saturnzreturn 26.01.2005 15:04:02 | |
---|
Virallinen kiertuepaitahan oli normi t-paita, jossa oli edessä Machina-kansi tai joku niistä sisäkannen kuvista ja selässä kiertueen aikataulu. siinon mun muistaakseni plate III, sekin oli aika tylyn näkönen paita. my wallet's fat and so is my head |
saturnzreturn 31.01.2005 21:55:27 | |
---|
kuunnelkaapa garbage yhtyeen beautiful-levyltä biisi nimeltä parade. ei voisi paljon enempää the smashing pumpkins-biisi olla. my wallet's fat and so is my head |
konehes 02.02.2005 20:31:38 | |
---|
kuunnelkaapa garbage yhtyeen beautiful-levyltä biisi nimeltä parade. ei voisi paljon enempää the smashing pumpkins-biisi olla. Hmmm.... Enpä oikein löytänyt tuota yhteyttä.. Ehkä ne soundit hämää liikaa.. Hyvä biisi tosin! |
Numbie 02.02.2005 21:14:36 | |
---|
Harmittavan pintapuolinen on suhteeni Pumpkinsiin, levyjä en omista mutta ne isoimmat hitit ja vähän muutakin materiaalia on tullut tutuksi ja kovasti olen tykännyt, Zwan sen sijaan oli hirveää kuraa. |
oottekkos muuten nyt kuullut sitten sitä jc-complexia. pyöritin levyn pari kertaa läpi, mutta eihän se kummempaa ollut. hyvän kuulosta progeilua pirun kovan rummutuksen kera, mutta ei mielestäni ole mistään älyttömän hyvästä levystä kyse. pari biisiä, alkupään corgan feat. ja parit loppupään biisit tosin kuulostivat erittäin mainioilta. my wallet's fat and so is my head |
Heavy Metal Machine 02.02.2005 23:57:55 (muokattu 03.02.2005 00:02:04) | |
---|
oottekkos muuten nyt kuullut sitten sitä jc-complexia. Tulihan tuo ostettua viime viikolla. Jimmyn soitanta tulee tooodeeelllla hyvin esille tällä levyllä, which is nice. Mutta muuten levy ei ihmeemmin kolissut. Tämä Rob Dickinson olisi saanut mun puolesta laulaa vaikka joka raidalla, tykästyin hänen ääneen.. Missähän lienee vaikuttanut aikaisemmin? Pitänee laittaa soimaan jos se vaikka aukeisi tästä... Zwan sen sijaan oli hirveää kuraa. Saanko suositella etsimään jostakin Zwanin livemateriaalia. Toimii. Dead as dead can be |
jannu 03.02.2005 14:40:56 | |
---|
Saako tuota Jimmyn levyä ihan koto-Suomesta ja tavis-levykaupoista? "Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!" -vanttera |
konehes 03.02.2005 19:24:14 | |
---|
Saako tuota Jimmyn levyä ihan koto-Suomesta ja tavis-levykaupoista? No Free Record Shopista ainakin. |
Kaneli 04.02.2005 13:17:43 | |
---|
Mullon toi levy ollut jo yli kuukauden koneella... Tulis vaan myyntiin... Onko se sit yhtään hyvä? Jos on, ostan HETI. - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
hanhjelm 04.02.2005 20:32:38 | |
---|
Onko siitä mitään selvyyttä että koska se Billyn soolo tulee? Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |
p3ssi 05.02.2005 10:33:19 (muokattu 05.02.2005 10:40:58) | |
---|
Onko siitä mitään selvyyttä että koska se Billyn soolo tulee? "in the spring" taitaa olla edelleen viimeisin tieto. with teeth is finished.
happy new year.
-tr 12.31.04 |
marek 06.02.2005 09:05:02 (muokattu 06.02.2005 09:11:55) | |
---|
Tulihan tuo ostettua viime viikolla. Jimmyn soitanta tulee tooodeeelllla hyvin esille tällä levyllä, which is nice. Mutta muuten levy ei ihmeemmin kolissut. Tämä Rob Dickinson olisi saanut mun puolesta laulaa vaikka joka raidalla, tykästyin hänen ääneen.. Missähän lienee vaikuttanut aikaisemmin? Pitänee laittaa soimaan jos se vaikka aukeisi tästä... Saanko suositella etsimään jostakin Zwanin livemateriaalia. Toimii. Kuulemma kyseinen Dickinson on aiemmin vaikuttanut brittipändissä the Catherine Wheel. Kyseinen pändi lie kai muuten mainittu Siamese Dreamin liner notesissa... Oli muuten myös tuo JCC livenä ehkä jopa kovempi kuin levyllä vaikka pidän levystäkin kyllä oikein paljon. Encorea ei tullut koska sanoivat olevansa "out of tune" |
mrk 06.02.2005 12:42:11 | |
---|
Oli muuten myös tuo JCC livenä ehkä jopa kovempi kuin levyllä vaikka pidän levystäkin kyllä oikein paljon. Encorea ei tullut koska sanoivat olevansa "out of tune" Meinasin kysyä, että missä ihmeessä olet nähnyt, mutta tuolta blogistasihan se suunnilleen selvisi, kuin myös se, että olimme näköjään samaan aikaan San Franciscossa pari viikkoa sitten :) "What would we be without wishful thinking" |
Heavy Metal Machine 06.02.2005 13:52:22 (muokattu 06.02.2005 14:47:06) | |
---|
Kuulemma kyseinen Dickinson on aiemmin vaikuttanut brittipändissä the Catherine Wheel. Kyseinen pändi lie kai muuten mainittu Siamese Dreamin liner notesissa... Oli muuten myös tuo JCC livenä ehkä jopa kovempi kuin levyllä vaikka pidän levystäkin kyllä oikein paljon. Encorea ei tullut koska sanoivat olevansa "out of tune" Marek Zidlicky? Mä kävin tuolla sun sivuilla jo pari-kolme viikkoa takaperin kun googletin tuon Jimmyn bändin nimen ja laitoin että etsii suomenkielisiä sivuja... Ihan livenä nuo jo kerkesit näkemään? Onnekas pirulainen! ***** Offtopic: HOHO. HUEVOS ON BANNATTU! ! ! LOL ***** Dead as dead can be |
konehes 06.02.2005 18:18:04 (muokattu 06.02.2005 18:55:47) | |
---|
***** Offtopic: HOHO. HUEVOS ON BANNATTU! ! ! LOL ***** No viimeinkin! E: Mikähän oli syynä? Sen viimeiset viesit oli varsin asiallisia.. |
etnopoju 06.02.2005 21:00:22 | |
---|
***** Offtopic: HOHO. HUEVOS ON BANNATTU! ! ! LOL ***** arvaapa uudestaan. |
marek 07.02.2005 00:41:07 | |
---|
Marek Zidlicky? Hoho, toi oli uusi... kieltämättä hieman samaa näköä Ihan livenä nuo jo kerkesit näkemään? Onnekas pirulainen! Joo, Hollywoodin Knitting Factoryssa satuin oikeaan aikaan paikalle (Tammikuun alussa). Hyvän keikan heittivät, pääasiassa tosin instrumentaalisellaisen, koska laulajia oli paikalla vain Mohler. Aika avaruusjazziltahan tuo kuulosti. Avausraita Cranes of Prey rokkasi tiukasti ja kokonaisuus kulki jouhevasti progemmasta revittelystä poprokkiin ja eestaas. Hyvä, mielenkiintoinen setti, itse en ainakaan moista ole kovin usein kuullut. Ei ehkä kaikkein koukukkainta musiikkia mutta gutaa kuitenkin. Uutta Smashing Pumpkinsia odottanut yleisö ei aluksi hirveästi lämmennyt mutta kyllä loppua kohti meno oli jo ihan hyvä. NYkissäkin keikkailivat mutta missasin keikan hölmöyttäni. Saa nähdä lähtevätkö isommin kiertelemään. Billyn kiertuetta odotellessa... Vaihto-opiskelussa on puolensa. |
_Mazi_ 07.02.2005 17:33:08 | |
---|
kuunnelkaapa garbage yhtyeen beautiful-levyltä biisi nimeltä parade. ei voisi paljon enempää the smashing pumpkins-biisi olla. Ehkä niissä jotain samanhenkisyyttä on. Butch Vigin kädenjälki näkyy molemmissa. Tosin mun mielestä Parade kiteyttää koko Beautiful-levyn saundimaailman ja hengen itsessään. Ei tosin mun mielestä tommosia flangersäröjä oo Smashareilla hirveesti ollu. Väärässä? |
disarm 08.02.2005 20:54:50 | |
---|
Onkohan spfc.org ollut kauankin down? Toivottavasti ainakin tabut olis tallessa.. emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Heavy Metal Machine 08.02.2005 22:25:14 (muokattu 08.02.2005 22:25:38) | |
---|
arvaapa uudestaan. Jaahas. Uusi niki ja uudet kujeet? Vai saadaanko me edelleen sitä samaa vanhaa huevos-paskaa mutta vain uudessa käärössä? Onkohan spfc.org ollut kauankin down? Toivottavasti ainakin tabut olis tallessa.. Hyvinhän tuo näyttää toimivan. Ei mitään ongelmaa. Dead as dead can be |