. Tuo on kuulemma lähinnä tuollainen showjuttu, yleisö diggaa.

Miksköhän se ei sitten voinut soittaa kunnolla?? Luulis, että yleisö ois digannu vielä enemmän.En oo vähään aikaan nauranu noin paljon, vaikka ois kuinka 8-vuotias =).
Antakaahan tytöt ja pojat sen metallin (ja kaljan)virrata, niin teillä ei ole mitään hätää!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)