baron 02.02.2005 08:37:48 (muokattu 02.02.2005 08:39:48) | |
---|
Ja useasti on myös on joutunut esittelykierroksella kysymään bändin jätkien nimet yksi kerrallaan ennen mikkiin lausumista... Niin siitä puliksen dileemasta, että mitä niiden jannujen kehtais pyytää. Mä oon sitä mieltä, että jos homma toimii ja musiikki ajaa asiansa ja kyseessä on enemmän, kuin parin biisin esitys, niin kyllä siitä nyt ihan rahaa voi pyytää. Joku satanen kaks tulis mieleen koko poppoolta. Siitä jää kumminkin jotain kouraan ja hyvä mieli molemmin puolin. Jostainhan se on lähdettävä, mutta kaikkee ei ilmaseksi kannata tehdä. Mika Kait nyt roudauskustannukset ja PA-vuokrat ja päiväraha eli juuri Mikan haarukka. Toi esittely on ollut hankala, mutta kun meillä nykyään on langaton mikki, niin se saa kiertää kädestä käteen ja jokainen saa kehua itseään sen verran kuin kehtaa. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
baron 02.02.2005 08:38:12 (muokattu 02.02.2005 08:38:34) | |
---|
virhe Children of Baron: Magic in Keyboards.
KoskPaavo 02.02.2005 11:10:50 | |
---|
Satiainen= genitalis cutis Soittaja selviää aina. |
M.i.k.key 02.02.2005 11:18:16 | |
---|
Satiainen= genitalis cutis Sen siitä saa kun joillakin tytöillä on vielä mörkö! pthyi! Mä lopetan nää hommat! |
R.Syke 02.02.2005 13:13:38 | |
---|
Pneumonia dx -Pneumonia de luxe? -Jag talar svenska, engelska och tyska, men kanske mest paska. |
pekkajau 02.02.2005 13:53:31 | |
---|
Ekat "humppakeikat" soitettiin aikoinaan kotikylän Pisa-ravintolassa ja satiin keikasta 50 markkaa koko orkesterille jaettavaksi. Meitä oli neljä ja nuorin oli kai 12v ja vanhin 15v. Sitten keksittiin pistää urkujen päälle iso säästöporsas ja siihen lappu että "saa ruokkia".Siihen possuun ihmiset laittoi sitten rahaa joskus niin että siinä oli sitä joskus enemmän kun koko keikkapalkkio oli! Oman kylän pojille pistivät säälistä jäätelörahaa. There`s no bisnes in showbisnes! |
baron 02.02.2005 14:06:23 | |
---|
Satiainen= genitalis cutis Phthiriasis pubis eli oikea taudin nimi on myöskin aika kuvaava. Children of Baron: Magic in Keyboards.
KoskPaavo 02.02.2005 14:40:57 | |
---|
Oh gingivis vaginae! En tiedä onko sijamuodot oikein mutta hammaslääkäriltäni kerran kysyin tuota "ien"- käännöstä. Soittaja selviää aina. |
Sertzo S 02.02.2005 14:43:42 | |
---|
Pillus aukkobaree huoraakkee: isoreikäinen latolemmikki. |
baron 02.02.2005 15:59:23 | |
---|
Oh gingivis vaginae! En tiedä onko sijamuodot oikein mutta hammaslääkäriltäni kerran kysyin tuota "ien"- käännöstä. Sun hammaslääkärisi joutaisi takaisin koulunpenkille. Sanan perusmuoto on "gingiva", monikko gingivae eli oikein olisi Gingivae vaginae: tupen ikenet. Vai etsitkö ientuppea: Vagina gingivis? Children of Baron: Magic in Keyboards.
R.Syke 02.02.2005 18:27:10 | |
---|
virhe -Oikein! |
KoskPaavo 02.02.2005 20:04:19 | |
---|
Etsin (epätoivoisesti)" V-n ikenet "- alatyylistä ilmaisua, jota luulen myös muinaisten roomalaisten bakkanaaleissaan huudahdelleen. Hammaslääkäriä ei syytetä , se ei tiennyt "asiayhteyttä" Soittaja selviää aina. |
R.Syke 02.02.2005 21:30:44 (muokattu 02.02.2005 21:32:11) | |
---|
-Voihan 'Zdzislaw Kryzskowiak' sentään. Olen pudonnut tämän threadin kyydistä... Silti kilpailu kovenee ja hätä ei lue lakia (Nöden studerar inte juridik). Perkele, Aromaa käärivät muusikkojätkät suoltavat kieliä kuin kotkalaiset merimiehet ennen muinoin :o Elämän seminaaria tää on vain, elämän seminaaria... |
aisa 02.02.2005 21:51:36 | |
---|
toi "barska" on ainakin johdattanu meidät ihan uudelle aikakaudelle, sillä kun tuntuu olevan tota kielipäätä enemmän ku laki sallii. hyvä niin... kai. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
Etsin (epätoivoisesti)" V-n ikenet "- alatyylistä ilmaisua, jota luulen myös muinaisten roomalaisten bakkanaaleissaan huudahdelleen. Hammaslääkäriä ei syytetä , se ei tiennyt "asiayhteyttä" No se on "gingivae vaginae" (Vaginan normaali merkitys on kyllä tuppi. Jännetupen tulehdus, soittajallekin mahdollinen ammattitauti on tendovaginitis, jolla ei ole mitään tekemistä alapään kanssa) Children of Baron: Magic in Keyboards.
mack the knife 02.02.2005 23:11:45 | |
---|
No se on "gingivae vaginae" (Vaginan normaali merkitys on kyllä tuppi. Jännetupen tulehdus, soittajallekin mahdollinen ammattitauti on tendovaginitis, jolla ei ole mitään tekemistä alapään kanssa) Onhan se kyllä oikeastaan tuppi. Laajeneva tarkoituksen mukaan mutta tuppi kuitenkin. Ja ei kun puukkoa sisään. Ei se ole niin justhin. |
baron 02.02.2005 23:26:21 | |
---|
Onhan se kyllä oikeastaan tuppi. Laajeneva tarkoituksen mukaan mutta tuppi kuitenkin. Ja ei kun puukkoa sisään. Itseasiassa oikeampi nimitys olisikin "Gingivae vulvae" Nyt oltaisiin yksiselitteisesti oikeassa paikassa ja jos mietitään ikenien sijaintia niin ylläoleva termi on oikea. Painakaas pojat mieleen! Children of Baron: Magic in Keyboards.
KoskPaavo 03.02.2005 07:48:00 | |
---|
"Oh gingivae vulvae", nonnii.. Siis tätä roomalaiset jo huutelivat. Olen latinisti "ex silva erecta", -"pystymetsästä" Soittaja selviää aina. |
baron 03.02.2005 08:58:14 (muokattu 03.02.2005 09:03:21) | |
---|
"Oh gingivae vulvae", nonnii.. Siis tätä roomalaiset jo huutelivat. Olen latinisti "ex silva erecta", -"pystymetsästä" Anteeksi nyt, mutta pieni korjaus. Ymmärtääkseni latinan vokatiivi olisi O (O tempora o mores) eli O gingivae vulvae (Edit: taitaa mulla pätkiä, ei mitään tekemistä vokatiivin kanssa, mutta ilmaus kuitenkin oikein) Children of Baron: Magic in Keyboards.
pekkajau 03.02.2005 08:58:42 | |
---|
Se on soittajan homma ja gynekologin homma melkein sama asia. Molemmat ammatit alkaa harrastuksesta! There`s no bisnes in showbisnes! |