Aihe: apua! kolinaeristys??
1
uneksija
01.02.2005 20:28:01
Heipä hei kaikki urkurit, pianistit, sekä syntesoittajat! Mulla ois tämmönen pikku probleema ja ois tosi kiva jos joku vois heittää jotain vinkkii:

Elikkäs olen just muuttamas uuteen kämppään, mikä on vanhassa puutalossa. Kämppäni on ylimmässä kerroksessa, ja olen aika varma että vaikka soittaisin kuulokkeiden kanssa, niin syntikan soittamisesta aiheutuva fyysinen töminä/tärinä/kolina kantautuu varsin inhasti alapuolella asuvan korviin. Tämä seikka estäisi esim. sormiharjoitusten soittamisen yöllä. Elikkäs minkälaisia "kolinaeristys"-keinoja teillä on, jotka ovat vastaavassa tilanteessa? Räsymattoja läjä syntsaständin alle tms. ?

Kiitos,
Antti Pitkämäki
samulijp
01.02.2005 22:09:01 (muokattu 01.02.2005 22:10:20)
Räsymatot ständin alla ei paljoa jeesaa ja on vielä tyhmän näköisiäkin siinä.

-Nappaa soitin syliin niin ei kolise.
-Kiinnitä kattoon neljä koukkua ja synä it-teipillä ständiin kiinni ja ständi köysiin roikkumaan.
-Nosta kone sängylle ja soita siinä.
-Ongelmaa ei ole ennekuin naapurit siitä sen tekevät.
-Lahjo, kiristä ja uhkaile naapureita.
-Klassisella puolella piano pianissimo on aika hiljaista läimintää.
-Näppärä "pissaa uuninpellille, pakkaseen ja naapurin postiluukusta sisään" temppu tepsii sitkeämpäänkin valittajaan.
-Soita aluksi äänien kanssa ja sovi sitten naapureiden kanssa että soitat yöllä luurit päässä.

Näillä varmaan jo pärjää. Jos naapurit kuitenkin hermostuvat niin harrasta vaikka seksiä, ehkä mukavempaa kuin sormiharjoitukset :)
Looking for Leslie.
Karlsson
02.02.2005 08:46:13
Lopetat sen röytämisen niillä syntikoillas!

Eiku, mites tommone urheiluliikkeestä saatava ihme jumppa-alusta? Sellasta 1,5 cm paksua vaahtokumihässäkkää. Siitä ku leikkelee sopivat viipaleet soittimen alle nii luulis toimivan.
"Aika tekee musiikille, kuten nauta tekee ruoholle. Suodattaa paskan, jäljelle jää pihvi." -Ekman
Windreaper
02.02.2005 21:05:06 (muokattu 02.02.2005 21:06:05)
Elä ole niin elukka. Nojoo, pistä pehmikettä synan ja ständin sekä ständin ja lattian väliin. Sillä saadaan ainakin kaikenlaiset runkoäänet kuriin. Itse koskettimien kolinaan auttaa kevyempi tatsi tai pahimmassa tapauksessa kosketinhuopien vaihto. Osa vempeleistä taas kolisee maan perkeleesti joka tapauksessa. Onnea. Osta kukkia ja suklaata naapureille, niin ehkä leppyvät.
R.Syke
02.02.2005 21:47:09 (muokattu 02.02.2005 21:50:38)
-Oli pakko ottaa lainaa ja muuttaa omakotitaloon. Helvetin kallis ratkaisu, mutta onpahan nyt maksettu ja saa kuksia & kolistella rauhassa.

Huh, mikä velkavankeus se oli.
samulijp
03.02.2005 00:10:42
Huh, mikä velkavankeus se oli.

No mutta siinä on tyyliä. Onnea vapautumisesta!!
Looking for Leslie.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)