Prowler 03.02.2005 22:12:23 | |
---|
Muuten, huomasin vähä aikaa sit et testament. Korjaan: Testament on ihan pirun hyvä bändi. Nyt täytyy vain ostaa kaikki sen levyt. Oon kyllä samoilla linjoilla. "Löysin" bändin vasta äskettäin mut on ihan loistava bändi. Ei mitään turhia poppisteluja vaan kunnon asennemusaa. Tällasesta mä pidän. En oo ku paria levyä vasta kuullu mut oma suosikki tällä hetkellä on D.N.R Walking through the city, looking oh so pretty,
I've just got to find my way. |
Ben_D 03.02.2005 22:13:42 | |
---|
Levyt ladataan verkosta ja jos ne miellyttävät ne tilataan sieltä. Tulis vaan niin perkeleen kalliiks ostaa nuoki vinyyleinä ihan vaa jos haluaa testata miellyttävätkö. Ja täähän on taas vaan mielipide. Sitten ne ihan vaan vahingossa unohtuvat sinne kovalevylle samoin kun alkuperäsen ostaminen. Kyllähän se nykyään tulee välillä helposti itsekkin ladattua netistä tavaraa kun ei muka viitsi ostaa. Noita vinyylejä on kertynyt ajalta kun Internetiä ei oikein vielä ollut niin ei voinut myöskään latailla mitään mistään. |
FatSam 03.02.2005 22:16:40 (muokattu 03.02.2005 22:20:20) | |
---|
Tuntuu ihan siltä kuin porukka olisi pikkuhiljaa kyllästynyt Slayerin palvomiseen täällä kun nyt kaikki haluavatkin palvoa Testamenttia. Hassua. Tuntuu että n. vuoden välein porukka löytää joukolla jonkun vanhan bändin ja sitä hehkutetaan seitsemän sivua. Ja näyttää aina siltä, että kun porukka alkaa massoittain palvoa jotain bändiä, niin meikäläinen kyllästyy siihen. Slayer maistuu vain ennen Reign In Bloodia (ja God Hatesilla, outoa), Testament ei innosta enää samaan malliin ja Stam1nan kuuntelustakin tuntuu into menevän. Mikähän minua oikein vaivaa? Tämähän voisi olla provo jos tätä vähän muokkaisi... ehken sittenkään. Ei voisi vähempää minua koskea tämä kommentti. Olen Testamenttini ja Slayerini löytänyt jo 10-15 vuotta sitten. Tietty aina jos bändi on jotenkin ajankohtainen (levy ilmestyy, tulee Suomeen keikalle), siitä puhutaan enemmän. En tiedä muista, mutta en minä ainakaan voi kyllästyä noihin bändeihin, joita olen vuosia kuunnellut. Varmaan kuuntelen jotain Justicea vielä vanhainkodissakin, jos sinne asti elän. Ehkä sinua vaivaa se, että olet vielä nuori, etkä ole vielä löytänyt ominta musiikkimakuasi. Tai sitten kyllästymisesi on vain hetkellinen ohimenevä mielenhäiriö ja löydät nuo bändit uudestaan pysyvästi jonkin ajan kulutua. E: jaa, Ben olikin jo samoilla linjoilla aikasemmin. Sen verran vielä, että en ole kuitenkaan pelkästään vanhoihin hyviin aikoihin jämähtänyt, vaan pyrin tutustumaan myös uusiin bändeihin jatkuvasti. Aika harvassa vaan tuntuu hyvät bändit nykyään olevan. Toki silloin tällöin löytyy helmiäkin. |
Futurebre 03.02.2005 22:18:32 | |
---|
oho, jäi lause kesken kun pitää samalla herutella pillua intterissä. eli siis joutuvat käymään TÖISSÄ. Kun samaan aikaan jotku shadows fallin mitkä lie fägärit uivat rahassa fiasdjfisjdfsjd AND THEN THERE WERE NONE! |
Futurebre 03.02.2005 22:25:29 (muokattu 03.02.2005 22:25:39) | |
---|
Ja akiman voisi ottaa seuraavaksi ruodittavaksi vaikka Vio-lencen kaikki levyt :) Luukuttelehan niitä seuraava kuukaus /,,/ AND THEN THERE WERE NONE! |
Ben_D 03.02.2005 22:27:32 | |
---|
Ja akiman voisi ottaa seuraavaksi ruodittavaksi vaikka Vio-lencen kaikki levyt :) Luukuttelehan niitä seuraava kuukaus /,,/ Voit alottaa vaikka Eternal Nightmare levystä. Tiesittekös, että Machine Headin Rob Flynn on soittanut Vio-lencessa? |
Deathrace King 03.02.2005 22:28:16 | |
---|
Levyt ladataan verkosta ja jos ne miellyttävät ne tilataan sieltä. Tulis vaan niin perkeleen kalliiks ostaa nuoki vinyyleinä ihan vaa jos haluaa testata miellyttävätkö. Ja täähän on taas vaan mielipide. Olen erimieltä. Laitontahan tuo on, se on selvä. Ja tavallaan aika moraalitontakin. Itse silloin tällöin lataan muutaman biisin joltain levyltä. Jos kolahtaa, niin sit ostan levyn. Sit tietysti näitä laillisia ämppäreitä tulee kuunneltua/ladattua bändien kotisivuilta. Usein ostan kuulematta levyjä, kuten tässä lähiaikoina Kreatorin ja Dark Tranquillityn uudet. Kokonaisia levyjä en lataa ikinä. No okei, poikkeustapaus löytyy, kun pyydettiin erääseen bändiin kitaristiksi, niin latasin testausmielessä niiden toisen täyspitkän. Tää on sit vaan meikän mielipide, että syyttävä sormi ei osoita nyt keneenkään ;) Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Ben_D 03.02.2005 22:31:35 | |
---|
Olen erimieltä. Laitontahan tuo on, se on selvä. Ja tavallaan aika moraalitontakin. Itse silloin tällöin lataan muutaman biisin joltain levyltä. Jos kolahtaa, niin sit ostan levyn. Sit tietysti näitä laillisia ämppäreitä tulee kuunneltua/ladattua bändien kotisivuilta. Usein ostan kuulematta levyjä, kuten tässä lähiaikoina Kreatorin ja Dark Tranquillityn uudet. Kokonaisia levyjä en lataa ikinä. No okei, poikkeustapaus löytyy, kun pyydettiin erääseen bändiin kitaristiksi, niin latasin testausmielessä niiden toisen täyspitkän. Tää on sit vaan meikän mielipide, että syyttävä sormi ei osoita nyt keneenkään ;) Juu näin on näreet. Mä imuroin kokonaisia levyjä, mutta käsittääkseni se ei ole laitonta, koska multa löytyy vinyylinä samat lätyt. Pitäis autoon ostaa vinyylisoitin ;) |
Akiman 03.02.2005 22:34:13 | |
---|
Juu näin on näreet. Mä imuroin kokonaisia levyjä, mutta käsittääkseni se ei ole laitonta, koska multa löytyy vinyylinä samat lätyt. Pitäis autoon ostaa vinyylisoitin ;) 100 vinyylin vaihtajalla toki. Vio-lencea vois kahtella kyllä läpileikkaukseen, tosin eihän kaikista Testamenteistakaan ole vielä mitään. Kyllä noita läpileikkauksia, yksittäisarvioita ja vaikka mitä on vielä niin paljon, että tekemistä riittää vuosiksi, jos tälle linjalle jää. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
Futurebre 03.02.2005 22:37:51 | |
---|
Voit alottaa vaikka Eternal Nightmare levystä. Tiesittekös, että Machine Headin Rob Flynn on soittanut Vio-lencessa? Jep, ja hyvin soittikin :) Ja tietääkseni machine headissa soittaa nykyään myös demmel, eli vio-lencen toinen skebisti. Hurjan näkösiä nuo vanhat livepätkät kyllä. AND THEN THERE WERE NONE! |
Futurebre 03.02.2005 22:45:11 | |
---|
AND THEN THERE WERE NONE! |
Ben_D 03.02.2005 22:49:05 | |
---|
|
luopio 03.02.2005 23:27:26 | |
---|
Sitten ne ihan vaan vahingossa unohtuvat sinne kovalevylle samoin kun alkuperäsen ostaminen. Harvoin mul noin käy. Ja kun syykin on selvä. Koneella ollessa musiikkia ei tule kuunneltua "kunnolla" vaan taustana.., kun ostaa levyn ja laittaa soittimeen nii tulee paneudettua paremmin, ja lisäks osan mp3:sta äänenlaatu on aika sontanen. itke vaan, kyllä minä kuuntelen. |
mustoo valloo |
Aegis 04.02.2005 12:05:06 | |
---|
Ehkä sinua vaivaa se, että olet vielä nuori, etkä ole vielä löytänyt ominta musiikkimakuasi. Tai sitten kyllästymisesi on vain hetkellinen ohimenevä mielenhäiriö ja löydät nuo bändit uudestaan pysyvästi jonkin ajan kulutua.
Noh, noh. Meikäläinen on nuoresta iästään huolimatta jo melkein kymmenen vuotta kuunnellut tätä rytinää ja olen huomannut että se primitiivinen ja likainen 80-luvun thrash senkun jaksaa porskuttaa. Joskus aikoinaan Slayer ja Testament veti maton alta, mutta siitä lähtien kummankin vaikutus on vain pehmentynyt, varsinkin Slayerin. Testamentin joitain juttuja sentään tulee vielä kuunneltua, mutta Slayeriltä suurin osa materiaalista on jo niin puhki kuunneltu ettei niistä enää mitään irtoa. Puhumattakaan Metallicasta, jonka alkupään levyistä myin juuri pois Lightningin, Masterin ja Justicen. Sen sijaan taas kaikki rupiset Kreatorit ja Destructionit ym. ei aikoinaan herättäneet kuin huvitusta, mutta pikkuhiljaa niistä on alkanut tykkäämään enemmän kuin mistään. Yleensä kaikki mistä innostuu välittömästi ei ole niin pitkäkestoista hupia kuin joku mihin pitää totutella. Osa teistä varmasti vielä todellakin kymmenen vuoden päästä palvoo Testamenttia kuin viimeistä päivää, mutta varmasti moni muu ehtii siihen alkuinnostuksen jälkeen kyllästyäkin. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 04.02.2005 12:32:09 | |
---|
Puhumattakaan Metallicasta, jonka alkupään levyistä myin juuri pois Masterin. Toihan on jo melkein pyhäinhävistys! Sen sijaan taas kaikki rupiset Kreatorit ja Destructionit ym. ei aikoinaan herättäneet kuin huvitusta, mutta pikkuhiljaa niistä on alkanut tykkäämään enemmän kuin mistään. Yleensä kaikki mistä innostuu välittömästi ei ole niin pitkäkestoista hupia kuin joku mihin pitää totutella. Osa teistä varmasti vielä todellakin kymmenen vuoden päästä palvoo Testamenttia kuin viimeistä päivää, mutta varmasti moni muu ehtii siihen alkuinnostuksen jälkeen kyllästyäkin. Enköhän mä diggaa Testamentista vielä 50 vuoden päästäkin kun olen tähänkin asti tykännyt. Destructionin uusimmat 3 levyä on muuten kanssa vitun tulisia. Varsinkin Metal Discharge. |
luopio 05.02.2005 13:59:08 | |
---|
Ei helvetti, pakoo tätä on julistaa, ett tää First strike still deadly on ihan helvetin hyvä. Jotai samaa ku mokomas. itke vaan, kyllä minä kuuntelen. |
Ozzman 05.02.2005 17:37:50 | |
---|
Ei helvetti, pakoo tätä on julistaa, ett tää First strike still deadly on ihan helvetin hyvä. Jotai samaa ku mokomas. Tai siis mokomassa on jotain samaa ku Testamentissa... Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä.
Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87 |
Ben_D 05.02.2005 18:40:40 | |
---|
Tai siis mokomassa on jotain samaa ku Testamentissa... Joo. Ehkä nyt ei kuitenkaan aleta sotkemaan asioita tohon malliin. |
luopio 05.02.2005 20:10:05 | |
---|
Joo. Ehkä nyt ei kuitenkaan aleta sotkemaan asioita tohon malliin. Niimpä, koska mulle tämä on kuitenki näin päin kuin itse sanoin koska kuulin mokomaa ensin. Eli eipäs saivarrella turhasta. itke vaan, kyllä minä kuuntelen. |