Aihe: Testament
1 2 3 4 5 658 59 60 61 62
Incarnation
18.01.2005 11:54:45
...toivottavasti tämä iskee paremmin.

Siitä voin antaa takuun! En ole varmaan koskaan tavannut henkilöä joka ei kyseistä levystä pitäisi.
Rest in peace Dime
Dr.El
18.01.2005 12:25:04
itselläni on tuo kokoelma mutta niissäkin on monesti se vika että ei välttämättä ole ne parhaat piisit siinä...mutta en mene yleistämään.
Revolution I$ My Name
skebajaba
18.01.2005 21:12:32
mikäs olisi eniten low:n tyylinen levy? ostin tossa aikaa sitten sen ja kuuntelin pitkästä aikaa ja jumalauta et kolisee...
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
Ben_D
21.01.2005 15:18:12

mikäs olisi eniten low:n tyylinen levy? ostin tossa aikaa sitten sen ja kuuntelin pitkästä aikaa ja jumalauta et kolisee...

Demonic on sinne suuntaan. Astetta rankempi vaan.
skebajaba
21.01.2005 18:26:40
Demonic on sinne suuntaan. Astetta rankempi vaan.

no ei se haittaa...pitänee hommata sitten sekin.
tosiaan tuon low:n kautta tutustuin testamenttiin ja hyväksi totesin
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
bedlam
21.01.2005 18:36:22

Paitti että Demonic on huomattavasti paskempi. Ja eikös se koko lätty ollut käytännössä pelkkää örinää Billyn osalta?
http://www.mikseri.net/kiasma
Ben_D
21.01.2005 19:00:50

Paitti että Demonic on huomattavasti paskempi. Ja eikös se koko lätty ollut käytännössä pelkkää örinää Billyn osalta?

Ehkä huonompi kun Low, mutta vitun hyvä levy silti.
Torniojaws
21.01.2005 19:03:55 (muokattu 21.01.2005 19:06:00)

Tuo Demonic lienee kuitenkin melko vaikea löytää aitona. Jos ei sitä löydy ja Testament-hammasta kivistää, niin kokeile ihmeessä The Gatheringiä. Yksi bändin kovimmista levyistä, soundit ja biisit. Puhdasta laulua ei kuitenkaan kovin paljoa ole.

Jaa, hmm, vaikuttaa, että tuota puolta on parannettu viime aikoina. Arimanilla, CDonissa ja Airon Musiikista löytyy ainakin listoilta, tiedä saatavuudesta.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Ben_D
21.01.2005 19:18:48

Tuo Demonic lienee kuitenkin melko vaikea löytää aitona. Jos ei sitä löydy ja Testament-hammasta kivistää, niin kokeile ihmeessä The Gatheringiä. Yksi bändin kovimmista levyistä, soundit ja biisit. Puhdasta laulua ei kuitenkaan kovin paljoa ole.

Jaa, hmm, vaikuttaa, että tuota puolta on parannettu viime aikoina. Arimanilla, CDonissa ja Airon Musiikista löytyy ainakin listoilta, tiedä saatavuudesta.

Mikäs ongelma ton Demonicin saatavuus on? Sitähän on lähes jokakaupassa hyllyssä.
Torniojaws
21.01.2005 19:27:07

Mikäs ongelma ton Demonicin saatavuus on? Sitähän on lähes jokakaupassa hyllyssä.

Eikun kuulin vain juttua, että se olisi vaikeammin löydettävissä ja jotain, että bändi olisi tehnyt sen omakustanteisenä ja pienellä painoksella.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Mohla
21.01.2005 19:29:08 (muokattu 21.01.2005 19:29:38)

Ei. Siinä on niitä melodisia lauluja ihan liikaa. Muuten hyvä lätty kyllä.

EDIT: Ja parempi kuin LOW minun mielestä. Vaikka sekin kova levy onkin.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
bedlam
21.01.2005 19:31:19

Ei. Siinä on niitä melodisia lauluja ihan liikaa.

Jaajaa, no mä kun taas en Chuckin örinä-äänestä diggaile laisinkaan. Siksi kai lähinnä kiikutinkin levyn divariin aikoinaan. Noh, nyt on tulossa se viimeisin, kokeillaan uudestaan totuttautua siihen murahteluosastoon :)
http://www.mikseri.net/kiasma
Mohla
21.01.2005 19:34:56

Jaajaa, no mä kun taas en Chuckin örinä-äänestä diggaile laisinkaan. Siksi kai lähinnä kiikutinkin levyn divariin aikoinaan. Noh, nyt on tulossa se viimeisin, kokeillaan uudestaan totuttautua siihen murahteluosastoon :)

Tämä onkin aina ollut ikuinen kädenvääntö meilläpäin. ;)
Minä olen varmaan jotenkin kieroon kasvanut kun olen aina tosta Chuckin örinästä pitänyt kuin hullu puurosta. Practiselta saakka odotin millon kuullaan kun äijä kunnolla örisee ja vihdoin kun Demonic tuli niin oli se nannaa!
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Invader
22.01.2005 02:00:46 (muokattu 22.01.2005 02:01:46)
Eikun kuulin vain juttua, että se olisi vaikeammin löydettävissä ja jotain, että bändi olisi tehnyt sen omakustanteisenä ja pienellä painoksella.

Eikös tämä koske sitä vinyyliä? Ainakin Ben_D on sitä tosiaankin valitellut, siitä itsekin sen muistan. CD-versiota löytyy hyvin.
Tai sitten ei.
FatSam
22.01.2005 08:17:11

Tämä onkin aina ollut ikuinen kädenvääntö meilläpäin. ;)
Minä olen varmaan jotenkin kieroon kasvanut kun olen aina tosta Chuckin örinästä pitänyt kuin hullu puurosta. Practiselta saakka odotin millon kuullaan kun äijä kunnolla örisee ja vihdoin kun Demonic tuli niin oli se nannaa!

Ihan samaa. Tykkään kyllä Billyn kiekumisestakin, mutta tuo örinä on kyllä maailman parhaita.
Ben_D
22.01.2005 10:09:20

Eikös tämä koske sitä vinyyliä? Ainakin Ben_D on sitä tosiaankin valitellut, siitä itsekin sen muistan. CD-versiota löytyy hyvin.

Joo. Demonicista ei vinyyliä yksinkertaisesti ole, koska kysessä oli joku omakustannelevy. Olen varmistanut asian suoraan bändiltä.
Kakemakeväke
02.02.2005 13:31:07
Olen varmistanut asian suoraan bändiltä.

Kerro lisää.
"Mitä täältä saada voi, täällä aina virret soi"
Ben_D
02.02.2005 14:19:18

Kerro lisää.

Ei kait siinä sen enempää kerrottavaa. Demonic tehtiin ainakin osittain jonkun oman levylafkan kautta tms. ja siitä ei ole tehty kun C-kasetti ja CD-versiot.
aku.miettinen
02.02.2005 14:25:08
Practise What You Preach mistää kotoisin?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)