Kitarasankari 05.03.2003 13:32:34 | |
---|
Onko kellään kokemuuksia kyseisestä kitarasta. paljonko hinnat liikkuu suomessa? siis se floikallinen malli. soittelen kaikkee jatsin ja hevin väliltä, mutta pää asiassa sellaista tiluttelua(Vai, Satriani), eli sopiiko keppi sellaiseen. tallasta löytyy tossa humppari ja sit on kaks single-coilia joka on minun tarkoituksiin hyvä vaihtoehto. Tässäpä linkki: http://www.jacksonguitars.com/gear/gear.php?partno=PC1_Phil_Collen toi on kai se usa versio joka maksaa paljon, mutta kai aikalailla vastaava kuin japsi.. Pulla on inspiraation lähde... |
Fortune 05.03.2003 13:38:02 | |
---|
Kokeilin taannoin Musamaailmassa sitä ei-floikallista versiota, ja tykkäsin kyllä. Kaulaprofiili on vähemmän "littiä, leviä, ei voi soittaa kuin heviä" kuin perus-Jackoissa, mikkiyhdistelmä vaikuttaa vallan mainiolta, varsinkin tuo Sustainer (tosin ilm. Jacksonin oma versio eikä Fernandes, laadusta en tiedä). Jos olisi tuommoinen kitara haussa, tarkistaisin kyllä Musamaailmasta (jos pk-seudulla vaikutat) käytetyn San Dimas Charvelin (ei ole tosin floikkaa, lukittavat virittimet ja Wilkinsonin talla), joka siellä ainakin viime viikolla vielä roikkui, hinta 1000 euron hujakoilla. Se on jenkki ja pirun hyvä kitara. Mutta omien kokemuksieni mukaan tuo on vallan mainio kitara, otelautapuu ei vain ole omien mieltymyksieni mukainen. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Kitarasankari 05.03.2003 14:46:58 | |
---|
Mutta omien kokemuksieni mukaan tuo on vallan mainio kitara, otelautapuu ei vain ole omien mieltymyksieni mukainen. musamaailman sivuilla kävin mut siellä ei näkyny. itselläkin on vähän skeptinen suhtautuminen vaahtera otelautaan mutta tuo vaikuttaisi kyllä ihan pätevältä, se otelauta näytti ihan ku ois ollu loimuvaahteraa, mutta tiedä häntä... Pulla on inspiraation lähde... |
Jabe 05.03.2003 18:23:21 | |
---|
"littiä, leviä, ei voi soittaa kuin heviä" Hoho. Mainio määritelmä! |
Fortune 06.03.2003 13:08:02 | |
---|
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Kitarasankari 06.03.2003 13:15:55 | |
---|
Pulla on inspiraation lähde... |
Juzzu 06.03.2003 13:34:06 (muokattu 06.03.2003 13:37:11) | |
---|
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Fortune 06.03.2003 13:42:06 | |
---|
I http://www.uni-ulm.de/~s_opfaen/gitarre/charvel/ Se Musamaailman Härveli on juuri tuommoinen, mutta käsittelemätön, ts.vaalean puun värinen. Onneksi ei ole rahaa, tuo oli kyllä minun käteeni juuri sopiva ja loistopeli soitettavuudeltaankin. Dimarzion 2 humbuckeria siinä muistaakseni oli. "I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Kitarasankari 06.03.2003 15:57:53 | |
---|
Se Musamaailman Härveli on juuri tuommoinen, mutta käsittelemätön, ts.vaalean puun värinen. Onneksi ei ole rahaa, tuo oli kyllä minun käteeni juuri sopiva ja loistopeli soitettavuudeltaankin. Dimarzion 2 humbuckeria siinä muistaakseni oli. unelmalliseltahan tuo vaikutti, mutta nyt on tarkoitus ostaa kitara jossa on floikka ja tuossa sitä ei ollu..
Pulla on inspiraation lähde... |
unelmalliseltahan tuo vaikutti, mutta nyt on tarkoitus ostaa kitara jossa on floikka ja tuossa sitä ei ollu.. Hmm, mihin tarvitset floikkaa oikeastaan? Tuolla Wilkinsonilla kyllä onnistuu kampeaminen molempiin suuntiin ja vire pysyy varmasti oikein säädettynä rajummassakin käytössä hyvin, kun on lukittavat virittimetkin. Itse olen päätynyt karttamaan floikkia jatkossa, kun olen kokeillut vireominaisuuksiltaan ihan yhtä hyviä perinteisempiä tallaratkaisuja (vaikkapa juuri tuo San Dimas tai MM Luke/JP). Hermojasäästävämpiä säätää ja kieltenvaihto ei ole niin tuskaisaa. No, toki nämä ovat makuasioita, en yritä juottaa sinulle viskiä jos pidät enemmän oluesta :)
"I know everything there is to know about monkeys since I have seen every Tarzan movie ever made!" -Ren Hoëk
Galleria avattu. |
Juzzu 06.03.2003 18:22:27 | |
---|
Samaa mieltä, oman kepin tremi pitää vireen hyvin, tosin en mitään dive-bombeja teekkään. Ja mun mielestä tuntuma ja "tiukkuus" on parempi noilla perinteisemmillä tremeillä, ja tuosta tiukkuudesta johtuen ei keinu tallakaan niin helposti palm mutattuna soitettaessa. Mutta makuasioita. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |