Roberto 03.02.2005 09:39:56 | |
---|
Onkos kellään tietoa Monster Vampire vahvarista? Milloin niitä on valmistettu, onko basso- vai kitara käyttöön? Bändikaverilla on tuollainen ollut vuosia varastossa. 70-luvullahan noita tehtiin. Vampire on muistaakseni 120W Ampeg-kopio. Paljonko maksaa? |
poppamies 03.02.2005 09:58:12 | |
---|
Kotimaiset käsintehdyt point-to-point Monster-putkivaffarit on niin harvinaisia ja kalliita, etten usko monellakaan täällä olevan kokemuksia niistä. No mun pojan bändin (Callisto) kahdella kitaristilla on Monster vahvistimet. On ollut jo joitain kuukausia. En tiedä paljonko maksoivat mutta ovat "custom" vehkeitä. Saivat pyytää mitä halusivat ja toiveet toteutettiin. Pitää haastatella poikia tarkemmin seuraavan kerran kun nähdään. "G-strings are for strippers" |
Juzzu 03.02.2005 10:23:12 | |
---|
No mun pojan bändin (Callisto) kahdella kitaristilla on Monster vahvistimet. On ollut jo joitain kuukausia. En tiedä paljonko maksoivat mutta ovat "custom" vehkeitä. Saivat pyytää mitä halusivat ja toiveet toteutettiin. Pitää haastatella poikia tarkemmin seuraavan kerran kun nähdään. Tuohan on jännää, onkos tuossa mukana jotain endorsementti-juttuja, vai ihan rahallakos niitä toivomuksia toteutettiin? Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Fortune 03.02.2005 10:44:34 | |
---|
Tuohan on jännää, onkos tuossa mukana jotain endorsementti-juttuja, vai ihan rahallakos niitä toivomuksia toteutettiin? Kai se on niin, että jos uuden Monsterin ostaa, niin käytännössä aika paljon on noita optioita valittavana. Kai sen voi käsittää custom-meiningiksi. Hitto että nuo tulevat uniin. Niin kauniita. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Tuohan on jännää, onkos tuossa mukana jotain endorsementti-juttuja, vai ihan rahallakos niitä toivomuksia toteutettiin? Luulen että ihan rahalla. Modifikaatioita on kyllä tehty pitkin matkaa ilman eri korvausta mutta ei se hinta alunperinkään tainnut olla kovin pieni. "G-strings are for strippers" |
Juzzu 03.02.2005 10:53:28 | |
---|
Luulen että ihan rahalla. Modifikaatioita on kyllä tehty pitkin matkaa ilman eri korvausta mutta ei se hinta alunperinkään tainnut olla kovin pieni. Nih, jos noita halvemmalla saisi olisin varmaan itsekin Mäntymaalle jo soittanut. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Mikko Kankaanpää 03.02.2005 11:14:23 | |
---|
Tässä on hyvä paikka tukea suomalaista osaamista ja käsityötä! Ei nuo hinnat nyt niin pahoja ole jos vertaa vaikka vastaavan tyyppisiin vanhoihin Fenkkuihin tai Vox:n yms. (ja harvemmin markkinoilla liikkuu oikeasti täyshuollettuna uuden veroisessa kunnossa olevia 30-40 vuotta vanhoja vahvistimia). t, Mikko http://www.uraltone.com |
Fortune 03.02.2005 11:23:07 | |
---|
Nih, jos noita halvemmalla saisi olisin varmaan itsekin Mäntymaalle jo soittanut. Minusta kun katsoo Monsterin hintoja ja sitten vaikkapa Buddaa, Matchlessia tai sitä hypetettyä Mad Professoria, niin eipä pahalta näytä siihen nähden, mitä rahalla saa... "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Juzzu 03.02.2005 11:24:27 (muokattu 03.02.2005 11:24:36) | |
---|
Minusta kun katsoo Monsterin hintoja ja sitten vaikkapa Buddaa, Matchlessia tai sitä hypetettyä Mad Professoria, niin eipä pahalta näytä siihen nähden, mitä rahalla saa... Vaikka Matchless on kalliimpi, ei se tarkoita kuitenkaan sitä että mulla olisi varaa Monsteriin :o) Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen |
Fortune 03.02.2005 11:39:58 | |
---|
Vaikka Matchless on kalliimpi, ei se tarkoita kuitenkaan sitä että mulla olisi varaa Monsteriin :o) Olisi edes Behringeriin... Joskus voi olla Monsteriin rahaa, toivon niin. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Corba 03.02.2005 11:40:23 | |
---|
Tässä on hyvä paikka tukea suomalaista osaamista ja käsityötä! Ei nuo hinnat nyt niin pahoja ole jos vertaa vaikka vastaavan tyyppisiin vanhoihin Fenkkuihin tai Vox:n yms. (ja harvemmin markkinoilla liikkuu oikeasti täyshuollettuna uuden veroisessa kunnossa olevia 30-40 vuotta vanhoja vahvistimia). t, Mikko Juuri näin!!! Itse etsin VOXin rinnalle pitkään toista vahvistinta. Kyseeseen olisi tullut myös vanhempi VOX. Vanhoissa hinnat pilvissä ja kunto mitä sattuu, niin päädyin El Mariachiin. Tyytyväinen olen ollut!!! Twist! Beat! Tulta ja tunnelmaa!!! |
ejhfi 03.02.2005 11:43:54 | |
---|
Onkos kellään tietoa Monster Vampire vahvarista? Milloin niitä on valmistettu, onko basso- vai kitara käyttöön Olen jonkun studiosession joskus soittanut tollasella vekottimella ja pakko myöntää että JMP oli perin köykästä tavaraa soundillisesti tuon rinnalla. Mahtavan murea soundi kerta kaikkiaan! Bändikaverilla on tuollainen ollut vuosia varastossa. Hölmöä pitää tuollasta laitetta vain varastossa ... :) En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
hemmo 03.02.2005 12:34:55 | |
---|
Ja minä kun luulin ettei juuri kellään ole Monstereita, ja tässä ketjussa on tullut jo 7 kpl. Momster-hemmo! |
Roberto 03.02.2005 12:50:43 | |
---|
Ja minä kun luulin ettei juuri kellään ole Monstereita, ja tässä ketjussa on tullut jo 7 kpl. Juuh.. tutulla on 4 vai 5, diggailee kovasti. |
javia 03.02.2005 14:05:08 | |
---|
Kävinpä juuri testailemassa burning ween monsteria, se oli se el monarcha mini 18/20watt (meniköhän se ny oikein). Täytyy sanoa että on mahtava peli, aivan HILLITÖN dynamiikka vehkeessä, Noin kova äänistä 18wattista en oo kuullu koskaa.(itselläni DIY 18w marsu) Yllättävän monipuolinenkin yksikanavaiseksi. Sieltä löyty vaikka minkälaisia soundeja kun vähän ruuvaili... Perinne rock, blues, jazz, kaipa sillä metallikin menis jollakin pedaalilla, mutta tuo perinnejuttu ei kaipaa mitään... Upeasti totteli straton (texas spes) volapotikkaa.. Ennen kaikkea.. komein näkemäni vahvari, nuppi ja kaappi punaisella tolexilla ja mustalla etukankaalla-- tosi sexy. Ei voi muuta sanoa kuin huh, huh.. Vehkeitten räpläys kuulluu asiaan... |
dfloreno 03.02.2005 21:35:27 | |
---|
Juuri näin!!! Itse etsin VOXin rinnalle pitkään toista vahvistinta. Kyseeseen olisi tullut myös vanhempi VOX. Vanhoissa hinnat pilvissä ja kunto mitä sattuu, niin päädyin El Mariachiin. Tyytyväinen olen ollut!!! Hei, mikä versio sulla on Mariachista? Kauhee GAS päällä, pitäis saada se 30w nuppi-malli... aah :).. ... |
dfloreno 03.02.2005 22:04:10 | |
---|
Kävinpä juuri testailemassa burning ween monsteria, se oli se el monarcha mini 18/20watt (meniköhän se ny oikein). Täytyy sanoa että on mahtava peli, aivan HILLITÖN dynamiikka vehkeessä, Noin kova äänistä 18wattista en oo kuullu koskaa.(itselläni DIY 18w marsu) Yllättävän monipuolinenkin yksikanavaiseksi. Sieltä löyty vaikka minkälaisia soundeja kun vähän ruuvaili... Perinne rock, blues, jazz, kaipa sillä metallikin menis jollakin pedaalilla, mutta tuo perinnejuttu ei kaipaa mitään... Upeasti totteli straton (texas spes) volapotikkaa.. Ennen kaikkea.. komein näkemäni vahvari, nuppi ja kaappi punaisella tolexilla ja mustalla etukankaalla-- tosi sexy. Ei voi muuta sanoa kuin huh, huh.. Mitä dynamiikkaan tulee, noissa kaikissa kokeilemissani Monstereissa on toi ominaisuus vakiona ollut, ja sen takia niihin rahani sijoitin... Oon aina ollut pienten (watti määrältään siis) vahvistimien fani, mutta aina niissä on enemmän tai vähemmän ollut jotain mikä ei oo miellyttänyt nimenomaan dynamiikan ja ulosannin kohdalla... Mutta mun monsterissa on ihan uskomaton dynamiikka. Jos laskisin kaikki rahat mitä olen laittanut fendereiden ja muiden purkkien huoltamisiin, putkiin (näistä se soundi tulee!! :) uusiin kaiuttimiin jne. sälään, vois aika monet Monsterit ja parit Brunot ostaa ;-). JA musta se on plussaa, että ne on tehty suomessa. ... |
rattledad 03.02.2005 22:18:00 | |
---|
" How would broken find the bones?" - Lucinda Williams: World Without Tears |
Corba 03.02.2005 23:30:26 | |
---|
Hei, mikä versio sulla on Mariachista? Kauhee GAS päällä, pitäis saada se 30w nuppi-malli... aah :).. El Mariachi 30W 2x12" eli se joka on kaikkein lähimpänä AC30.stä. Twist! Beat! Tulta ja tunnelmaa!!! |
tunkki 03.02.2005 23:50:50 | |
---|
Hemmetti. Tuommoinen 4x12, jossa greenbackit ja v30:t rupesi kiinnostamaan... Tuhannen megawatin totuus! |