Aihe: Tamburo
1 2
totomiettinen
02.07.2004 21:49:32
Juu Pekka Luomi Productiohan niitä tuo maahan.. Niin, tiedä nyt sitten tuosta hintatasosta.. Ei ne musta ainakaan niin halpoja ole.. Samassa sarjassa muiden kanssa, ellei jopa hieman kalliimpia..

Joo, no voi tietysti ollakkin. Vakuutteli se mulle ainakin ja kertoikin kyllä muutamien settien hintoja, tietysti myyntipuheita siinä missä muillakin ;)
Mutta ihan ookoo hintoja, ainakin mulle.
totomiettinen
02.07.2004 21:50:16
prkl, kun unohtaa sen merkin aina siitä lainauksesta...
pearl
03.07.2004 23:10:26
Settiopettajani on Tamburon maahantuoja. Joten ainakin täältä Kuopion seudulta niitä saa suht helposti ;)

Onhan se kuitenkin sellanen merkki, että luulisi sitä saavan melkein ympäri Suomea. Ja, kun tilaa niin ainakin varmasti saa.

Opettajallani on tosiaan muutamia settejä, ihan hyvälle soundaavat. Niissä on vielä se, että ne ei niin kauheen yleisiä Suomessakaan oo, niin halvemallahan ne lähtee, jos vertaa moniin suurempiin valmistajiin. En kuitenkaan oo sen kummemmin perehtyny niihin. Tietysti, jos halpoja ovat niin...jaa, pitäsköhän ihan kysästä opettajalta paljollako lähtis...

Saako Suomesta niin halvalla tuollaista Studio Master-settiä kuin Saksasta? Siellä sellainen maksaa vain 815, joka ei ole turhan paha, jos kerran laatukamasta on kyse...
Jari-Markus Sinkkoinen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
JeeVes
02.02.2005 20:02:05
Onko toi Ash setti verrattavissa johonkin muuhun tunnetumpaan?
kalamies #15 >-)))> Ja ai niin...Jeff on ÄIJÄ!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)