aon 06.03.2003 22:29:20 | |
---|
Eli posti toi Crybabyn. Pisteet taas Thomannille hyvästä pakkaamisesta, oli paljon niitä ilmapusseja taas ängetty laatikkoon. Kyllä on hauska vehje, ei ole pitkään aikaan tullut vedettyä tunnin improvisaatiosessiota yksin, pienellä trankkuvahvarilla, ilman säröjä ja muita efektejä. Juu, mitäköhän mä taas selitän. Täysin aiheeton topicci. Mutta minun virallinen kantani on nyt se, että Thomann on hyvä kauppa ja Crybaby hyvä pedaali. Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
Juu hjuva pedaalihan tuo, sellainen jees peruswahi. Ainoa miinus on liian pieni "leikkausalue". Kestävyydestä plussaa. Ei suotta elämys. |
KanZuu 06.03.2003 23:43:33 (muokattu 06.03.2003 23:44:33) | |
---|
Minkäs merkkinen crybaby toi tarkalleen on? Kun thomannilla on aika monta eri crybabyy sivuilla. Ja kerro vähä lisää siitä jos jaksat, siis sen merkki, toimiiko hyvin särön tai muiden efektien kanssa (ootko testannu?). |
Chemo 07.03.2003 08:37:06 (muokattu 07.03.2003 08:38:48) | |
---|
Minkäs merkkinen crybaby toi tarkalleen on? Dunlop. Crybaby on vaan niin iso tuotenimi, että siitä puhutaan usein ilman että valmistajaa tarvitsee mainita. Vrt. Sonyn Walkman ja Playstation. Edit: http://www.jimdunlop.com/ |
kunnasja 07.03.2003 08:55:44 | |
---|
Fiery sunset, the clouds are no longer gray - Burning crimson that soothes all my pain - The sun is burning down - Visit: http://www.helionprog.com |
Fortune 07.03.2003 10:02:22 | |
---|
Dunlop. Crybaby on vaan niin iso tuotenimi, että siitä puhutaan usein ilman että valmistajaa tarvitsee mainita. Vrt. Sonyn Walkman ja Playstation. Edit: http://www.jimdunlop.com/ Ja se halvin perusmalli on mallinumeroltaan GCB-95. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Dumb 07.03.2003 10:15:06 | |
---|
Juu hjuva pedaalihan tuo, sellainen jees peruswahi. Ainoa miinus on liian pieni "leikkausalue". Kestävyydestä plussaa. Ihan totta puhut. Muutama päivä sitten kokeilin yhtä Cry Babyä ja totesin, että ihan kivaa soundiahan siitä lähtee, mutta en minä esim. ainoaksi wahiksi tuollaista ottaisi. Tuo leikkausalueen pienuus on yksi miinus ja vaikka sitä saakin säädettyä niin koko pedaalin liikerata on hieman liian pieni minun makuuni (tottunut Line6 Floor Boardin wahipedaalin liikerataan). Harmittaa kyllä hieman, että olen joskus luopunut omasta Cry Babystani, sillä kyllähän tollanen nyt voisi olla varmuuden vuoksi (kyllä se joihinkin juttuihin varmaan sopisi ihan hyvin). |
Jusstus 07.03.2003 10:21:03 | |
---|
liikerata on hieman liian pieni minun makuuni (tottunut Line6 Floor Boardin wahipedaalin liikerataan). Kuka mistäkin tykkää. Mä oon tottunut siihen CB:n niin hyvin, että musta se FB:n liikerata on liian iso. Ja tuntuu myös siltä, että sen FB:n ekat 2-3cm ei tee sille saundille vielä mitään vaan pitää painaa loppuun asti. Makuasioita...
"These go to eleven.." |
aon 07.03.2003 14:09:54 (muokattu 07.03.2003 14:10:07) | |
---|
Kuka mistäkin tykkää. Mä oon tottunut siihen CB:n niin hyvin, että musta se FB:n liikerata on liian iso. Ja tuntuu myös siltä, että sen FB:n ekat 2-3cm ei tee sille saundille vielä mitään vaan pitää painaa loppuun asti. Makuasioita... Crybabyn pedaali on muuten aika hyvästä kohtaa akseloitu... Saa pitää kantapäällä painoa ja keinuttaa eteenpäin sillälailla tahtia polkemalla. Ainakin Zoom 606:n leluwahi oli juuri tuosta vittumainen, keinui aivan keskeltä.
Niille, jotka pitävät tällaisesta - tämä on sellaista. |
Herra Rapu 07.03.2003 14:24:02 | |
---|
kylä CB 535Q on iha kurko, ei tuu leikkausalueet heti vastaan. |
lare 08.03.2003 17:52:56 | |
---|
Ja tuntuu myös siltä, että sen FB:n ekat 2-3cm ei tee sille saundille vielä mitään vaan pitää painaa loppuun asti. Makuasioita... Piti tarkistaa ja todellakin kaikissa omissa saundeissa noi ekat sentit ei vaikuttaneet. Mutta se on ihan säädettävissä oleva juttu että millaseks ton wahin alueen floorboardissa haluaa. Itekans oon tykästynyt tohon suureen liikkeeseen Sähkörummut on kivat lelut |
Jusstus 09.03.2003 09:47:55 | |
---|
Piti tarkistaa ja todellakin kaikissa omissa saundeissa noi ekat sentit ei vaikuttaneet. Mutta se on ihan säädettävissä oleva juttu että millaseks ton wahin alueen floorboardissa haluaa. Itekans oon tykästynyt tohon suureen liikkeeseen Mut toisaalta mä en niin hirveesti perusta siitä isosta liikeradasta, joten se on vaan ihan hyvä, ettei niitä paria ekaa senttiä tartte lähtee kurottelemaan sieltä FB:n polkimesta.
"These go to eleven.." |