Juho L 03.02.2005 17:49:47 (muokattu 03.02.2005 17:50:05) | |
---|
"Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
baron 04.02.2005 06:47:21 | |
---|
Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
Mä oon kuullut, että tuolla Joensuussa olisi joku sellainen. Mä oon kuullut että sei osais soittaa. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Juho L 04.02.2005 16:03:54 | |
---|
Mä oon kuullut että sei osais soittaa. Ni. Jabbe on ihan huono. Itse en kyllä tuohon proge-tribuuttiin lähde kiipparoimaan, kun: 1. Miitin ajankohta on sen verran myöhäinen, että sielä on kuitenkin vielä kylmempi kuin viimeksi, eli sormet ei liiku. 2. Kuitenkin jotain mystistä reittiä pitkin vereeni ilmestyy alkoholia, mikä jo pienissä määrissä haittaa soittoani, kun olen niin paska. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
hörhö 04.02.2005 16:27:28 (muokattu 04.02.2005 16:28:09) | |
---|
Ohjelmoidaan midisekvensseri, puetaan sille kilinnahkaviitta ja laitetaan takaa savua ja vihreää valoa. Se voisi sijaita myös jonkun itämaisen arvomaton päällä. "Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Volume Pedal, myy mulle halpa av-etunen |
Mikael 04.02.2005 17:21:12 | |
---|
Kuitenkin jotain mystistä reittiä pitkin vereeni ilmestyy alkoholia. Ei toi mikään mysteeri ole ollut enää pitkään aikaan. Sen kanssa pitää vaan oppia elämään. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
BaariMikko 04.02.2005 17:46:20 | |
---|
Ni. Jabbe on ihan huono. Itse en kyllä tuohon proge-tribuuttiin lähde kiipparoimaan, kun: 1. Miitin ajankohta on sen verran myöhäinen, että sielä on kuitenkin vielä kylmempi kuin viimeksi, eli sormet ei liiku. 2. Kuitenkin jotain mystistä reittiä pitkin vereeni ilmestyy alkoholia, mikä jo pienissä määrissä haittaa soittoani, kun olen niin paska. Äh, Juho, sullahan on pielessä ainoastaan asenne. Kunnon progekiipparistimeininkihän lähtee siitä, että "MINÄ olen ihan saatanan hyvä kiipparisti, ja te pidätte turvat tukossa kun minä soitan!" My brain hurts! |
Juho L 04.02.2005 17:52:07 | |
---|
Äh, Juho, sullahan on pielessä ainoastaan asenne. Kunnon progekiipparistimeininkihän lähtee siitä, että "MINÄ olen ihan saatanan hyvä kiipparisti, ja te pidätte turvat tukossa kun minä soitan!" Mutta ongelma on se, että sitten minun pitäisi keskittyä kahteen asiaan kerralla. Ja muutenkin kuinka minä voisin esittää Gabriel/Anderson-koreografiat, jos minä kiipparoin. Hä, miten? HÄ?! "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
BaariMikko 04.02.2005 17:56:34 | |
---|
Mutta ongelma on se, että sitten minun pitäisi keskittyä kahteen asiaan kerralla. Ja muutenkin kuinka minä voisin esittää Gabriel/Anderson-koreografiat, jos minä kiipparoin. Hä, miten? HÄ?! Mä voin esittää noi, jos ei tartte laulaa? My brain hurts! |
Jabbe 04.02.2005 18:06:14 | |
---|
Mä voin tuoda Motifin jos joku tuo viitan. |
Juho L 04.02.2005 19:28:35 (muokattu 04.02.2005 19:31:28) | |
---|
Mä voin esittää noi, jos ei tartte laulaa? Et! Ne on minun koreografiaa! Tällä kertaa aion vetää IHAN TÄYSII. Se show jää m.netin historiankirjoihin absurdimpana ja kovimpana miitti-showna koskaan! Edit: Suunnitelmissa asujen vaihtoa instrumentaalikohtien aikana. Naamareita, trikoita, knalleja, tekopartoja, you name it. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
Snowblind 04.02.2005 19:42:16 | |
---|
Itse en kyllä tuohon proge-tribuuttiin lähde kiipparoimaan, kun: 1. Miitin ajankohta on sen verran myöhäinen, että sielä on kuitenkin vielä kylmempi kuin viimeksi, eli sormet ei liiku. 2. Kuitenkin jotain mystistä reittiä pitkin vereeni ilmestyy alkoholia, mikä jo pienissä määrissä haittaa soittoani, kun olen niin paska. Folioviitasta se soitto lähtee, ei sormista. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Juho L 04.02.2005 19:45:28 | |
---|
Folioviitasta se soitto lähtee, ei sormista. Mutta minulla on foliohousut! Tuo tribuutti tulee kyllä olemaan hupia. "Minkä taakseen jättää, siihen etäisyyttä kasvattaa." - Sananlasku
BaariMikko 05.02.2005 02:41:52 | |
---|
Et! Ne on minun koreografiaa! Tällä kertaa aion vetää IHAN TÄYSII. Se show jää m.netin historiankirjoihin absurdimpana ja kovimpana miitti-showna koskaan! Edit: Suunnitelmissa asujen vaihtoa instrumentaalikohtien aikana. Naamareita, trikoita, knalleja, tekopartoja, you name it. Hö, no saanko edes suunnitella dramaturgisen kaaren? Ai en vai, no eisitte. My brain hurts! |
baron 05.02.2005 02:49:19 (muokattu 05.02.2005 02:50:43) | |
---|
Äh, Juho, sullahan on pielessä ainoastaan asenne. Kunnon progekiipparistimeininkihän lähtee siitä, että "MINÄ olen ihan saatanan hyvä kiipparisti, ja te pidätte turvat tukossa kun minä soitan!" Nyt sulle on tullut genrevirhe: Humppakiipparistithan tollaisia on! (Siis en minä, mutta pojat) Children of Baron: Magic in Keyboards.
Notefix 05.02.2005 11:02:44 | |
---|
Nyt sulle on tullut genrevirhe: Humppakiipparistithan tollaisia on! Eiks humppakiipparistit oo näitä "jazziahan mä olisin aina halunnu soittaa"-tyyppejä?! :) Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
baron 05.02.2005 15:26:20 | |
---|
Eiks humppakiipparistit oo näitä "jazziahan mä olisin aina halunnu soittaa"-tyyppejä?! :) Mitä yrität vihjailla? Children of Baron: Magic in Keyboards.
Annaliini 05.02.2005 23:47:48 | |
---|
Ohjelmoidaan midisekvensseri, puetaan sille kilinnahkaviitta ja laitetaan takaa savua ja vihreää valoa. Se voisi sijaita myös jonkun itämaisen arvomaton päällä. :D:D:D Tämän osaston parhaat annit ovat naurut ja kultaiset neuvot! The sun is gone but I'm having fun |
V Aalto 06.02.2005 23:27:02 (muokattu 06.02.2005 23:27:21) | |
---|
Minä! En ole varma edes miittiin tulosta mutta jos tuollaiseen pääsisi soittamaan niin ei voi olla tulematta. Pääsenkö? Täh? |