seventh son 02.02.2005 21:24:09 | |
---|
latasin nyt tuon kristallin kun en saanu cubasea toimimaan, no tuolla en onnistu nauhottamaan, tai ainakaan kuulemaan nauhotusta. mulla on line6 podXT live, jonka oon usb:llä törkänny koneeseen. siinä missä lukee ylhäällä että audio input 1 - kristal waver on sellanen mittari jossa painetaan rec nappia kun haluaa nauhottaa, noh, se reagoi kyllä kun kieliä näppään mutta nauhoitus ei näy missään, ja kun painaa playtä ei kuulu mitään.. asia on vaikea selittää kun olen itsekkin ihan pihalla mutta toivottavasti joku ymmärtää.. niin ja haulla ei löytyny mitään auttavaa.. prööt.... |
Kinnunen 03.02.2005 00:46:35 | |
---|
Hmm.. Ootko kattonu KÄYNNISTÄ -->APUOHJELMAT--->Viihde-->äänenvoimakkuuden säätö Laita sitte asetukset --->ominaisuudet ja sieltä nauhoitus. ja ok. Sieltä pystyt säätämään sen kanavan mistä se wintoosa nauhottaa tai jotain. (En osaa hienosti selittää) Valitse siitä Analog(mulla on ainaki se) tai sit jos ei oo ni line in. Kuvittelisin et se saattas olla tuo mikä sulla mättää siinä.. Toivotaan et auttaa! "Örph!"
kuuntele biisejäni:
http://www.mikseri.net/www/play.php?type=hi&id=98709 |
kivi 03.02.2005 08:25:44 (muokattu 03.02.2005 08:27:14) | |
---|
latasin nyt tuon kristallin kun en saanu cubasea toimimaan, Varmaan harmittaa nyt, että meni 800 euroa Cubaseen, kun kerran ilmaisohjelmakin olis riittänyt? :-) Engine -> Preferences -> Audio Setup, sieltä säätää kaikkiin ASIO-ajurit päälle. Muuten ei kuulu. Riittikö? |
Fortune 03.02.2005 11:11:53 | |
---|
Varmaan harmittaa nyt, että meni 800 euroa Cubaseen, kun kerran ilmaisohjelmakin olis riittänyt? :-)
Onhan Cubasesta vanhempiakin versioita ;) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
BeeKoo 03.02.2005 11:27:17 | |
---|
|
Juntunen 03.02.2005 12:30:54 | |
---|
Onhan Cubasesta vanhempiakin versioita ;) Aika huonosti muuten saatavilla käsittääkseni..? |
Fortune 03.02.2005 16:37:17 | |
---|
Aika huonosti muuten saatavilla käsittääkseni..? Ai niinku käytettynä? Kai niitä kaappien pohjilla lojuu, kun porukka niin innolla näyttää uusia ostelevan :) "Look behind you, a three-necked guitar!" |
seventh son 03.02.2005 17:09:05 | |
---|
Hmm.. Ootko kattonu KÄYNNISTÄ -->APUOHJELMAT--->Viihde-->äänenvoimakkuuden säätö Laita sitte asetukset --->ominaisuudet ja sieltä nauhoitus. ja ok. Sieltä pystyt säätämään sen kanavan mistä se wintoosa nauhottaa tai jotain. (En osaa hienosti selittää) Valitse siitä Analog(mulla on ainaki se) tai sit jos ei oo ni line in. Kuvittelisin et se saattas olla tuo mikä sulla mättää siinä.. Toivotaan et auttaa! olen kattonu, ei auttanu. Varmaan harmittaa nyt, että meni 800 euroa Cubaseen, kun kerran ilmaisohjelmakin olis riittänyt? :-) no ei onneksi.... kun näin kaverilta po... lainasin..... Engine -> Preferences -> Audio Setup, sieltä säätää kaikkiin ASIO-ajurit päälle. Muuten ei kuulu. Riittikö? tällä sain äänet kuulumaan... Varmuuden vuoksi kysäistään vielä tämä: oletko käynyt oheisen ohjeen mukaisesti kaikki vaiheet läpi? http://www.kreatives.org/kristal/manual/eng/tutorial/recording.html ööö... en? no nyt kun kävin niin kyllä pelittää... olishan tuo itekki pitäny tajuta, mutta...... kiitos kaikille vastanneille.... prööt.... |
Jabbe 03.02.2005 21:59:59 | |
---|
|
Spiralmind 04.02.2005 06:25:22 | |
---|
Varmaan harmittaa nyt, että meni 800 euroa Cubaseen, kun kerran ilmaisohjelmakin olis riittänyt? :-) Onhan Cubasesta halvempiakin versioita kuin se SX3. SL3 maksaa about 360 € ja Cubase SE vaan vähän yli 100. Ite oon miettinyt tuon SL:n hankkimista... kamalan kalliita nuo kyllä ovat. :/ I am the flame that burns in every heart of man, and in the core of every star. I am Life, and the giver of Life, yet therefore knowledge of me is the knowledge of death. |
Ite oon miettinyt tuon SL:n hankkimista... kamalan kalliita nuo kyllä ovat. :/ Ammattikäyttöönhän ne hinnakkaat on tehtykin. Kyllä kotipajassa pärjää halvimmalla.
"Look behind you, a three-necked guitar!" |
temew 06.02.2005 16:35:17 | |
---|
1. Mulla ois ongelma myös ton kristalin kanssa ku oon äänittänyt kaksi raitaa niin se toine tulee vähän perään eikä siihen mihin sen ois pitänyt tulla? käsin säätäminen on taas liian tuskaista. onko jotain tehtävissä? 2. onko jotain parempia ohjelmia? Tahtoisin myös tietää jonkun tuoteselosteen suomeksi. Kiitos |
kivi 06.02.2005 20:32:31 | |
---|
1. Mulla ois ongelma myös ton kristalin kanssa ku oon äänittänyt kaksi raitaa niin se toine tulee vähän perään eikä siihen mihin sen ois pitänyt tulla? käsin säätäminen on taas liian tuskaista. onko jotain tehtävissä? Ostaa jokin oikea äänikortti. Sillä siitä selviää, ilman ikävä kyllä ei. |
Fortune 07.02.2005 11:57:40 | |
---|
Ostaa jokin oikea äänikortti. Sillä siitä selviää, ilman ikävä kyllä ei. ASIO-ajurit tekevät jopa SB Livesta siedettävän äänityskäyttöön. Mutta toki musiikintekoon suunniteltu kortti on aina parempi. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
kivi 07.02.2005 12:25:16 (muokattu 07.02.2005 12:26:37) | |
---|
ASIO-ajurit tekevät jopa SB Livesta siedettävän äänityskäyttöön. Mutta toki musiikintekoon suunniteltu kortti on aina parempi. Nii-i, mutta kun mitkään ajurit tai asetusten rukkaukset eivät poistaneet tuota viivettä integroidun AC97:n kanssa, sen sijaan kunnon kortilla koko ongelmaa ei ollut. Olen muuten erittäin tyytyväinen korttivalintaani, RME9652:een. Adat-muuntimia tietysti pitää sitten olla, mutta toimintavarmuus ja käytön mukavuus on kiitettävää. |
Kukko 07.02.2005 20:09:05 | |
---|
Jaaha! No olisko arvelijoille tullu mieleen että olis kyse piraatti tms. ohjelmista? "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
kivi 07.02.2005 21:05:04 | |
---|
Jaaha! No olisko arvelijoille tullu mieleen että olis kyse piraatti tms. ohjelmista? Ei suinkaan. Kysyjähän sanoi: "no ei onneksi.... kun näin kaverilta po... lainasin....." joten kyseessä ei suinkaan voi olla piraatti - piraatti nääs toimii ilman donglea. Toi ei. Hassu kysymys. |
Kukko 08.02.2005 01:15:05 | |
---|
Ei suinkaan. Kysyjähän sanoi: "no ei onneksi.... kun näin kaverilta po... lainasin....." joten kyseessä ei suinkaan voi olla piraatti - piraatti nääs toimii ilman donglea. Toi ei. Hassu kysymys. Joo 1.Pitäisi lukea koko ketju. 2.Sarkasmi ei ole vahvin lajini. Kiitos ja Anteeksi "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |