Aihe: Käyttökokemuksia AKG:n WMS 40 -langattomasta
1
Vilhelmus
03.02.2005 14:39:31 (muokattu 03.02.2005 14:40:46)

Otsikko puhunee puolestaan. Hakusessa olisi pieni lähetin ja vastaanotin, tietenkin mahdollisimman halvalla. Lähinnä kiinnostaa juuri AKG:n GB40-malli. Syökö soundia ja jos, niin kuinka paljon?

E: piru kun unohtui otsikosta kysymysmerkki
"Oon paljon kaljaa juonunna. Enter kiehtoo näppäimenä."
- Fortune
Nelikielipiru
03.02.2005 15:16:37

Otsikko puhunee puolestaan. Hakusessa olisi pieni lähetin ja vastaanotin, tietenkin mahdollisimman halvalla. Lähinnä kiinnostaa juuri AKG:n GB40-malli. Syökö soundia ja jos, niin kuinka paljon?

E: piru kun unohtui otsikosta kysymysmerkki

En tiiä just tosta GB40-mallista, mut utelläni on WMS40 juttuloinen basson persiissä ja hyvin toimii.

Tossa GB40 jutus ei oo vastaanottimisessa volymi säätöä mikä taas on WMS40 vastaanottimisessa, oon kyl miettiny monasti että mitäköhän ihmettä sillä tekee, paitsi että vahvistimeen voi laittaa potkua kunnol ja säätää tosta.

Mutta siis alk.peräiseen kysymykseen ainakaan toi mun veitikka ei syö soundia _mun_ mielestä. Pattereitten kanssa saa vaan olla tarkkana, kuten viime keikalla meinas käydä. Oltiin alottamassa vetoa ja mitään ääntä ei tullu, ei siinä paljoo ehtiny tutkii vaan äkkii ukko perinteisen letkun päähän.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Joel Harald
03.02.2005 18:14:21
Sama juttu mulla, tuosta GB-mallista ei ole kokemusta, vaan siitä "normaalista" lähettimestä (kattokaa omalta sivulta kuva jos ette tajunnu mitä tarkotan). Pientä näytelmäjuttua varten ostin ku langan päässä ei voinu näytellä kitaran kanssa. Soundia se ei hirveästi syö, ehkä hyvinhyvin vähän yläpäätä mutta ongelmaa siitä ei ole tullut. High-gain vahvistimella tulee pientä hurinaa mutta ilman noise supressoria tuolla yhen keikankin soitin ja ongelmaa ei ollut. Kertaakaan ei ole pettänyt kotona eikä keikalla, ainoastaan kaverin laitteen kanssa kävi hauska juttu että yläkerran iskelmäbändillä oli samalla taajuudella toimiva langaton mikki. Sitten nauratti kun tuntematon soundchekki kuului meidän vahvistimista. Itse ajattelin ensin tuota GB-lähetintä mutta sitten totesin että tuo normaali lähetin taipuu vähän erikoisempaankin kitaraan ja normaalin mikinkin siihen saa.
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)