Jäärä 28.01.2005 12:34:56 (muokattu 28.01.2005 12:41:36) | |
---|
Tarpeeksi ampeerejahan tuosta ei mitenkään irtoa joten pitäisi silti käyttää lisäksi yhtä tavallista muuntajaa. Tarpeitahan on aina erilaisia, mulla on kiinni tommosessa kahdeksan efektilootaa, ampperien puolesta voisi kytkeä vielä lähes viisinkertaisesti lisää, eikä siltikään oltaisi edes lähellä maksimia. |
Fortune 28.01.2005 12:35:05 | |
---|
Mitenkäs tuo Visual Soundin 1-spot, olisi kätevän kokoinen. Onko kokemuksia häiriöiden suhteen kenelläkään? Tosin itselläni on "kiva" tilanne, kolme pedaalia, jokaiselle oltava oma virtalähde. Memory Manille 12V, Small Clone tarvitsee plussan keskelle ja wahi negatiivisen keskelle. Pedal Power jos löytyisi iltalenkillä katuojasta, niin olisi kiva :) Nuo 1-spotit olisivat kivan kompakteja, kun pitää pari 9V virtalähdettä kuitenkin olla. Eivät maksakaan hirveitä. |
Jäärä 28.01.2005 12:39:38 (muokattu 28.01.2005 12:46:39) | |
---|
|
Joq 28.01.2005 13:56:13 | |
---|
Mitenkäs tuo Visual Soundin 1-spot, olisi kätevän kokoinen. Onko kokemuksia häiriöiden suhteen kenelläkään? Mulla ainakin toimii ilman hurinoita ja surinoita |
Fortune 28.01.2005 14:07:52 | |
---|
Mulla ainakin toimii ilman hurinoita ja surinoita Semmoisen voisi siis käydä hakemassa. Tai siis pari sellaista. |
Tompsi 28.01.2005 14:44:20 | |
---|
Tarpeitahan on aina erilaisia, mulla on kiinni tommosessa kahdeksan efektilootaa, ampperien puolesta voisi kytkeä vielä lähes viisinkertaisesti lisää, eikä siltikään oltaisi edes lähellä maksimia. Totta, minulla on yksi palikka joka vaatii virtaa kolmen Big Johnin verran. :( |
goose 28.01.2005 16:06:58 | |
---|
Totta, minulla on yksi palikka joka vaatii virtaa kolmen Big Johnin verran. :( Mikä tarvii niin paljon virtaa? 1,8A? Kuullostaa jytkyltä peliltä =) Pari kitaraa ja efektiä myytävänä!! |
anma86 28.01.2005 16:57:23 | |
---|
onko kenelläkään kokemusta biltemassa myynnissä olevasta muuntajasta joka maksaa muistaakseni noin 25e onko hyvä? |
methäläene 28.01.2005 17:29:47 | |
---|
onko kenelläkään kokemusta biltemassa myynnissä olevasta muuntajasta joka maksaa muistaakseni noin 25e onko hyvä? Mulla on bilteman muuntaja, se maksoi markoissa saman. Ihan hyvin se on pedaaleihin sopinu. Muttei siitä riitä kun yhteen tai kahteen. ..."iki-läikkä"-kiljua.. se oli aina kosteena yhestä kohtaa... |
Tompsi 28.01.2005 21:19:59 | |
---|
Mikä tarvii niin paljon virtaa? 1,8A? Kuullostaa jytkyltä peliltä =) 1,3A oikeastaan mutta vasta kolmessa yhteenlasketussa Johnissa olisi tarpeeksi tehoa. Digitechin Whammyhan se. |
goose 28.01.2005 23:45:28 | |
---|
1,3A oikeastaan mutta vasta kolmessa yhteenlasketussa Johnissa olisi tarpeeksi tehoa. Digitechin Whammyhan se. Just no mullakin whammy on suosiolla oman muuntajan perässä. Kaikki muut polkimet pärjääkin sitten yhdellä ainokaisella pedal powerilla. Pari kitaraa ja efektiä myytävänä!! |
Tomtom 02.02.2005 16:36:03 | |
---|
Semmoisen voisi siis käydä hakemassa. Tai siis pari sellaista. Muistathan ystävä hyvä käymämme keskustelut "maalenkistä". Kun sulla noita EHX:iäkin kerran on.. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Fortune 02.02.2005 17:06:20 | |
---|
Muistathan ystävä hyvä käymämme keskustelut "maalenkistä". Kun sulla noita EHX:iäkin kerran on.. Siis siitä plus-miinus -hässäkästä. Siksipä ostankin oman jokaiselle pedaalille, thh. Memory man syökin 24V, joten sen kanssa ei ole ongelmaa, Small Clonelle oma ja wahille oma. Ei tu ongelmia. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Tomtom 02.02.2005 17:28:45 | |
---|
Siis siitä plus-miinus -hässäkästä. Siksipä ostankin oman jokaiselle pedaalille, thh. Memory man syökin 24V, joten sen kanssa ei ole ongelmaa, Small Clonelle oma ja wahille oma. Ei tu ongelmia. Ovela "savolainen"! "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
rockitsb 02.02.2005 17:31:14 (muokattu 02.02.2005 17:40:40) | |
---|
Kertokaahan miullekkin tuosta maalenkistä tai laittakaa linkkiä kehiin, on nimittäin EHx ja pari bossia samassa modatussa jakopiuhassa, en oo ainakaan mitään hurinoita huomannut, onko muka joku turvallisuusriski? ... |
Fortune 02.02.2005 17:48:37 | |
---|
Ovela "savolainen"! "Ovela". "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Fortune 02.02.2005 17:50:01 | |
---|
Kertokaahan miullekkin tuosta maalenkistä tai laittakaa linkkiä kehiin, on nimittäin EHx ja pari bossia samassa modatussa jakopiuhassa, en oo ainakaan mitään hurinoita huomannut, onko muka joku turvallisuusriski? Siis onko sinulla plusmaa-EHX? Siinä kai voi tulla jotain ongelmaa, jos jakaa yhden lähdön ja kääntää polariteetin osaan jaoista. En tajunnut täysin teoreettista perustaa, mutta Tomtomilla ei vain toiminut ja virtalähteet kärvähtelivät (vai miten se nyt oli)? "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Juu yhden plugin polariteetin olen kääntänyt tuosta jakopiuhasta kun se Muffi on semmonen epeli. Sitten on 2 "normaalia" pedaalia myös kiinni. On nyt jo muutaman kuukauden toiminut moitteettomasti, vai kolvailenko takasin ja hankin tuolle oman virtalähteen? ... |
zepeteus 02.02.2005 18:08:43 (muokattu 02.02.2005 18:17:08) | |
---|
Siis onko sinulla plusmaa-EHX? Siinä kai voi tulla jotain ongelmaa, jos jakaa yhden lähdön ja kääntää polariteetin osaan jaoista. Juuri näinkin. Tarkemmin, aivan sama mikä polariteetti kussakin jakopiuhan eri LIITTIMISTÄ on, homma toimii. Mutta jos yrittää käyttää miinus- ja plus-maa PIIREJÄ samasta jakopiuhasta, tulee oikosulku. edit:On nyt jo muutaman kuukauden toiminut moitteettomasti, vai kolvailenko takasin ja hankin tuolle oman virtalähteen? Ei näytä olevan syytä, savut olisit varmaan jo ottanut ulos väärällä kytkennällä. Ainakin niissä kaavioissa mitä minulla on, Big Muffissa on tavallinen negatiivinen-maa piiri. |
Tomtom 03.02.2005 10:29:41 | |
---|
Ei näytä olevan syytä, savut olisit varmaan jo ottanut ulos väärällä kytkennällä. Ainakin niissä kaavioissa mitä minulla on, Big Muffissa on tavallinen negatiivinen-maa piiri. Mulla taasen oli "plusmaa", samoin myös Small Stonessa ja Voodoolabin Tremolossa. Kaks hyvää (=kallista) virtalähdettä sain kärvennettyä. Erityisen kummallista asiasta tekee se, että virtalähde otti ja simahti aivan yllättäen ilman mitään kytkentöjä ja pitkän ajan kuluessa. Olishan se hyvä tajuta ees jotain noista sähköhommista kun iitten kanssa turaa. Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa vai miten se nyt meni.. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |