Aihe: Nainen
1 2 3 4
Vilhelmus
06.03.2003 22:45:46

En tuollaista pysty sanomaan yksioikoisesti. Yksilökohtaista ja kauneus on katsojan silmässä.
Metallimusiikki on pelastanut minut jeesukselta.
PuNkKi
07.03.2003 02:22:22
hum :)
Jonte
07.03.2003 08:19:38
Kertokaahan nyt miehet mielipidettä. Minkälainen nainen siis tyyliltään saa rock-henkisen miehen pään kääntymään? Usein olen nähnyt suloisten rokkarien kainalossa viihtyvän stereotyyppiblondeja ja sekös on jaksanut harmittaa.. Heittääkkö pyyhe kehään? Rokkari-jätkän kyllä tunnistaa "heimovaatteistaan" aika helposti, mutta mistä te tunnistatte rokkari-naisen?

Kyllä se stereotyyppiblondi jaksaa viehättää aina vaan.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
kivi
07.03.2003 08:54:11
Eipä noita "babeja" jaksa katsoa eikä kuunnella, eikä elämästä mitään tuu, jos pitää varoa ettei vaatteet likaannu tai sukista silmät karkaa.

Samanlaisilla kriteereillä mennään kuin miespuolisissa soittajissakin, eli älyä pitää olla, ja puhetta pitää jaksaa kuunnella, ja kaikki kananpäästä tulevat mielipiteet ovat yhtä lailla hermoille käypiä sukupuolesta riippumatta.

"Kauniit" ihmiset ovat ansainneet toisensa, hyvässä ja pahassa. Jos ulkoinen kauneus on ainoa kriteeri, ollaan aika heikoilla jäillä. Mun mielestäni ihminen, jolla on järkeä, terve itsetunto ja huumorin ja itseironian tajua on kaunis. (Tietysti esimerkiksi puolisoni on tuon lisäksi vielä muutenkin aivan poikkeuksellisen kaunis ja viehättävä nainen.)

Tai sittenhän tietysti voi asettaa asiat järjestykseen kuten tässä Hong Kong Timesin seuranhakuilmoituksessa: "Seeking tattooed female sex goddess, no fatties, must love Motörhead."
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Billsner
07.03.2003 10:01:25
"Seeking tattooed female sex goddess, no fatties, must love Motörhead."

Ettei vain Lemmy itse ole tuota ilmoitusta laittanut lehteen?
maelstorm
07.03.2003 10:52:21
miltei kaikkia naisia voisi hetken huuman verran rakastaa ja palvoa, ekstaasirituaalin suorittaa ja katsella yhdessä sen yhteisen hekuman silmänräpäyksen verran rakkauden rajua alttaria...

..mutta loppujen lopuksi ei kyllä ole todellakaan paras idea hakea jotain omaa heimolaistaan.. Se menee äkkiä todella typeräksi nokittamiseksi popkulturalismissa, filosofiassa ja muussa.. Ja aina kun on samanmoisen kanssa seurustellut niin huomaa että toinen kuitenkin 'kloonaa' itseltä paljon juttuja. Onneksi rokkilyylit eivät yleensä osaa mitään soittaa niin on sentään oma soittotyyli säilynyt vielä tyttöystävien saavuttamattomissa.

stereotyyppiblondi on ihana - kiva katsella ja nussia, eikä mene heti seuraavana päivänä etsimään kuumeisesti samoja levyjä ja vaatteita kaupasta. Stereotyyppiblondi on ihana - aina aidosti kiinnostunut ja innostunut rokkihirviöpoikaystävänsä sielun erikoislaatuisuuksista.
... tosin se on negatiivista sitten, kun stereotyyppiblondi ei tajuakaan upeaa musiikkia. Ja muutakin, mitä voi tuosta esimerkistä johtaa.

... Rokkarinainen on helppo tunnistaa värjätystä tukasta, runsaista viettelijätär meikeistä, lävistyksistä ja kummallisista kuteista. Ovat yleensä perin ujoja, ja varautuneita.
a mystic can summon up maelstorms of fire, delete free will, or even stop time.
Baroquean
07.03.2003 12:23:04
Kertokaahan nyt miehet mielipidettä. Minkälainen nainen siis tyyliltään saa rock-henkisen miehen pään kääntymään? Usein olen nähnyt suloisten rokkarien kainalossa viihtyvän stereotyyppiblondeja ja sekös on jaksanut harmittaa.. Heittääkkö pyyhe kehään? Rokkari-jätkän kyllä tunnistaa "heimovaatteistaan" aika helposti, mutta mistä te tunnistatte rokkari-naisen?

No esim. täältä:

http://www.doro.de

=)
Take no prisoners, take no SHIT !!!
Mia
07.03.2003 12:36:15 (muokattu 07.03.2003 12:37:16)
..mutta loppujen lopuksi ei kyllä ole todellakaan paras idea hakea jotain omaa heimolaistaan.. Se menee äkkiä todella typeräksi nokittamiseksi popkulturalismissa, filosofiassa ja muussa.. Ja aina kun on samanmoisen kanssa seurustellut niin huomaa että toinen kuitenkin 'kloonaa' itseltä paljon juttuja. Onneksi rokkilyylit eivät yleensä osaa mitään soittaa niin on sentään oma soittotyyli säilynyt vielä tyttöystävien saavuttamattomissa.

....Kiitos kaunis.. Voi olla montaa mieltä..

... tosin se on negatiivista sitten, kun stereotyyppiblondi ei tajuakaan upeaa musiikkia. Ja muutakin, mitä voi tuosta esimerkistä johtaa.

Niinpä...
noir
07.03.2003 15:07:44
Itseäni eivät tuollaiset vaaleaveriköt ole oikein koskaan varsinaisesti sytyttäneet, tiedä sitten miksei.

Tummat hiukset ja tummennetut silmänympärykset, niillä on pienet rokkitytöt koristeltu; en meikeistä mitään tiedä, niin parempaa ei irtoa. Ja sitten on tietysti se asenne: rokkityttöä ei helpolla alisteta!
No pain, no delight.
suburbia
07.03.2003 15:34:06
... Rokkarinainen on helppo tunnistaa värjätystä tukasta, runsaista viettelijätär meikeistä, lävistyksistä ja kummallisista kuteista. Ovat yleensä perin ujoja, ja varautuneita.

aika eriskummallinen käsitys sulla.mulla on kyllä lävistyksii(17),mä muuten osaan meikata,ja mun kuteet on tasan yhtä kummallisii ku omaski.kaiken lisäks mä oon erittäin uloispäinsuuntautunu.varautuneisuudesta ei minkäänlaista vilausta.
ja tollasia on monet samanhenkiset ystäväni.

mutta senkus kattelet niitä platinablondeja,joissa ei vilaustakaan aitoudesta,ellei poikkeuksia löydy.toisaalta,poikkeus vahvistaa säännön...
L.C.F
07.03.2003 18:11:18 (muokattu 07.03.2003 18:12:11)
mustat hiukset, tumma pukeutumis tyyli, niitti kamaa ja kuuntelee black metallia nii kyllä mulle kelpais =D!
L.C.F
MeatPie
08.03.2003 00:30:42
mustat hiukset, tumma pukeutumis tyyli, niitti kamaa ja kuuntelee black metallia nii kyllä mulle kelpais =D!

Näin tunnistat gootin, osa 1.
Aerodactev
08.03.2003 00:56:58

Näin tunnistat gootin, osa 1.

Paitsi, että gootit kuuntelevat lähinnä sitä omaa "goottimusiikkiansa", jonka tunnistaa helposti melankolisista melodioista ja mieslaulajasta, joka tulkitsee norsun pierennän kuuloisella matalalla äänellä angstisia lyriikoita.
Veres! Ajaa sinun etsiä edelleen. Ajaa Google Kierrellä.
Ei eläinkokeille!
rkokkonen
09.03.2003 16:50:56

Paitsi, että gootit kuuntelevat lähinnä sitä omaa "goottimusiikkiansa", jonka tunnistaa helposti melankolisista melodioista ja mieslaulajasta, joka tulkitsee norsun pierennän kuuloisella matalalla äänellä angstisia lyriikoita.

Hoho.
No joo, enpä ollu hauskaa taaskaan... http://www.causemos.net/rkokkonen
Blenderhead
09.03.2003 19:09:11

Eipä noita "babeja" jaksa katsoa eikä kuunnella, eikä elämästä mitään tuu, jos pitää varoa ettei vaatteet likaannu tai sukista silmät karkaa......
......Tai sittenhän tietysti voi asettaa asiat järjestykseen kuten tässä Hong Kong Timesin seuranhakuilmoituksessa: "Seeking tattooed female sex goddess, no fatties, must love Motörhead."
:-D

Jätkähän on samoilla linjoilla. Siis nuo alkupään jutut ja muuta. Kauneus on katsojan silmässä.
The world won´t stop.
KooAa
09.03.2003 19:17:55
Kauneus on katsojan silmässä.

Ja aivot eturauhasessa.
suburbia
10.03.2003 19:48:36

hahaa,osuvasti sanottu!ja sit otetaan viel huomioon mieslaulajan koko!useimmiten myös ne saa ittensä vessanpöntön istuinsuojaimen läpi...
noir
10.03.2003 19:58:17
hahaa,osuvasti sanottu!ja sit otetaan viel huomioon mieslaulajan koko!useimmiten myös ne saa ittensä vessanpöntön istuinsuojaimen läpi...

Nivusille potkaisi, mutta tuosta koosta sen verran, että Type O Negativen Peter Steele ei taida mahtua edes sen vessan ovesta!
No pain, no delight.
kommari
13.03.2003 14:44:07
Ulkoinen olemus. Mun täytyy saada kuva että nainen on aidosti oma ittensä. Ja taiteelinen tyylitaju.
Naura itkussanaura perkele!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)