Aihe: Tuntien antaminen
1
kingdom
06.03.2003 16:18:18
Ajattelin ryhtyä antamaan tunteja syksyllä. Siis aloittelijoita ajattelin opettaa, sillä en itsekään ole mikään supervirtuoosi vielä. Onko teillä neuvoja? Mitä pitää ottaa huomioon jos opettaa ala-asteikäisiä lapsia? Ja tuleeko kukaan 16-vuotiaan opetukseen?
Heillä on enemmän lahjoja kuin joulupukilla: Imagined Kingdom
kingdom
06.03.2003 19:09:27
Kyllä, olen itse ollut neljällä eri opettajalla ja tiedän että pitää olla kärsivällinen.
noir
07.03.2003 14:27:39
Ajattelin ryhtyä antamaan tunteja syksyllä. Siis aloittelijoita ajattelin opettaa, sillä en itsekään ole mikään supervirtuoosi vielä. Onko teillä neuvoja? Mitä pitää ottaa huomioon jos opettaa ala-asteikäisiä lapsia? Ja tuleeko kukaan 16-vuotiaan opetukseen?

Tuon ikäisille pitää siitä soittamisesta tehdä jotenkin hauskaa, vähän kuin leikkisi, ei ne siitä muuten innostu. Eikä opettajan iän _pitäisi_ olla este, kunhan et lupaa etkä laskuta liikoja, niin kyllä niitä oppilaita luulisi löytyvän, paikkakunnasta riippuen tietysti.
No pain, no delight.
kingdom
07.03.2003 22:57:12
Joo. Taksaks ajattelin jotain 7 e/puol tuntia. Ja Kuopion alueella niitä tunteja pitäisin.
likus
12.03.2003 22:40:00
Anna mennä! Hyviä pianonsoitonopettajia ei ole koskaan liikaa! Kotonako meinasit opettaa?
kingdom
14.03.2003 09:03:43
Riippuu tilanteesta, ei minua haittaa paikan päällekkään mennä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)