- Oka - 07.01.2005 22:21:24 | |
---|
Kertokkee nyt joku tuosta lineoutista! Kohta miun on mentävä ja ostettava Shure(tms.) ja sitten ku vika onki äänikortissa ni itku tirahtaa :'( Homon mielestä nainti on poikaa. |
Ze Kink 07.01.2005 23:34:47 (muokattu 07.01.2005 23:36:48) | |
---|
Kertokkee nyt joku tuosta lineoutista! Kohta miun on mentävä ja ostettava Shure(tms.) ja sitten ku vika onki äänikortissa ni itku tirahtaa :'( Mikä äänikortti? Veditkö piuhan line iniin vai mikkikoloon? Ainakaan minun Realtec ac97:lla ei saa hyvää saundia jollei todellakin halua säätää, säätää ja säätää vähän lisää. Paras soundihan taitaa lähteä mikittämällä. E: Itse olen juuri ostamassa uutta äänikorttia ja mikseriä, sen jälkeen varmaan shure sm57 jostain ja mikkiteline jos rahaa jää (tuskinpa), pääsee koittamaan että miltä Classic 30 kuulostaa mikitettynä :) Joo, ihan offtopiccia. |
- Oka - 08.01.2005 00:30:47 | |
---|
Mikä äänikortti? Veditkö piuhan line iniin vai mikkikoloon? Ainakaan minun Realtec ac97:lla ei saa hyvää saundia jollei todellakin halua säätää, säätää ja säätää vähän lisää. Paras soundihan taitaa lähteä mikittämällä. Niinku jo mainitsin ni äänikortti on joku Abit NF7 emoon integroitu höttö, siltä en mitään ihmeellisyyksiä odotakaan mutta tuo soundi on ihan karmiva. Line iniin tuon piuhan vetäsin joten se pitäs varmaankin olla oikein. Ei kellään ois offtopikkina heittää tähän jotain hyvää ja halpaa äänikorttia? Tulis vaan kotinauhotteluun joten ei mikään hirmu laadukas tarvii olla. Homon mielestä nainti on poikaa. |
toxic 08.01.2005 00:32:18 | |
---|
Paljonkos tuo rg200/g2 nuppi maksaa täällä soomenmaalla? Ja löytyykö kuopiosta päin? |
stratocaster 01.02.2005 15:32:58 | |
---|
Vihdoinkin se päivä on koittanut. Tänään mä saan sen :P Voihan video. Jes. Pistelen joskus täs että mitä tykkäsin ku oon testaillu ajan kans. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Jäärä 01.02.2005 15:54:02 (muokattu 01.02.2005 15:56:14) | |
---|
Bändini entisellä kitaristilla oli tommonen 100w peli, enkä pitänyt sen soundista yhtään. Se cleani oli semmonen hengetön ja kylmä, niinkuin se clippi valmistajan sivulla. Se kaikein rankin särö oli lajissaan ihan hyvä, muttei sille paljoakaan käyttöä löytynyt. Edit: Jaaha, olikin aika vanha aihe, eikä me soiteta kovinkaan rankkaa musaa, niin meni hieman vierestä. |
stratocaster 01.02.2005 22:12:08 | |
---|
Todella hyvältä peliltä vaikuttaa tämä rg75. Yks outo juttu on vaa ilmenny. Ku laitan modern gainin täysille niin kuuluu semmonen korkea vingunta. Kiertoa se ei ole. Ku laitan säröä vähä pienemmälle niin se häipyyy. mikäs mikäs? R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Todella hyvältä peliltä vaikuttaa tämä rg75. Yks outo juttu on vaa ilmenny. Ku laitan modern gainin täysille niin kuuluu semmonen korkea vingunta. Kiertoa se ei ole. Ku laitan säröä vähä pienemmälle niin se häipyyy. mikäs mikäs? Onhan sulla vahvistin maadoitetussa pistorasiassa ja ground lift päällä? Tuo hiljentää kyllä hirveimmät pörinät, mutta liika gaini on aina liikaa. Eli ei tuota mitenkään aivan hiljaseksi gainit tapissa nähtävästi saa kun noisegatella. |
stratocaster 02.02.2005 16:46:02 | |
---|
Onhan sulla vahvistin maadoitetussa pistorasiassa ja ground lift päällä? Tuo hiljentää kyllä hirveimmät pörinät, mutta liika gaini on aina liikaa. Eli ei tuota mitenkään aivan hiljaseksi gainit tapissa nähtävästi saa kun noisegatella. Joo ei siitä nyt loppuen lopuks niin hirveää hälyä lähe. mutta ihmeellistä että ku on gaini täysil ja laittaa kitarasta volumet pois niin se vingunta tulee taas, mutta eipä tuo haittaa. Ei noin pieni gainin säätö vaikuta soundiin. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
- Oka - 02.02.2005 21:33:58 | |
---|
Todella hyvältä peliltä vaikuttaa tämä rg75. Yks outo juttu on vaa ilmenny. Ku laitan modern gainin täysille niin kuuluu semmonen korkea vingunta. Kiertoa se ei ole. Ku laitan säröä vähä pienemmälle niin se häipyyy. mikäs mikäs? Mulla oli sama homma kun kaupassa testailin, mutta kotiin kun kannoin niin ei oo esiintynyt. Mahtaako sulla olla joku häiriölähde siinä lähistöllä? Homon mielestä nainti on poikaa. |
stratocaster 02.02.2005 21:51:50 | |
---|
Mulla oli sama homma kun kaupassa testailin, mutta kotiin kun kannoin niin ei oo esiintynyt. Mahtaako sulla olla joku häiriölähde siinä lähistöllä? En usko että mikään täällä häiriötä aiheuttaisi... Tosin sitä vinkumista ei aina tule... En kyllä sitä ole tuolla toisessa huoneessa huomannut.. hmh.. vai olenkohan... En tiedä :D No kummiski sitä hurinaa tulee lisää jos se gaini on aivan täysillä. tuolla toisessakin huoneessa. Mutta kun vähä laittaa gainia pois niin se häviää, että ei kaitsiinä. Ei tuo mikään suuri brobleema ole. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Migo 02.02.2005 22:14:04 (muokattu 02.02.2005 22:18:53) | |
---|
Mites tämä?? Oisko tästä ihan bändi käyttöön?? RG100SC/G2? Oli tuolla studiotecin sivuilla hintaan 590euroa. Kävin näytteet kuuntelemassa ja hyvältä kuulosti taitaa mallintava vaihtua randaliin Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
Milkop 03.02.2005 09:06:46 | |
---|
Mites tämä?? Oisko tästä ihan bändi käyttöön?? RG100SC/G2? Oli tuolla studiotecin sivuilla hintaan 590euroa. Kävin näytteet kuuntelemassa ja hyvältä kuulosti taitaa mallintava vaihtua randaliin Tuo RG100 riittää varmasti bändisoittoon, kun tuosta RG75:stakin lähtee omasta mielestäni ihan mukavasti ääntä. Riippuu tietenkin onko tarkoitus soitella normivoluumeilla vaiko kovemmilla...Säröt ovat tuossa 75:ssa ihan ok, mutta itse jäin kaipaamaan vielä "sitä jotain". Pinch-harmoniceja on suorastaan mahdoton tehdä ja soundi on edelleenkin hieman tunkkainen. On tuo silti varmasti parhaita transuvahvareita hevin soittoon, mutta jokin siitä puuttuu. Mutta kannattaa tietysti käydä kokeilemassa eikä uskoa kaikkea, mitä muut sanoo. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Migo 03.02.2005 19:34:29 | |
---|
Tuo RG100 riittää varmasti bändisoittoon, kun tuosta RG75:stakin lähtee omasta mielestäni ihan mukavasti ääntä. Riippuu tietenkin onko tarkoitus soitella normivoluumeilla vaiko kovemmilla...Säröt ovat tuossa 75:ssa ihan ok, mutta itse jäin kaipaamaan vielä "sitä jotain". Pinch-harmoniceja on suorastaan mahdoton tehdä ja soundi on edelleenkin hieman tunkkainen. On tuo silti varmasti parhaita transuvahvareita hevin soittoon, mutta jokin siitä puuttuu. Mutta kannattaa tietysti käydä kokeilemassa eikä uskoa kaikkea, mitä muut sanoo. Okei. No täytynee käydä testaamassa. Onkos muuten asiaan liittyen muita hyviä comboja joilla irtoaa heavyt ja sen sellaiset..(ei putkivahvistimet...liian kalliita minulle). Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |
BuzBuz 03.02.2005 20:40:42 | |
---|
Ite kans randallit kiinnostais, ehkä enempi tuo nuppipuoli. Muita hevilaitteita, hmh. Laneyn tubefusion sarjaa on kehuttu hyväksi hevikäyttöön ja kyllä se sitä on. Mutta Randall vs. Laney, niin randall voittaisi. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
Safaweb 03.02.2005 21:42:03 | |
---|
Mutta Randall vs. Laney, niin randall voittaisi. Komppaan ankarasti. Frozen Flamen uusi, The Burning Breeze EP on saatavilla. OSTA!!!!! 5 euroa + pk.... |
stratocaster 03.02.2005 21:46:51 | |
---|
Pinch-harmoniceja on suorastaan mahdoton tehdä ja soundi on edelleenkin hieman tunkkainen. Mä en todellakaan oo samaa mieltä! Pinchit lähtee niin makiasti. Ja soundista saa säätelemällä minkälaisen vain haluaa. Ainaki melkei. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Milkop 04.02.2005 08:49:38 | |
---|
Mä en todellakaan oo samaa mieltä! Pinchit lähtee niin makiasti. Ja soundista saa säätelemällä minkälaisen vain haluaa. Ainaki melkei. Ehken vaan osaa ;) Mimmoiset säädöt sulla on käytössä? "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
BuzBuz 04.02.2005 12:03:29 | |
---|
Aiheesta toiseen, toimiiko Randallin vahvistimet G-major räkkiefektin kanssa? Siis lähinnä se kananvan vaihto. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
stratocaster 05.02.2005 03:08:35 (muokattu 05.02.2005 03:10:55) | |
---|
Ehken vaan osaa ;) Mimmoiset säädöt sulla on käytössä? Treble yli puoles välis, middle vähä alle puolen välin, bass vähä yli puolen välin, countour puoles välis ja leveli on täysillä. Että näin. Ja koko ajan vaihtuu. En oo vielä sitä vakiosoundia löytäny. Minkälaisia säätöjä te käytätte? Kiinnostais saada semmonen Anthrax - The Greater of Two Evils soundi tähän. Onko kukaan saanu järkevän kuullosta soundia tietokoneeseen tolla? Ite en onnistunu saamaan phonesin enkä line outin kautta kovin hääppöstä soundia. Aina tuli semmonen pörinä niinku ois liikaa bassoa. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |