Aihe: GraveWorm
1
stratocaster
31.01.2005 21:17:10
Oottako kuulleet tollasta bändiä? Kuulin tossa pari ääninäytettä ja kyllä kuullosti makialta. Aika älyttömän rankka. Onko tämä hengellistä? Joku joskus puhu niin.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Robert
01.02.2005 03:01:58
Oottako kuulleet tollasta bändiä? Kuulin tossa pari ääninäytettä ja kyllä kuullosti makialta. Aika älyttömän rankka. Onko tämä hengellistä? Joku joskus puhu niin.

Joo Engraved In Black löytyy. Hyvää musiikkia, rankkaa, mutta silti melodista. Kävin bändin foorumilla kattomassa, ja siellä vakuuttelivat ettei Graveworm olisi hengellistä, mutta ei mitään satan-menoakaan... Mutta toisaalta lyriikoissa esiintyy God ihan isolla kirjoitettuna. Ja heti nettisivulla ensimmäisenä on joku kirkko ja ristejä, mutta ei ollenkaan halventavalla tavalla- mikä on aika harvinaista tällaiselle örinämusalle. (tai enpä ole vähään aikaan sivuilla käynyt)
Mä seuduilla näillä oon tunnettu... kalamies#4 >-)))>
ozz3
01.02.2005 09:18:30
Olen kuullut näiden (en ole varma) version Fear Of The Darkista, ja tykkäsin.
Meitsi on rankka / massu on vankka / enoo mikää vitu akuankka / lumisae o sankka / housussa kankka / jou Päivittäin vaihtuva video: Hajotkaa!
stratocaster
01.02.2005 15:36:44
Olen kuullut näiden (en ole varma) version Fear Of The Darkista, ja tykkäsin.

Tuo onki aika kova biisi.

Ite ajattelin ostaa tuon uusimman. Kuulemma vielä raskaampaa ja brutaalimpaa ku ennen. Ois tämä kyllä jo nyt ihan tarpeeks rankkkaa ollu :D
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Jokunen
01.02.2005 16:11:32
Miulta löytyy myös tuo Engraved in Black ja iskee kohtuu hyvin.. Kunhan tulee löysää rahaa, ni ostan toisen Gravewormin levyn.
HA!
aku.miettinen
01.02.2005 17:17:43
posereita
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)