Aihe: Tuska 2005!
1 2 3 4 58 9 10 11 1236 37 38 39 40
MrQ
02.02.2005 04:20:15
Ja Teräsbetoni&Hevimetalperse hakkaa nämä kaikki? Voi Jeesus, jollakin olisi hiukan laajentamista musiikkimaussa..

hevimetalperse hakkaa yksin nää.

Jaa mulla laajentamista musamaussa?

HOHOHOHO Myuahhaahaaahaaa HÄHÄHÄhäähähähähä!

Tsekkaa toi lista ja nimeä sen jälkeen mikä muhun ei putoa...
armadillo
02.02.2005 04:30:40
Ruotsin paras bändi Edge of Sanity vois tehdä paluun Tuskassa.
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
leather rebel
02.02.2005 10:13:19
Black Sabbath olisi aika helvetin kova kiinnitys.

Paitsi että Bill Ward on kuollu. Ei mitään perkeleen feikkikokoonpanoja. :P
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Ben_D
02.02.2005 11:03:02

Liian kallis, uskoisin.

Joo näin voi olla. Tosin olihan ne jo kerran Provinsissa ;)
Torniojaws
02.02.2005 11:21:59

Aika äijä jos kuolleena haluaa vielä kysymyksiä faneilta:
http://www.black-sabbath.com/news/index.html

;)
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
Viceroy
02.02.2005 14:05:24

MITÄ?
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Torniojaws
02.02.2005 14:16:22

MITÄ?

Huumoria se
So sweet the hour, so calm the time, I feel it more than half a crime, When Nature sleeps and stars are mute, To mar the silence ev'n with lute.
leather rebel
02.02.2005 14:29:18
Eiku mä luulin oikeesti et se on kuollu. Eikös se jonkun sydärin saanu joskus pari vuotta taaksepäin? Hyvä jos näin ei ole.
"I really don't care about Kirk (Hammett) — he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job — how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
luopio
02.02.2005 18:17:31 (muokattu 02.02.2005 18:19:19)
-Ensiferum -himmettä loska, sumoisaundia kamalimmillaan.
- Mokoma - Hyvä, muttei kiinnosta tarpeeksi. Kännimusiikkina enemmän kuin rok.
- In Flames - mennyt todella alas
- Dark Tranquility - alempana kuin in flames.
- Sinergy - Himmeaää loskaa.
- Death Angel - tylsää kasarispiidiä tai mitä ikinä.
- Diablo - sama kun Mokoman kanssa
- Dio - JEESUS JUMALA EI

Sun kommentteja en oikee osa ottaa tosissaa ku oo jo aikaa sitte ansainnu asemas palstan suurimpanan marisijana:D:D ja ku kattoo noita sun bänedejäs nii ei jumalauta...:D Ja Ben D, eihän se että sä oot nähny jonku bändin jo aikasemmin tee sen keikasta yhtään se paskempaa ylipäänsä, vai tekeekö? Ei kai sitä oo Ensiferumista kuullu ku nähtävästi ymmärtää suomimetallista ku sika hopeelusikoista. Toi uuden in flamesin haukkuminen on kyl semmonen muotijuttu ett oksat pois... Eihän se sille vanhemmalle pärjää mut onha näil kahel uusimmalaki levyil vitun hyvii biisejä, mut porukka on vaa nyt päättäny ett ne on paskoja nii ei kai siitä mihinkää pääse. Ei noi bändit mitä mä tos kehuin ollu mun mielestä kyl ihan samanlaista musaa, ett joo iha miten vaa.., kyl mul suht fakkiutunu musamaku onki, mut eipä tuota oo häpeäminen, sen verran tavallista tuo on täällä päin.
räppärit vituttaa
Ben_D
02.02.2005 18:30:55 (muokattu 02.02.2005 18:36:59)

Sun kommentteja en oikee osa ottaa tosissaa ku oo jo aikaa sitte ansainnu asemas palstan suurimpanan marisijana:D:D ja ku kattoo noita sun bänedejäs nii ei jumalauta...:D Ja Ben D, eihän se että sä oot nähny jonku bändin jo aikasemmin tee sen keikasta yhtään se paskempaa ylipäänsä, vai tekeekö? Ei kai sitä oo Ensiferumista kuullu ku nähtävästi ymmärtää suomimetallista ku sika hopeelusikoista. Toi uuden in flamesin haukkuminen on kyl semmonen muotijuttu ett oksat pois... Eihän se sille vanhemmalle pärjää mut onha näil kahel uusimmalaki levyil vitun hyvii biisejä, mut porukka on vaa nyt päättäny ett ne on paskoja nii ei kai siitä mihinkää pääse. Ei noi bändit mitä mä tos kehuin ollu mun mielestä kyl ihan samanlaista musaa, ett joo iha miten vaa.., kyl mul suht fakkiutunu musamaku onki, mut eipä tuota oo häpeäminen, sen verran tavallista tuo on täällä päin.

a) In Flames on MUN mielestä tehnyt paskoja levyjä Claymanin jälkeen ja se on mun mielipide. Toisekseen en ole ikinä mikään suuri In Flames fani ollut. Myönnettäköön, että Provinssin keikka toissakesänä toimi kun nyrkki otsalohkoon. Mikä helvetin muoti?

b) Kun sä näet esim. Timo Rautiaisen tai Mokoman parin kesän aikana toistakymmentä kertaa niin alkaa se tietyllätapaa kyllästyttämään. En mä niitä bändejä ole käsittääkseni haukkunut. Tarkotin, että ei määräänsä enempää ettei kyllästy.

c) Mistäs päättelit, että en ymmärrä suomimetallista. Nyt menit sörkkimään kusiaispesää pahemman kerran. Me voidaan keskustella suomimetallista ja sen historiasta jos välttämättä haluat. Aika omaperäinen kommentti jos en ole sattunut Ensiferumia kuuntelemaan. Tulisko mieleen, että ei välttämättä kolahda meikäläiselle?
luopio
02.02.2005 18:44:02 (muokattu 02.02.2005 18:45:22)
a) In Flames on MUN mielestä tehnyt paskoja levyjä Claymanin jälkeen ja se on mun mielipide. Toisekseen en ole ikinä mikään suuri In Flames fani ollut. Myönnettäköön, että Provinssin keikka toissakesänä toimi kun nyrkki otsalohkoon. Mikä helvetin muoti?

b) Kun sä näet esim. Timo Rautiaisen tai Mokoman parin kesän aikana toistakymmentä kertaa niin alkaa se tietyllätapaa kyllästyttämään. En mä niitä bändejä ole käsittääkseni haukkunut. Tarkotin, että ei määräänsä enempää ettei kyllästy.

c) Mistäs päättelit, että en ymmärrä suomimetallista. Nyt menit sörkkimään kusiaispesää pahemman kerran. Me voidaan keskustella suomimetallista ja sen historiasta jos välttämättä haluat.

Niin no voi olla ett on sun mielestä, mut täällä sitä luetaan ku pyhänä totuutena ett In flamesin uudet on paskaa... Ikään ku ois virhe tykätä niistäki. Niin no ei se mikään ihme oo ett ne rupee kyllästyttää, mut ei se niitten tuskan keikoista tai siitä ett tuska ottaa ne soittamaan tee yhtään sen paskempaa asiaa. No etpä ainakaan hirveemmin mitään muita suomimetallibändejä tääl oo kehunu muuta ku bodomia joskus ohimennen. Puhun nyt siis vähän tuoreemmista ku jostain Stonesta. Siis ei mua nyt hirveesti nyt mikään suomimetallin historia nappase, mut nää jätkät jotka ei jaksa ees perehtyy ja kehuu vaan jotai vanhoja trash-pumppuja maasta taivaisiin on mun mielestä kyseenalaisii... Siis ku ett nyt voi ihan hirveesti uudesta suomimetallista puhua jos ett edes Ensiferumista ole kuullu. En siis nyt ole haastamassa, mut kyl tommonen turha päteminen on melkosen syvältä.
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
aku.miettinen
02.02.2005 18:55:02
Ensiferum on aikamoista kurasontaa samoin In Flames. Ei semmonen pelleily iske. In Flames äijjät jotain räppäreitä ei luoja
Akiman
02.02.2005 19:13:40

Eiku mä luulin oikeesti et se on kuollu. Eikös se jonkun sydärin saanu joskus pari vuotta taaksepäin? Hyvä jos näin ei ole.

->

The legendary metal rockers Black Sabbath (UK) in original lineup with Ozzy Osbourne as frontman in this summer?s sole festival job.

Longstanding rumours about Green Day (US) coming to Roskilde can now, finally, be confirmed.

Furthermore, uplifting pop noir melancholy with The Dears (CAN) and euphoric collages of hip hop, indie pop and sunshine funk with The Go! Team (UK).

Read the band descriptions under Programme/bands.

Buy your ticket online.

Read more at:
www.blacksabbath.com
www.greenday.com
www.thedears.org
www.thegoteam.co.uk
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
luopio
02.02.2005 19:19:38
Aika omaperäinen kommentti jos en ole sattunut Ensiferumia kuuntelemaan. Tulisko mieleen, että ei välttämättä kolahda meikäläiselle?

Nii onhan se ihan hyvä sanoa kuuntelematta. Mutta tarkotin lähinnä sitä ett kyl jos nykymetallia seuraa nii on kyllä ton nimen kuullu ja tietää ees vähä mistä on kyse. Susta en tiedä, mutta tällä palstalla on kyllä havaittavissa semmosta "kaikki uus metalli on kuraa"-asennetta vaikka ei ois juurikaan peredytty. Sinäänsä naurettavaa ett ku joku näin päättää se on ainoo totuus, voin sanoo ett ite oon metallia/heviä kuunnellu melkolailla laidasta laitaan uutta ja vanhaa, mut nää jotka on kalahtanu on pääasiassa ollu näitä "uusia" metallibändejä. Ihan sama, ei tääl kovin kehittävää keskustelua saa kuitenkaan aikaseks.
itke vaan, kyllä minä kuuntelen.
Ben_D
02.02.2005 22:05:11 (muokattu 02.02.2005 22:08:35)

Siis ku ett nyt voi ihan hirveesti uudesta suomimetallista puhua jos ett edes Ensiferumista ole kuullu. En siis nyt ole haastamassa, mut kyl tommonen turha päteminen on melkosen syvältä.

Kyllä mä olen nähnyt vilauksen, mutta kun ei kolahda niin ei kolahda. Bändiä mitenkään aliarvoimatta, mutta eivät liiku oikein meikäläisen aihepiirissä.

Hemmetin hyviä uudempia suomimetallibändejä ovat mm. Pain Confessor, CR, Diablo, Mokoma ja Sinking. Samoin Amoral on menevää musiikkia. Divine Decay on uudemman suomimetallin herra ja hidalgo (taas oma mielipiteeni) eikä heitä ole näillänäkymin kukaan siltä tontilta syrjäyttämässä lähitulevaisuudessa. Oletko kuullut Divine Decaysta? Et vai? Seuraatko ollenkaan nyky suomimetallia? No joo. Toivottavasti Divine Decay vetäsis pitkästäaikaa keikan Tuskassa ensi kesänä.
Deathrace King
02.02.2005 22:21:14

Ei mitenkään Divine Decayta vähäksyen, mutta pitääkö sitä joka topikissa ylistää maasta taivaisiin? Hyvä bändihän se on, muttei minusta nyt mitenkään erikoisen mahtava. Onko se edes täysillä pystyssä, kun ei ole mitään siltä suunnalta kuulunut aikoihin..? Eivät ainakaan kai keikkaa ole pahemmin tainneet lähiaikoina tehdä. Tämä vaan siksi, että en minäkään esimerkiksi Deathchainia hehkuta koko ajan, vaikka se meikästä onkin Suomen kovin ja rankin rässipumppu..

Ja uus In Flames on ihan hyvää, varsinkin Reroute To Remain on helvetin hyvä, saikin arvosteluista useita kymppejä ja palkittiin vuoden 2002 parhaaksi ulkomaiseksi metallialbumiksi. Uusin Soundtrack To Your Escapella otettiin askel hiukan heikompaan suuntaan, mutta kyllä siltäkin hyviä biisejä löytyy. Ja tällä hetkellä bändillä on kyllä niin omaperäinen tyyli ja soundi, että pitää arvostaa.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
MV
02.02.2005 22:31:43
Mitä tuohon divine decayhin tulee niin jos ei sitä bändiä tunne niin en pahemmin ihmettele koska itse en ole missään mediassa nähnyt mitään infoa tai juttua ko. bändistä...Jossei mnettiä lasketa:) Vaikka vierailen säännöllisesti imperiumissa ja tilaan soundia...

Mutta tämä topic koskee tuskaa eikä suomimetallin tietämystä...Onko kellään tietoa koska loput bändit lyödään tiskiin? Uusia huhuja/toiveita kellään? taas...hoho.Pakkohan se on jauhaa odotellessa:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Ben_D
02.02.2005 22:39:31 (muokattu 02.02.2005 22:58:42)

Ei mitenkään Divine Decayta vähäksyen, mutta pitääkö sitä joka topikissa ylistää maasta taivaisiin? Hyvä bändihän se on, muttei minusta nyt mitenkään erikoisen mahtava. Onko se edes täysillä pystyssä, kun ei ole mitään siltä suunnalta kuulunut aikoihin..? Eivät ainakaan kai keikkaa ole pahemmin tainneet lähiaikoina tehdä. Tämä vaan siksi, että en minäkään esimerkiksi Deathchainia hehkuta koko ajan, vaikka se meikästä onkin Suomen kovin ja rankin rässipumppu..

Joo Deathchain unohtukin tosta mun listasta.

On sitä pakko ylistää, koska se on erikoisen mahtava. Perinteitä kunnioittaen. Vaikka tollasta musiikkia on soitettu 20 vuotta niin tänäpäivänä Divine Decay erottuu massasta edukseen thrashin saralla. Voit miettiä, mitä se tarkoittaa.

Pakko se on jonkun olla äänitorvena tälle musiikkityypille että on edes joku mahdollisuus, että se ei täällä pohjolan perukoilla kuole sukupuuttoon. Jospa se innostais nuorempiakin. Myönnettäköön, että olen kasarithrashpuristi, mutta so what. Jos se jotakin ärsyttää niin ärsyttäkööt; niinkun Overkill sanoo "We don't care what you say, FUCK YOU ;

Suuri plussa Tuskaorganisaatiolle viime vuoden Death Angel ja tämän vuoden Testament kiinnityksistä.

EDIT: Divine Decaysta sen verran vielä, että olen koittanut parhaani mukaan "markkinoida" heidän levyjään eräässä Bay Area metalliringissä. Vastaanotto on ollut oikein hyvää ja levyjä on kulkeutunut ainakin Jenkkilään, Englantiin ja Hollantiin. Ei tällä nyt sinänsä mitään suurempaa merkitystä ole, mutta askel se on pieninkin askel. Että sen verran paljon mä bändiä arvostan.

Vääntö päivässä muusikoiden.net:ssa pitää mielen virkeenä ;)
Woc
02.02.2005 23:19:32

Ja uus In Flames on ihan hyvää, varsinkin Reroute To Remain on helvetin hyvä, saikin arvosteluista useita kymppejä ja palkittiin vuoden 2002 parhaaksi ulkomaiseksi metallialbumiksi.

Rerouten paras biisi kuulostaa E-Typeltä. Mun mielestä Claymanin jälkeen In Flamesilta katos niin groove kuin melodiatkin.

Se, että tuo jossain palkittiin 2002-vuoden parhaana ulkomaisena metallilevynä, kertoo karua kieltä kyseisestä mediasta. Kyseisenä vuonna kuitenkin ilmestyi sellainenkin klassikko kuin Arcturuksen The Sham Mirrors.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)